رئیسجمهور محترم؛
جناب آقای دکتر پزشکیان
احتراماً با توجه به اینکه مردم مبعوثشده بیش از سه ماه در خیابان، حامی رزمندگان و در کنار آنان از کیان، ارزشها و جامعه خود حراست نموده و همچنان آماده اجرای فرامین امام جامعه هستند و با جان و مال و همه توان خویش پای ارزشها، باورها و اوامر ولیفقیه ایستادهاند و خواهند ایستاد؛ و حتی در بدترین شرایط اقتصادی جامعه که ناشی از خیانت عدهای زالوصفَت برای اعمال فشار به مردم مبعوثشده بوده، همچنان در صحنه پا به پای رزمندگان هستند و خواهند بود، از چند دهه گذشته تاکنون در حین مذاکرات و برجام بدفرجام، جنایتکاران اپستین بیشترین و بهترین دانشمندان، نخبگان، فرماندهان و حتی امام امتمان را با گستاخی تمام و با چراغ سبز بعضی خواص وطنفروش به شهادت رساندهاند.
لذا در مورد مسئله جنگ و مذاکره، درخواست میلیونها نفر جانفدا بازگشت به نظر امام جامعه میباشد. ما پیروان راه سرخ امام حسین علیهالسلام برای ادامه مسیر حقطلبی و ظلمستیزی از هیچ مانع و مشکلی هراس نداریم.
وَمَا النصر إِلَّا مِن عِندِ اللّهِ، إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

بحث و گفتگو