جناب آقای سلاجقه
رئیس محترم سازمان حفاظت محیط زیست
سرکار خانم رفیعی
ریاست محترم فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی
جناب آقای عسکری
ریاست محترم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی
با سلام
احتراماً به استحضار میرساند، جنگل خاس در شمال دربندسر (شهر شمشک و دربندسر) دو دهه قبل به دلایلی همچون جلوگیری از فرسایش خاک، زیباسازی و جلوگیری از سقوط بهمن توسط مردم و خیرین دربندسر ساخته شد و خون دلها خورده شد تا به ثمر نشست.
هفته قبل ادارهای بدون کارشناسی و به گفته برخی دوستان مسئول بدون اخذ مجوز کتبی اقدام به تخریب بخشی از این جنگل نمود.
در حال حاضر کسی این اتفاق را گردن نمی گیرد و از این اتفاق پیوسته اظهار بی اطلاعی میکنند و انگشت اتهام فقط متوجه پیمانکار است، حال آنکه قطعاً فرد یا افرادی در مظان اتهام هستند.
از مسئولین محترم استدعا داریم به این موضوع رسیدگی و عاملان به سزای عمل خودشان برسند.
با تشکر

بحث و گفتگو