⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست اختصاص سهمیه سوخت و انرژی به هر فرد (کدملی)
◻️ درخواست توقف مرگ جوانان در جاده‌های مرگ شهرستان پیرانشهر
◻️ اعتراض به حکم شروین حاجی‌پور

درخواست امتیازات قانونی معدن مس درآلو، بکارگیری نیروی انسانی، افزایش سرانه روستاها و شهر گلزار

#وضعیت_معدن_درآلو

درخواست امتیازات قانونی معدن مس درآلو، بکارگیری نیروی انسانی، افزایش سرانه روستاها و شهر گلزار

آیت‌الله دکتر رئیسی،
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام

ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت جنابعالی به‌عنوان سکاندار دولت مردمی (سید محرومان) همانطور که اطلاع دارید معدن مس درآلو بر اساس تصاویر هوایی و املاک ثبتی مجاور معدن در حوزه استحفاظی بخش گلزار از شهرستان بردسیر می‌باشد و بر اساس تقسیمات کشوری نیز این موضوع کاملاً مشهود بوده است. متأسفانه در سالیان قبل به دلیل بی تدبیری مسئولان محترم دولت تدبیر و امید یک جوان ناکام در محل معدن بر اثر اختلافات محلی بین رابر و گلزار کشته شد و تاکنون هیچ یک ازمسئولان ارشد استانی و کشوری در خصوص وضعیت و سهم هر شهرستان هیچگونه اظهار نظری نمی‌کنند و این معدن به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است. در صورتی که تمام امکانات نقلیه، ترابری، برق، آب، گاز، جاده و تمام ترددهای معدن از شهر گلزار عبور می‌کنند و مردم بخش گلزار در ۴۵ کیلومتری این معدن در محرومیت کامل زندگی می‌کنند.

متأسفانه سایه سیاست‌زدگی بر مدیران معدن مس درآلو نیز تأثیر گذاشته سال‌ها مدیران این معدن از طرف شهر رابر هستند و هم‌ اکنون نیروهایی که از بخش گلزار در این معدن در حال کار هستند به ۵۰ نفر نمی‌رسند هر چند همین تعداد هم در سمت‌های خدماتی و کارگری حضور دارند و هم‌اکنون تعداد زیادی نیروی متخصص از قبیل راننده بیل مکانیکی، کامیون، لودر، بولدوزر، و غیره در معادن شهرهای زرند، رفسنجان، شهربابک، و غیره در حال کار کردن هستند. چرا باید در این شرایط اقتصادی جوانان محروم گلزار برای کار به شهرهای دیگر بروند در صورتی که در این معدن مس درآلو از اکثر استانهای لرستان، کردستان، قزوین، تهران و... با رابطه‌گری در حال کار کردن هستند.

لذا جوانان مطالبه‌گر گلزار که همگی از نیروهای ولایی و انقلابی هستند عاجزانه تقاضا داریم تدابیری در خصوص وضعیت معدن مس درآلو اتخاذ بفرمایید. وضعیت بخش گلزار از زمان افتتاح بخشداری در گلزار متأسفانه نمایندگی هیچ یک از ادارات دولتی به‌صورت بودجه مستقل در این شهر افتتاح نشده‌اند و هم‌اکنون بخشداری گلزار و شهرداری فاقد ساختمان مستقل اداری هستند.

لذا منتظر دستورات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران درخصوص معدن مس درآلو بخش گلزار هستیم. امیدواریم در دهه مبارک فجر شاهد اتفاقات خوبی به دست مبارک جنابعالی دراین بخش و معدن مس درآلو باشیم. موارد مطروحه ذیل جزو اولویت‌های این کارزار می‌باشد:

۱_ وضعیت ساماندهی پرسنل بومی بخش گلزار در اولویت بکارگیری باشند.

۲_وضعیت حقوق پرداختی در معدن مس درآلو قابل مقایسه با معادن مس رفسنجان و سیرجان تفاوت بسیار زیادی دارد. درصورتی که ساعات کار و سختی قابل مقایسه هستند.

۳_وضعیت عوارض آلایندگی و.....معدن مس درآلو به بخش گلزار محروم برای رفع محرومیت‌زدایی به دلیل اینکه تردد کامیون‌ها و تمامی ادوات کارخانه معدن مس درآلو از جاده‌های بخش گلزار عبور می‌کنند. این معدن مس واقعاً جای تأسف دارد که شهر گلزار دچار محرومیت واقعی باشد.

۴_معارفه روسای جدید، انقلابی، جوان، متخصص، جهادی، که همه مردم را با یک چشم نگاه کند خود را نوکر و خادم مردم بداند نه روسایی که کاملاً دیدگاه متفاوت در مورد جوانان بخش گلزار داشته باشد.

در پایان امیدواریم به‌عنوان جوانان مطالبه گر، ولایی، بسیجی و فعال بخش گلزار پیگیر این کارزار تا حصول نتیجه هستیم

ازطرف جوانان مطالبه گربخش گلزار، شهرستان بردسیر
به امید آینده بهتر برای شهر گلزار

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 7 نفر

  • محمد سیلانی آزاد گلزار

  • محمد سعید بیکار گلزار

  • میلاد سعید گلزار

  • رمضان قلندری کارگر گلزار روستای چهارطاق

  • رسول کاشفی راننده تراک گلزار

  • مرتضی ره انجام بیکار

  • علی رحمانی بیکار بخش گلزار /قریت العرب

بحث و گفتگو

حسن پور : سلام عرض خدمت همشهریان عزیز درالو ریه ی شهر رابر است. همانطور یک موجود بدون ریه نتوان باشد رابرهم نتوان باشد. ماباید همان کارخانه های خود را قدر بدانیم. حق گفتنیست. وسلام..
💬 پاسخ
مجتبی سعید : سلام امضامون ثبت نمیشه
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: