با عرض سلام و احترام و خداقوت؛
ما جمعی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۴، ضمن قدردانی از تلاشها و پیگیریهای مسئولان محترم، به استحضار میرسانیم با توجه به سخنان اخیر وزیر محترم آموزش و پرورش مبنیبر بهکارگیری نیروهای جامانده از فرایند استخدام، درخواست داریم موضوع پذیرش و جذب داوطلبان دارای کارنامه سبز این آزمون مورد بررسی و مساعدت قرار گیرد.
این داوطلبان با وجود شرایط دشوار موجود و برگزاری آزمون در ایام حساس کشور، با تلاش فراوان و کسب امتیازات لازم تا مراحل پایانی فرایند استخدام پیش رفتهاند و بسیاری از آنان دارای توانمندی، شایستگی و آمادگی لازم برای خدمت در نظام تعلیم و تربیت هستند.
با توجه به اینکه در سال جاری مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون برگزار نشده است، خواهشمندیم دستور فرمایید امکان استفاده از ظرفیت این نیروهای آمادهبهخدمت، بهعنوان نیروهای جامانده از استخدام، مورد بررسی قرار گرفته و زمینه بهرهمندی آموزش و پرورش از توانمندی آنان فراهم شود.
پیشاپیش از توجه، حمایت و پیگیری جنابعالی در راستای رفع دغدغه این جمع از داوطلبان سپاسگزاریم.
با احترام

بحث و گفتگو