مسئولین محترم
رؤسای محترم سه قوه
سلام؛
درخواست داریم فکری به حال حجاب بانوان کنید که امنیت و آرامش را از بخشی از جامعهٔ ایران سلب کردهاند. بیقانونی و ولنگاری تا کجا پیش رود تا شما به فکر بیفتید و دست به کار شوید؟
در این روزها که درس و مدرسه برای برخی نوجوانان معنایی ندارد و به دنبال پاتوقها و دورهمیهایی هستند که جز رفتارهای نادرست چیزی در آنها یافت نمیشود، چرا کسی کاری نمیکند؟
تا دیر نشده کاری کنید. حجاب در قانون اساسی ما آمده است؛ چنانچه قانون فقط برای نوشتن نیست، باید و لازم است اجرا شود.

بحث و گفتگو