ریاست محترم جمهور
استانداران محترم استان آذربایجان غربی و شرقی
نمایندگان محترم آذربایجان غربی و شرقی
با سلام،
با توجه به اینکه دریاچه به آب، کشاورزان به پول و دولت به برق نیاز دارند، پیشنهاد میکنیم بدون حیفومیل شدن بودجههای اختصاص یافته، اطراف رودخانهها و دریاچه، هر زمینی که کشاورزی است، به پنلهای خورشیدی و نیروگاه خورشیدی با بودجه اختصاصیافته دولت تجهیز شود تا کشاورز به درآمد ثابت، دولت به برق و دریاچه به آب دسترسی پیدا کند. همچنین، حتماً باید سدهای اضافه که مسیر طبیعی جاری شدن آب به دریاچه بودند، باز نگه داشته شوند.
قبلاً که سدی نبود، آیا چنین مشکلی داشتیم؟
هزاران سال بدون سد مشکلی نداشتیم.
از زمان احداث سد و توسعه کشاورزی، هر روز وضعیت بد و بدتر شد.
دلسوزتر از خودمان کسی نیست و نخواهد بود.
وطنیم جانیم آذربایجان

بحث و گفتگو