درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات

#شکست_انحصار_مخابرات

درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات

جناب آقای رئیسی
رئیس‌جمهور محترم
جناب آقای قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای زارع‌پور
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

با سلام و احترام
امضاکنندگان این کارزار درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور از طریق شکستن انحصار شرکت مخابرات را دارند. شیوع کرونا در کشور وضعیت وخیم اینترنت ثابت کشور را بیشتر از هر زمان دیگری به رخ کشید. طبق نظر کارشناسان این حوزه تنها فیبر نوری مشکل کیفیت و کندی اینترنت کشور را حل می‌کند.
اینترنت ثابت به دلیل قیمت به‌صرفه و امکان ارائه بالاترین سرعت‌ها، در دنیا بسیار محبوب است، اما در ایران عدم توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری لازم موجب عقب‌ماندگی اینترنت ثابت شده است.
اینکه دولت‌ها برای شبکه ملی پهن باند و توسعه دسترسی پهن باند ثابت مبتنی بر فیبر سرمایه‌گذاری می‌کنند موضوعی اصولی است. اما این موضوع نباید به انحصار بیشتر اپراتور غالب کمک کند.
دولت‌ها بی‌طرف هستند و می‌توانند در زیرساخت‌های ارتباطی که نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد دارد و بازگشت سرمایه آن‌ها بلندمدت است، سرمایه‌گذاری کنند. در ۱۰ سال گذشته فرسوده بودن شبکه مخابرات و انحصار در شبکه انتقال و فراهم نبودن زیرساخت‌های شبکه دلیل اصلی شکایت شرکت‌های اینترنتی بر سر توسعه خدمات‌شان عنوان می‌شود.
گزارش فصلی رگولاتوری که مربوط به سه ماه اول سال ۱۴۰۰ است، وضعیت نه‌چندان خوشایند ۱۷ شرکت اینترنتی بخش خصوصی یا همان FCP‌ها را نمایان کرد. ۱۷ شرکتی که سهمشان از بازار بعد از بیش از دو دهه فعالیت به ۱۲درصد و تعداد مشترکان اینترنت ثابت به ۱۰میلیون و ۳۹۷هزار مشترک می‌رسد.
در حالی که اینترنت ثابت نزدیک به بیش از ۵۰درصد بازار ارتباطی کشور‌های بزرگ دنیا را پوشش می‌دهد، آینده فعالیت ۱۷ شرکت اینترنت ثابت کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. انحصار مخابرات در اشتراک‌گذاری زیرساخت لازم به FCP‌ها برای توسعه شبکه خودشان بر مبنای تکنولوژی‌های جدید از موانعی است که شرکت‌های اینترنت ثابت به آن اشاره می‌کنند.
کارشناسان این حوزه عمده دلیل موفق نبودن صدور پروانه FCP در کشور و جواب ندادن برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه فیبرنوری و VDSL را عدم همکاری مخابرات و پافشاری این شرکت روی انحصار تجهیزاتی که دارد می‌دانند.
با اجرای مصوبه ۲۶۰ (بیت استریم) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار بود زیرساخت‌های فیبرنوری در بخش دسترسی شرکت مخابرات با شرکت‌های دارنده پروانه FCP و Servco به اشتراک گذاشته شود و با رفع انحصار مخابرات در این بخش، کیفیت خدمات افزایش یافته و امکان انتخاب برای مشترکان فراهم شود اما این مصوبه به دلایل مختلف تاکنون اجرا نشده.
قرار بود ۵میلیون پورت VDSL تا پایان کار دولت دوازدهم واگذار شود؛ اما در نهایت تنها ۵۰۰هزار پورت در این زمینه در کشور فعال است. مخابرات برای ایجاد ۵میلیون پورت اعلام آمادگی کرده بود اما با گذر زمان هیچ اقدامی از سوی مخابرات انجام نشد و قرارداد بیت‌استریم هم با شرکت‌های بخش خصوصی با تغییر مدیریت در مخابرات تعلیق شد.
اکثر مردم به دلیل اینکه دیتای موبایل پرسرعت‌تر و باکیفیت‌تر است، به‌سمت استفاده از اینترنت سیار ‌می‌روند و همین هم به ظرفیت‌های شبکه موبایل کشور فشار وارد می‌کند و بار‌ها از سوی اپراتور‌های همراه و کارشناسان اشباع شبکه تلفن همراه مطرح شده و در حال حاضر هم شاهد افت کیفیت شبکه آن‌ها در کشور هستیم.
در حوزه امکانات زیربنایی و پایه‌ای مانند داکت‌ها، سابداکت‌ها،  کانال‌ها، سیم مسی، حوضچه‌های مخابراتی و متعلقات مربوط که هزینه‌بر است یک انحصار طبیعی وجود دارد. یعنی ایجاد این امکانات توسط یک شرکت دیگر به هیچ عنوان نه از نظر اجرایی امکان‌پذیر است و نه از نظر اقتصادی به‌صرفه.
کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی در واقع مسیر عبور فیبر نوری هستند. با خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این زیرساخت‌های عمومی منحصراً در اختیار این شرکت قرار گرفتند و درنتیجه، توسعه ارتباطات ثابت در کشور منوط به رفتار مخابرات شد. اما مخابرات طی سال‌های اخیر نشان داد که با وجود مصوبات سازمان تنظیم مقررات و حتی انعقاد قرارداد با شرکت‌ها، برای توسعه اینترنت پرسرعت همکاری کامل را انجام نمی‌دهد.
اشتباهات در واگذاری مجموعه مخابرات باعث ایجاد برخی انحصار‌ها شده است. این اشتباه در سال ۱۳۸۸ رخ داد و داکت‌ها و سیم مسی که جزء اموال مردم است، به مخابرات واگذار شد.
انحصار مخابرات قطعاً نقش جدی دارد و شرکت‌ها هر کاری بخواهند بکنند، نیاز به مسیر ارتباطی دارند که سیم مسی و مسیر در انحصار مخابرات است؛ چه این اتفاق بخواهد از مرکز و چه از کافو‌های مخابرات رخ دهد.
واضح است که مخابرات می‌خواهد تمام لایه‌های سرویس را خودش بدهد و طبیعی است که به شرکت‌های رقیب خود در چنین شرایطی عملاً تا آنجا که بتواند راه نخواهد داد؛ گرچه خود نه در این زمینه موفق بود و نه توانسته سودآوری ایجاد کند.
شرکت‌های دارنده پروانه ثابت هر چقدر سرمایه‌گذاری و تلاش کنند، وقتی فضای ارتباط کانکشن با مخابرات حل و فصل نشود، نتیجه‌ای در سطح امکانات و توانایی کشور به دست نمی‌آید.
از آنجایی که امکانات شرکت مخابرات مویرگی و جزء منابع ملی کشور است و نباید در انحصار یک شرکت یا اپراتور آن هم از نوع غیردولتی باشد از شما درخواست پیگیری جدی در این حوزه و شکستن انحصار این شرکت یک بار برای همیشه را داریم.

با تشکر

58%
42 درصد مانده تا قرار گرفتن در لیست پیگیری ویژه کارزار
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 17444 نفر

  • سید مهدی معصومی

  • روزبه طاهری

  • حسن رازی

  • سید محمد حسن صمیمی

  • سیده مریم حسینی

  • هومن صادقی

  • رحمت اله رفیعی آبسردی

  • لیلا یزدانی

  • مراد سردارزهی

  • سید محمد علی مهیمنی

  • اکبر قاسم زاده

  • امین مقدم

  • محمد علیخانی

  • مهدی آرمان

  • مهدی اژدری

  • محمدعلی رستمی

  • مبین رضاپور

  • ابولفضل علی نیا گردرودباری

  • حسین سلطانی

  • محمد جواد عباسقلی زاده

  • مریم شاهواری

  • حجت تقی پور

  • Arash Omranpour

  • امیر حسین قاسمی

  • علی بشری

  • pouya resvanimehr

  • عرفان حبیب پور

  • متین امانی

  • امیرحسین فرخ مهر

  • امیرحسین غلامپور

بحث و گفتگو

لیلا موانع : حذف ســربـازی و اعتراض به ســربـازی اجباری و نه به ســربـازی ظالمانه https://www.karzar.net/80512 مخالفت با ســـربـازی امضا کنید
💬 پاسخ
شاهین احمدی در پاسخ به لیلا موانع: لیلا خانم مگه می‌خوان ببرنت اجباری؟!
💬 پاسخ
Alireza Azizi : امیدوارم اینترنت کشورمان درست بشه ما هم انسانیم
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 17,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
سربازی اجباری : لغو ســربـازی و اعتراض به ســربـازی اجباری https://www.karzar.net/80512
💬 پاسخ
محمد زندی : لطفا کارزار استان زاگرس به مرکزیت بروجرد را درگوگل جستجو وامضا فرمایید متشکرم محمد زندی بروجرد
💬 پاسخ
امین مقدم : ریاست محترم جمهوری با سلام و احترام؛ با توجه به وعده‌های صحیح جنابعالی برای اشتغال جوانان، مخصوصاً جوانان متولد دهه شصت که در سخت‌ترین شرایط در دانشگاه‌ها پذیرفته شده و تخصص‌های لازم جهت اداره کشور را گرفتند، تصمیم عاجل و جدی جهت اشتغال و ازدواج آنان را خواستاریم. https://www.karzar.net/84347
💬 پاسخ
وحید نجف پور : با سلام وزارت فاوا و مخابرات و حتی شرکت های موبایل همراه قیمت بسته ها و سرویس اینترنت ماهیانه و... را بسیار افزایش داده اند. و در حد دو برابر نسبت به سال ۱۴۰۱
💬 پاسخ
شهریار موسوی : لطفا از طریق لینک زیر از کارزار "درخواست بازگردانی بسته های بلندمدت اینترنت" حمایت کنید. www.karzar.net/81464
💬 پاسخ
امیر هادی واحدی : https://www.karzar.net/79956 رفع فیلتر بازی
💬 پاسخ
کنعان تیموری منش : سلام کازار شما امضا شد لطفا شما هم کارزار زیر را امضا کنید. https://www.karzar.net/78437
💬 پاسخ
پویا پردل : : https://www.karzar.net/61408 کارزار رفع فیلتر شبکه های اجتماعی لطفا حمایت کنید #رفع_فیلتر اگه خواستی میتونی حمایت مالی هم بکنی https://www.karzar.net/internet-speed-in-iran #اینترنت_ایران کارزار برای سرعت اینترنت و کاهش پینگ خواستی میتونی حمایت مالی هم بکنی از کارزار
💬 پاسخ
سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار 75954 با موضوع درخواست تدریس ورزش باستانی به عنوان ورزش ملی در مدارس و همچنین کارزار 59586 با موضوع درخواست بازنگری در پرونده ساخت و ساز غیر قانونی در بافت تاریخی تجریش را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 16,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
محسن احمدی : جهت شرکت در پویش مردمی جلوگیری از خشک شدن و نابودی زیست بوم تالاب‌های کرمانشاه از طریق لینک زیر ثبت امضا نمایید، با تشکر احمدی نویسنده و سرپرست کارزار. 🙏 https://www.karzar.net/53841
💬 پاسخ
نرگس خلیلی : کارزار شما امضا شد لطفا کارزار ۵۱۰۲۶ را امضا کنید با تشکر🌺
💬 پاسخ
رحمت اله رفیعی : درود هموطن درخواست شما امضاشد لطفا درخواست ٧٣٩٩۵ با موضوع درخواست مردم مظلوم روستای حسین آبادبخش سیاخ دارنگون فارس برای اجاره زمین های سیدالشهدا از متولیان امر را امضا بفرمایید متشکریم.
💬 پاسخ
سیدجواد سیدموسوی : درود هموطنان گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار https://www.karzar.net/72848 با موضوع درخواست ایجاد کمربند سبز در پهنه غربی مشهد را امضاء نمایید.
💬 پاسخ
احسان ماهروی مقدم : سلام رضا جان ممنون امضا کردم لطفا کارزار عدالت در پرداخت کد۷۰۰۹۴را هم امضا کنید ممنون
💬 پاسخ
سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار 59586 با موضوع بازنگری در پرونده تخلف ساخت و ساز در بافت تاریخی تجریش را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
شهربانو شیرزاد : دوست عزیزی که این پیام رو میخونی🌹🌹 میشه فقط 10 ثانیه وقت بزاری✌️✌️ و کارزار ما رو امضا کنی 👌👌و با حمایت خودتون ما رو در قدمی بزرگ یاری کنی ❤ سپااااس فراوان🙏🙏 #جواز کسب #جوازکسب آسان 👇👇👇👇👇👇 https://www.karzar.net/61602
💬 پاسخ
محسن احمدی : با سلام، جهت پیوستن به کمپین حمایت از تالاب‌های کرمانشاه از طریق لینک زیر ثبت امضا بفرمایید. با تشکر احمدی : https://www.karzar.net/53841
💬 پاسخ
آیسو پوراصغر : سلام ثبت امضا کردم وظیفه هر ایرانیه که از این کارزار حمایت کنه. خواهشاً دوستان وقتمان محدوده تا 14اسفند1401. خواهش می کنم بخاطر جوانان بیکار و جویای کار از این کارزار حمایت کنید❤️❤️❤️ https://www.karzar.net/66132 حمایت از تکمیل ظرفیت آزمون حق العملکاران گمرکه. بخاطر نمره حدنصاب بالا قبولی خیلی از شرکت کنندگان تلاش کرده بودن اما نتونستن نمره حدنصاب را بیارند و مردود شدن یک دنیا ممنون میشم ❤️❤️❤️.
💬 پاسخ
داوطلب ارشد : سلام ممنون میشیم اگر از کارزار درخواست عدم برگزاری پیش از موعد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ حمایت کنید زمان کمی برای ما باقی مونده . https://www.karzar.net/53393
💬 پاسخ
حسین محمدی : باسلام و احترام با توجه برف شدید در مناطقی چون کوهرنگ و همچنین زلزله لطفا با رای دادن به کارزار مربوط کمک کنید کنکور ارشد در زمان اصلی(اردیبهشت ماه) برگزار شود. https://www.karzar.net/53393 صمیمانه از محبت شما سروران گرامی کمال تشکر را دارم
💬 پاسخ
شهربانو شیرزاد : ✔️✔️✔️●●●《《اشتغال جوانان》》●●●✔️✔️✔️ باسلام و احترام این کارزار جدید هم امضا کنید👇👇👇👇👇 ❤❤❤❤ 🌹🌹🌹🌹✖️ ■■#حذف کارت پایان خدمت برای گرفتن جوازکسب■■✖️ (((جواز کسب آسان)))🛑🛑✌ ➰️《《《 ممنون میشم امضا و همکاری کنید وما رو در قدمی بزرگ یاری کنید تا یکی از مشکلات جوانان حل شود》》➰️❌️❌️ کافیه عبارت {{جواز کسب }}و یا{عدد61602} ✖️✖️☘️☘️☘️☘️ را در قسمت جستجو سرچ کنید 🙏🏻✌❤❤❤❤ ✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️ https://www.karzar.net/61602
💬 پاسخ
محمد سعیدی نژاد : من فکر میکنم یا همه به اینترنت دسترسی دارن و هیچی نمیگن یا اصلا دیگه کاری با اینترنت ندارن... کارزار هم که دیگه بدرد نمیخوره،دیدین؟آخرین امیدمون همین بود... الان برای اتصال به اینترنت باید چندین میلیارد هزینه کنی و از کشور بری تا به اینترنت آزاد و بی دردسر اتصال داشته باشی... یه زمانی دغدغمون رفع فیلتر تلگرام بود،حالا بخوایم دغدغه هامونو ردیف کنیم سرورای کارزار که هیچی،کل بستر اینترنت جهان هم دیگه کشش بیان بدبختیامونو نداره این تکه خاک نحس ارزونیتون،ما تلاشمون به رفتنه،به هرطریقی،حتی مرگ و بترسید از روزی که همین رفتنها گریبان شمارو بگیره
💬 پاسخ
صالح رمضانی در پاسخ به محمد سعیدی نژاد: همین الان برای ۲۲ هزارنفر نمایش داده شده و از هر ده نفر شاید فقط یکی امضا کرده ، متاسفانه مردم منفعل هستن ، و کنشگری که نباشه ، مسئولین هم پاسخگو نیستن.
💬 پاسخ
سیده زهرا گوهری : سلام لطفاً کارزار جانبازان شیمیایی و اعصاب وروان متوفی را شهید اعلام کنید را حمایت کنید ما از شما حمایت کردیم
💬 پاسخ
سیدصادق مرتضی اصغر : لطفا حمایت کنید https://www.karzar.net/64300
💬 پاسخ
زهرا کیانی : https://www.karzar.net/33302 لطفا این کارزار را هم حمایت کنید
💬 پاسخ
شهربانو شیرزاد : سلام امضا شد.... https://www.karzar.net/61602 لطفا این کارزار هم امضا کنید ...سپاس بیکران #حذف کارت پایان خدمت از شرایط گرفتن جواز کسب
💬 پاسخ
بامری هادی : سلام آقای آهنگر کارزار شما امضا شد برای بقیه افراد نیز بفرستید!!!!! https://www.karzar.net/58379 لطفاً این کارزار رو امضا کنید برای بقیه هم بفرستید تا شاید به گوش مسئولین محترم برسد خیلی ممنون
💬 پاسخ
معصومه محمدی : باسلام لطفا کارزار مربوط به قبولی نهایی کارنامه سبزهای مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش را حمایت کنید. با تشکر https://www.karzar.net/56430
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 15,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
شهربانو شیرزاد در پاسخ به رضا آهنگر: سلام امضا شد.... https://www.karzar.net/61602 لطفا این کارزار هم امضا کنید ...سپاس بیکران حذف کارت پایان خدمت از شرایط گرفتن جواز کسب
💬 پاسخ
امیر‌ پورجمالی : لطفا از کارزار (واردات لوازم خانگی) حمایت کنید فقط با زدن یک امضا کمتر از یک دقیقه وقتتون رو میگیره روی لینک زیر کلیک کنید و امضاتون رو ثبت کنید https://www.karzar.net/importation سلام لطفا از کارزار ( لغو مصوبه فعلی وزارت صمت و  واردات خودرو بدون محدودیت) حمایت کنید https://www.karzar.net/58017
💬 پاسخ
فرزاد مرادی نژاد : با سلام. لطفا همگی عزیزان *کارزار درخواست تغییر سیاست های آبی کشور برای نجات ایران از بحران کم آبی و فرونشست زمین* را امضا بفرمایید تا گامی در این زمینه برداریم. https://www.karzar.net/57737
💬 پاسخ
منیره احمر : عرض سلام و وقت بخیر ان شاءالله که نتیجه بگیرین لطفاً از کارزار دانشجویان هم حمایت بفرمایید. سپاس گذارم. https://www.karzar.net/55412
💬 پاسخ
دانش اموز : لطفا این کارزار رو لطفا امضاء✍️ کنید این کارزار حداقل باعث می شه که کرونا دوباره مثل قبلا کرونا زیاد بشه و کودکان👦👧 بی گناه بمیرن فقط با یک امضا✍️میتونین از کشته شدن کودکان جلوگیری کنید https://karzar.net/22440
💬 پاسخ
حسین مقدس جعفری : سلام https://www.karzar.net/54692 حمایت کنید لطفاً حمایت = منفعل نبودن= موفقیت
💬 پاسخ
محسن احمدی : کرمانشاه » حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار(https://karzar.net/51841) لطفا 5. ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر
💬 پاسخ
بهرام کاظمی : میشه لطفا کارزار رفع محرومیت دانشجویان روزانه از شرکت در کنکور حمایت کنید https://www.karzar.net/43488 رفع محرومیت دانشجویان روزانه از شرکت مجدد در کنکور
💬 پاسخ
محمدجواد فروغی : با سلام لطفا کارزار "درخواست تامین و واردات آسترازنکا" را امضا و حمایت کنید. لینک: https://www.karzar.net/51532
💬 پاسخ
رزاق آیدین نسب : با سلام و درود لطفا کارزار زیر را امضا فرمایید https://www.karzar.net/51916 باتشکر فراوان
💬 پاسخ
امیر سمیعیان : با سلام لطفا در کارزار فوری و ضروری زیر هم شرکت کنید. https://www.karzar.net/48102 امضای شما موثر است. با تشکر فراوان
💬 پاسخ
محمد عزتی : آسیاتک صبح تا شب یا قطع Adsl یا کلا کنده واقعا خونگی آشغاله
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
امیر سمیعی در پاسخ به رضا آهنگر: کارگزار شما امضا شد. لطفا کارگزار ما را هم امضا کنید. با تشکر 48102
💬 پاسخ
امیر سمیعی در پاسخ به رضا آهنگر: دوست عزیز کارگزار شما امضا شد. لطفا کارگزار جلوگیری از تخریب بنای صفوی را هم امضا کنید. با تشکر 48466
💬 پاسخ
علی انصاری : لطفا از کارزار «درخواست پرداخت یارانه به تمامی مردم ایران» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://www.karzar.net/42575) لطفا 5. ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️
💬 پاسخ
مهدی باقرپور : لطفا از این کارزار با موضوع جایگزینی واحد پول ملی با دلار یا یورو جهت همسان سازی همیشگی هزینه ها و درآمدها و بی اثر کردن تورمها تا هشتاد درصد برای قشر متوسط و ضعیف، حمایت کنید. شماره کارزار: 42805 به امید فرداهایی بهتر🙏
💬 پاسخ
فردین عباسی : با سلام لطفاً این کارزارهای به حق را هم امضا فرمایید تا باعث کیفیت و آسایش بیشتر برای فرزندانتان شوید بر روی هر کدام یک بار بزنید تا باز شود در مورد قانون تصادفات - بیمه -جریمه های پلیس- دفع بهینه زباله- کیفیت آموزش و پرورش است 💚🌹🙏 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۴۶] 🏳️: https://www.karzar.net/42301 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۴۶] 🏳️: https://www.karzar.net/42297 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۴۶] 🏳️: https://www.karzar.net/41273 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۴۶] 🏳️: https://www.karzar.net/40965 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۴۶] 🏳️: https://www.karzar.net/40964 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۴۷] 🏳️: https://www.karzar.net/40831 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۲] 🏳️: https://www.karzar.net/38877 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۲] 🏳️: https://www.karzar.net/36804 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۳] 🏳️: https://www.karzar.net/35315 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۴] 🏳️: https://www.karzar.net/36172 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۴] 🏳️: https://www.karzar.net/36791 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۴] 🏳️: https://www.karzar.net/36799 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۵] 🏳️: https://www.karzar.net/36801 [۵/۲۷،‏ ۲۳:۵۵] 🏳️: https://www.karzar.net/36802 [۵/۲۸،‏ ۰:۵۵] 🏳️: https://www.karzar.net/41595 https://www.karzar.net/43895 https://www.karzar.net/43448 https://www.karzar.net/41414 https://www.karzar.net/42068 https://www.karzar.net/42071 https://www.karzar.net/43894 https://www.karzar.net/43627 دعا میکنم در پناه الله محفوظ باشد هر کس امضا می‌کند🙏🙏🙏
💬 پاسخ
علی دیهیم دوست : سلام وقت بخیر لطفاً از این کارزار حمایت کنید. https://www.karzar.net/42024 با تشکر
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 13,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


ثبت رسمی در دبیرخانه

نامه تأیید امضاهای این کارزار جهت ثبت و پیگیری صادر شد.

ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

انتشار پوستر دعوت به امضا در اینستاگرام

انتشار پوستر در اینستاگرام

با توجه به اهمیت این کارزار پوستر آن در اینستاگرام منتشر شد.

مشاهده پست دانلود پوستر

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: