ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور
با سلام و احترام؛
احتراماً خواستار پیگیری تعرفههای ویزیت و درمان در کلینیکهای دامپزشکی هستیم. با توجه به تورم و وضعیت بد اقتصادی و ناتوانی مردم که حتی در هزینههای عادی و روزمره خود هم ماندهاند، این افزایش تعرفه و درمان در این شرایط بد اقتصادی بدترین کار ممکن بوده و باعث میشود که دیگر حیوانی به سرپرستی گرفته نشود. لذا خواهشمند است در این مورد توجه و اقدام لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر

بحث و گفتگو