بسم الله الرحمن الرحیم
یا حسین یا ابا عبدالله
ما ملت همیشه در صحنه ایران، فرزندان امام حسین (علیهالسلام) و ملت امام حسینی، با افتخار اعلام میکنیم:
ما زیر بار ظلم نمیرویم. اگر لازم باشد خاک میخوریم و گرسنگی میکشیم، اما سر خم نمیکنیم. الحمدلله با برکت الهی و عنایات خداوند متعال و رهبری حکیمانه، هیچ کمبود اساسی در کشور نداریم و خداوند برکت روزافزون خود را بر این ملت نازل کرده است.
اما ما به شدت معترضیم که:
دولت آمریکا میلیاردها دلار از پول و داراییهای ملت ایران را بلوکه کرده است. ما اصل پول بلوکه شده ایران را میخواهیم و حتی یک دانه گندم یا سویا بابت پول بلوکه شده ایران قبول نمیکنیم.
مطالبات صریح و قاطع ما:
۱. بازگشت فوری و بدون شرط اصل تمام پولها و داراییهای بلوکه شده ملت ایران به حسابهای رسمی کشور.
۲. پرداخت غرامت و دیه کامل شهدای میناب، شهدای ناوشکن دنا و سایر شهدای مظلوم، به ویژه غرامت رهبر شهیدمان.
۳. قرار گرفتن تمام سرمایههای ملی تحت مالکیت و اختیار مستقیم ملت ایران، از جمله:
اورانیوم غنی شده و تمام دستاوردهای انرژی هستهای
عوارض عبور کشتیها از تنگه هرمز
سایر ثروتها و منابع ملی
این داراییها متعلق به تکتک مردم ایران است و باید به اراده و نظارت مستقیم ملت باشد.
ما امضاکنندگان این کارزار از مسئولین محترم کشور و همه کسانی که صدای ملت هستند، میخواهیم که پیگیر جدی این مطالبات باشند و نگذارند حقوق این ملت مظلوم و مقاوم پایمال شود.
ما مقاومت میکنیم تا حقمان را بگیریم.
یا حق یا شهادت

بحث و گفتگو