⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ مطالبه مردمی برای فرهنگ‌سازی و تغییر رفتار رانندگی
◻️ درخواست برکناری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و تغییر تیم مدیریتی مستقر
◻️ درخواست پیگیری مشکلات مربوط به قریب به ۴۰۰۰ نفر از اعضا و سهامداران تعاونی مسکن خزر سبز گلسار گیلان

کارمند بانک، دشمن شما نیست

#کارمند_بانک

کارمند بانک، دشمن شما نیست

مردم بزرگ ایران

درود
ما کارمندان جزء بانک، از خود شما و خواهر و برادر شما هستیم، نه به قول سریال نیسان آبی اختلاسگریم و نه به گفته برخی بزرگان حقوقمان حرام است و عامل تمام مشکلات کشوریم.
ما کارمندانی زحمتکش، کوشا و ساعی با ساعات کار مفیدیم (نه مثل ادارات و سازمان‌هایی با ساعات کار غیرمفید) که تحت فشار روانی، توهین، تهمت و ناسزا قرار گرفته‌ایم. علیرغم هجمه رسانه‌ها، سینما، سیاستمداران و بزرگان، ما عاشقانه خدمت به مردم عزیز ایران را وظیفه خود می‌دانیم و سربازان اقتصادی جان‌برکف شما هستیم. ما دشمن شما نیستیم.
ما وام‌های میلیاردی نمی‌گیریم، حقوقمان متعادل، معمولی و از خیلی از مدعیان حلال‌تر و کمتر و شفاف‌تر است. در تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور نقص هست و ما نیز بی‌نقص نیستیم. حداقل در بانک‌ها حسابرسی و سوال جواب می‌توان کرد. به ما کارمندان جزء بی‌پناه احترام بگذارید. تنها خواسته ما همین است.

سپاسگزاریم و دستبوس

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 662 نفر

  • جاوید حاتمی

  • احمدرضادرخشان نژاد

  • مریم قنبرپور

  • مسعود توکلی

  • حبیب اله یوسفیان

  • مهدی برامکی یزدی

  • حسن شکرالهی

  • آراد حاتمی

  • سعید کفشدارطوسی

  • شکوفه یزدانی

  • حسن ابوالفضلی

  • حسین یوسفی سورانی

  • مصطفی شریفی خراسانی

  • خدیجه رخشندی

  • مهدی اکبری

  • صديقه غلامعلی زاده

  • جواد دوبهره فریمانی

  • سید محمد هادی علوی

  • نصراله دیماس گرگیچ

  • حسین ورکیانی

  • مصطفی شاکر

  • داود. صابری

  • مرضیه اسدی

  • علی اصغر نظری

  • محمد شایان مهر

  • حسن ترکاشوند

  • علی اکبر جهان نما

  • مجید غنچه گی

  • مهدی صائبی راد

  • هدیه عابد

بحث و گفتگو

رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 13,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
جاوید حاتمی : متاسفانه به دلایل مختلف، ملت ما پر توقع و پر مدعا شدن. کاریشم نمیشه کرد. همه از همدیگه مینالیم. ولی جاش برسه ،از همونا بد تر میشیم. کشور ما در سراشیبی هست متاسفانه.
💬 پاسخ
مهدی مصطفی لو : سلام منتظر حمایت شما عزیزان از درخواست بخشودگی وام های بازسازی منازل تخریب شده در سیل ۱۳۹۸گلستان هستیم شماهم در این ثواب حمایت از افراد خسارت دیده شریک باشید https://www.karzar.net/40757
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به مهدی مصطفی لو: چشم. حتمن.عاشق گلستان م.
💬 پاسخ
غلام رضا عرب : ولی به نظرم حق کارمندی که احترام سرش نمیشه و جواب های سر بالا به مردم میده و وظیفه شو منت می‌کنه و برای جواب دادن زیر لفظی میخوادچیزی فراتر از توهینه چرا که وظیفه شماست که با احترام کار های مردم رو انجام بدید اگر توانایی این کار رو ندارید از این کار خارج بشید .
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به غلام رضا عرب: میگن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران. امیدوارم اینقدر که از بقیه انتظار دارین،خودتون هم با بقیه با ادب و انصاف برخورد کنین.امیدوارم البته.
💬 پاسخ
حمیده ن : واااا چه حرفا، انقد که به شما کارمندان بانکها عزت و احترام گذاشته میشه و شیک و پیک میگردین به کی احترام میذارن. شما خودتونو با اون کارگران پاکبان مون قیاس بفرمایید شاید روتون کمی عرق کرد. الله اکبر
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به حمیده ن: دقیقا از نظرات ملت همیشه در صحنه متوقع مشخصه که احترام میذارن. روزی نیست از امثال شما ناسزا نشنویم.متاسفانه ما ایرانی ها از همه متوقع هستیم به جز خودمون.
💬 پاسخ
حسن حسن پور : والهی ما که به هر شعبه بانکی مراجعه کردیم ،جز دریافت نظر آمیخته به بُخل وتنگ نظری پاسخی و رفتاری غیراز آنچه که دیدیم ،ندیدیم.متاسفم .
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به حسن حسن پور: یک بار عادلانه ،رفتار خودتون رو هم بررسی کنین.شاید مشکل در خود شما باشه.
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به حسن حسن پور: مطمئن باشید اگر عینک بدبینی و توقع نابجا رو از دیدگان خودتون بر دارین ،خیلی از مسائل حل میشه.
💬 پاسخ
حانیه خ : سلام کارزار شما امضا شد لطفا کارزار ۱۱۳۶۹ رو هم حمایت کنید مربوط به اعتیاد
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به حانیه خ: ممنون.انجام شد.
💬 پاسخ
کامران راد : کارمند های بانک درست و محترمانه وظیفه شون رو انجام بدن کسی باهاشون دشمنی نداره
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به کامران راد: مشتری ۵ هزار تومن حساب باز میکنه،به خودش اجازه هر توهین و ناسزایی رو میده.رییس جمهور،آیت الله، قاضی ،وکیل و وزیر و ...دیدم که به عناوین مختلف، به کارمند بانک توهین کردن و تهمت زدن. مردم ما متاسفانه از همه انتظار و طلب دارن،به جز خودشون.کاش کمی رفتار خودمون رو اصلاح کنیم به جای اینکه مشکلات رو گردن این و اون بندازیم.
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به کامران راد: همیشه از بقیه انتظار داریم.شما خودت کارتون رو درست انجام میدین ؟
💬 پاسخ
جاوید حاتمی : بزرگوار نامحترمی که نوشتی مسخره ترین کارزار، اولا کسی مجبورت نکرده بیای و ابراز وجود کنی ،دوما اگه جای ما بشینی پشت باجه و روزانه بهت فحش بدن میفهمی مسخره هست یا نه.
💬 پاسخ
سامان دارابی : من پلیس هستم اگه مثل کارمند بانک رفتار میکردم باید مردم شهرم فرار میکردن خارج از کشور واقعا برخورد کارمندان بانک و سخت گیریشون خیلی بده
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به سامان دارابی: بله.عملکرد پلیس که الحمدلله کاملا مشهوده. اط سرقت‌های بی شمار در کشور بگیر تا بانک ورشکسته قوامین و داستان‌هایی که نگم بهتره.
💬 پاسخ
محمدرضا انصاری : هست اتفاقا ، خیلی از کارمندا طلبکارن ولی تا مشتریه خوب و عیده بده میاد همچین لبخند میزنن
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به محمدرضا انصاری: مشتری عیدی بده؟خخخخ ...آخر سال برای یه سررسید گرفتن مارو میخوان بزنن
💬 پاسخ
سنا رحیم : چقدر مزخرف! هروقت میری بانک یجا لم دادین یا دارین با بغل دستیتون حرف میزنین یا کلا حوصله کسی که رو به روتون نشسته رو دارید. همه چیتون به راهه و کلی مدعی هستید! بس کنید بابا
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به سنا رحیم: دقیقا امثال شما درین کشور به تعداد بسیار زیاد تکثیر شدن.از زمین و زمان شاکی هستن،همه رو دزد و مختلس و نامرد و بی وجود و خائن میدونن، اما وقتی نوبت خودشون میشه و در عمل ،از همه بدتر هستن متاسفانه.
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به سنا رحیم: کافر همه را به کیش خود پندارد. عادت کردیم یه گوشه بشینیم و ازین و ازون بد بگیم و غر بزنیم. ولی چقدر خوب میشه اگه از خودمون شروع کنیم و بجای خزعبلات بافتن و تهمت زدن، روح مون رو جلا بدیم.
💬 پاسخ
جاوید حاتمی : خسته شدم بس که ازین و اون حرف ناربط شنیدم.بخدا ما نه شیطان بزرگ هستیم نه مولتی میلیاردر فرار از مالیات.لطفا امضا بفرمایید.
💬 پاسخ
معصومه حسینی : اتفاقا شما کارمندان بانک از ریزتا درشت ۹۹ درصد رشوه گیر.صاحب خانه های چندمیلیاردی و ماشین و ویلاهای انچنانی و وامهایی با سود مفت درصد هستید.
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به معصومه حسینی: کافر همه را به کیش خود پندارد. شما رئیس هیئت مدیره شرکت غرزنان کذاب هستین. میشینین پشت گوشی و نفرت پراکنی میکنید و ازین و ازون عیب میگیرید ،ولی خودتون از همه...
💬 پاسخ
مجید سعیدی : سلام‌ امضا شد با توجه به موضوع جالب کارزار ، لطفا در کارزار پیشنهاد تغییر قانون وصول اقساطی مهریه با کد ۲۵۶۶۵ شرکت کنید
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به مجید سعیدی: سلام.سپاس. چشم
💬 پاسخ
مجید سعیدی در پاسخ به جاوید حاتمی: سلام مجدد ، چشمت بی بلا
💬 پاسخ
محمدصادق احمدوند : درود به شما عزیزان اگر آینده وآرامش خود وفرزندانتان برای شما اهمیت دارد لطفا از این پیشنهاد https://www.karzar.net/36544 حمایت کنید. برایتان بهترینها را آرزو میکنم.
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به محمدصادق احمدوند: چشم.حتما.
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 12,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
جاوید حاتمی در پاسخ به رضا آهنگر: اطاعت امر.
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: