رئیس محترم سازمان اداری و امور استخدامی کشور
با عرض سلام و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و قدردانی از تلاشهای ارزشمند شما در سازماندهی و برگزاری آزمونهای استخدامی؛
با توجه به شرایط فعلی کشور و پیامدهای گستردهی آن بر کاهش تمرکز داوطلبان، عدم دسترسی به اینترنت و منابع مطالعاتی و عدم اطلاع بسیاری از واجدین شرایط از انتشار دفترچههای استخدامی، بدینوسیله درخواست خود را مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمونهای استخدامی اعلام مینماییم.
با عنایت به اهمیت ویژه آزمونهای استخدامی برای جوانان جویای شغل و پرتلاش کشور، خواهشمندیم امکان تعویق برگزاری آزمونهای استخدامی، جهت فرصت مطالعاتی مناسبتر و شرایطی عادلانهتر، مورد بررسی قرار گیرد.
این نامه به نمایندگی از تعداد کثیر داوطلبان، جهت مساعدت نگاشته شده است.
پیشاپیش از توجه، درایت و همراهی جنابعالی صمیمانه سپاسگزاریم.

بحث و گفتگو