وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
با سلام،
احتراما به استحضار میرساند با توجه به مصوبه سال ۱۳۹۲، کسور بازنشستگی صرفاً شامل بخشی از مزایا میشود و این امر موجب کاهش چشمگیر میانگین حقوق دو سال آخر خدمت افراد برای محاسبه حقوق بازنشستگی شده و منجر به تفاوت محسوس بین دریافتی شاغلان و بازنشستگان میگردد.
با توجه به اهمیت این موضوع، ما امضاکنندگان این کارزار از جنابعالی درخواست داریم ترتیبی اتخاذ شود تا کسورات بازنشستگی از تمامی مزایا محاسبه و کسر شود. این اقدام ضمن کمک به افزایش دریافتی بازنشستگان در سالهای آینده، باعث بهبود درآمد صندوقهای بازنشستگی نیز خواهد شد.
با سپاس

بحث و گفتگو