وزیر محترم کشور
با سلام،
احتراماً به استحضار میرساند با توجه به حکم حقوقی صادره و سابقه بیش از ۳۵ سال خدمت شهردار محترم اراک که مورد تأیید سازمان بازرسی کل کشور نیز قرار گرفته است، ایشان طبق ضوابط قانونی مشمول بازنشستگی هستند. استمرار حضور نامبرده در سمت شهرداری، مغایر با مقررات اداری و مدیریت شهری است.
لذا از آن وزارت محترم درخواست داریم نسبت به انجام اقدامات لازم برای تودیع ایشان اقدام فرمایید تا ضمن صیانت از حقوق بیتالمال و شهروندان، قانون به طور کامل در مدیریت شهری اراک اجرا گردد.
همچنین نظر به شرایط جدید و با توجه به پایان دوره فعالیت قانونی شوراها و با استناد به توافق خروج از وضع موجود، تسریع در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرها را از وزارت کشور تقاضا داریم تا استمرار کار شوراها که برخلاف مقررات جاری میباشد، متوقف گردد.
با سپاس

بحث و گفتگو