جناب آقای مهندس اوجی
وزیر محترم نفت
با سلام
بدینوسیله به استحضار میرساند، شرکت ملی حفاری ایران از شهریورماه ۱۴۰۰، اقدام به پرداخت و ارائه طرح طبقهبندی مشاغل نیرویهای ارکان ثالث خود کرده است و در راستای اجرای این طرح، تعطیلکاری نیروهای ارکان ثالث خود را حذف کرده و مبلغی به آنان پرداخت نمیکند، درصورتیکه همین شرکت، تعطیلکاری نیروهای رسمی و قراردادی خود را بهموقع پرداخت میکند.
از جنابعالی درخواست میشود ترتیبی اتخاذ فرمایید تا این افراد نیز به حق و حقوق خود برسند.
با تشکر

بحث و گفتگو