رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه
نمایندگان محترم مجلس
با سلام،
احتراماً اینجانب بهعنوان فرزند یکی از بازنشستگان کشور نسبت به روند فعلی افزایش حقوقها اعتراض دارم. روشی که در آن افزایش درصدی حقوق اجرا میشود، منجر به نابرابری محسوس میان کارکنان و مدیران شده است؛ بهگونهای که با تصویب افزایش ۴۳ درصدی، میزان افزایش حقوق افرادی که دریافتی پایینتری دارند، قابل مقایسه با افزایش قابل توجه حقوق مدیران عالیرتبه نیست. برای مثال، کارمندی با حقوق ۱۵ میلیون تومان پس از افزایش به حدود ۲۱ میلیون تومان میرسد؛ اما مدیری با حقوق بالا، به اندازه کل حقوق یک کارمند افزایش دریافت میکند که این رویه منصفانه به نظر نمیرسد.
با توجه به فشار معیشتی بر کارمندان و کارگران، شایسته است حقوق این اقشار با درصد بیشتری افزایش یافته و برای مدیران، مبلغ ثابت و معینی اعلام شود تا عدالت بیشتری برقرار گردد. همچنین انتظار میرود تصمیمات سال جاری منجر به ایجاد تورم بیشتر نشود و موجبات رضایت عمومی را فراهم آورید.
ما امضاکنندگان این کارزار خواستار اصلاح فرمول افزایش حقوقها و اعمال عدالت در تعیین حقوق و مزایا برای اقشار مختلف کارکنان دولت هستیم.
با سپاس

بحث و گفتگو