ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان
موضوع: درخواست برگزاری غیرحضوری امتحانات مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان
با سلام و احترام
اینجانبان، جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان، ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان دانشگاه در راستای پیشبرد امور آموزشی، بدینوسیله درخواست خود را مبنی بر بررسی و امکانسنجی برگزاری غیرحضوری امتحانات پایانترم مطرح میکنیم.
از آن مقام محترم تقاضا داریم با در نظر گرفتن شرایط و با توجه به برگزاری کلاسها بهصورت غیرحضوری، موضوع برگزاری غیرحضوری امتحانات مقطع کارشناسی ارشد را در دستور کار قرار داده و تصمیمی اتخاذ فرمایید که ضمن حفظ کیفیت و اعتبار آموزشی دانشگاه، موجب رفاه و آرامش بیشتر دانشجویان نیز شود.
پیشاپیش از توجه و حسننظر جنابعالی و مسئولان محترم دانشگاه سپاسگزاریم و امیدواریم این درخواست مورد بررسی و موافقت قرار گیرد.
با احترام
جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

بحث و گفتگو