درخواست مردم پنج گنج جنوب کرمان برای استان شهسواران به مرکزیت کهنوج

#مرکزیت_کهنوج

درخواست مردم پنج گنج جنوب کرمان برای استان شهسواران به مرکزیت کهنوج

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
وزیر محترم کشور

با سلام
امضا کنندگان این کار زار از دولت و حاکمیت خواستارند، حال که قرار است استان پهناور کرمان به دو استان تقسیم شود،استان شهسواران به نام شهید شهسواری با مرکزیت کهنوج، تشکیل شود این خواست تمام مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان است.

یا علی مدد

96%
4 درصد مانده تا ارسال به رسانه‌ها و پیگیری از مسئولین
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 4776 نفر

  • شهروز نخعی

  • محمدحسین عربپور

  • احمد روان پاک نودژ

  • جعفر صالحی نودز

  • رضا احمدی

  • مسعود صالحی

  • محمد پاک روان نودژ

  • امین قربانی

  • محمد بهبودی

  • مهران راهبر

  • جواد پورخراجی

  • عماد مهدوی

  • حمیدرضا حاجیپور

  • حمید آزادی

  • فرشاد روان پاک

  • رضا پورخراجی

  • علی مرشدی نودز

  • حسین صالحی

  • سید امین محبی

  • حمید روانپاک

  • احمدصالحی نودژ

  • اسدالله بناوند

  • اکبر خودستان

  • سیدمحمد محبی نودز

  • عبدالوحیدصالحی نودژ

  • رضا فلکنازی

  • رضا محمودی نودژ

  • محمدروانپاک نودژ

  • امیدصالحی تبار

  • مهدی محبی اصل

بحث و گفتگو

حسن کرمی حوت : توان رفتن به کرمان نداریم
💬 پاسخ
منوچهر هاشمی : سلام و عرض ادب بزرگوار آن اگر قرار به استان جنوبی است مرکزیت با کهنوج بزرگ است زیرا ما مردم کهنوج بزرگ همه با یک زبان و فرهنگ خونگرم جنوبی هستیم وهم اکنون در اداره کل های که در شهرستان جیرفت هستند اگر تشریف برده باشید با کم مهری ها ی جیرفتی های عزیز روبرو شده آید حتی مسولین جیرفت حاضر نشدن حق آبه جازموریان را بدهند جازموریان که روزی انبار علوفه کشور بود حالا تبدیل به کانون ریز گردها ی کشور شده ما مردم شش شهرستان اجازه نخواهیم داد که جیرفت پدر خوانده شش گنج شود تمام
💬 پاسخ
دخیل اسفندیارپور : سلام بر دوستان کهنوجی . میدونم که از استان شدن جیرفت ناراحتید و تحت تاثیر اختلاف افکنان قرار گرفتید و مغز شما رو شستشو دادن که جیرفت حق تون رو خورده . ولی کاملا در اشتباهید . انشاالله با استقلال جنوب کرمان به مرکزیت جیرفت هر ۸ شهرستان به حق واقعی خودشون خواهند رسید و عدالت اجرت خواهد شد . ما مردم جیرفت با شما بیگانه نیستیم بلکه آداب و رسوم و گویش و پوشش مان با شما یکی هست و از اون گذشته کدام کهنوجی هست که رگ و ریشه و قوم و خویش جیرفتی نداشته باشه ؟ یا برعکس؟ همه طوایف جنوب در هر ۸ شهرستان پراکنده اند و ایاب و ذهاب و وصلت و همخونی دارند. به حرف دشمنان جنوب گوش نکنید .
💬 پاسخ
جعفر سلیمی زه : آقای مهران سالاری . چرا سکوت کردین؟ لطفا جواب این همه مخالفت و انتقاد رو بدین . باعث شرمندگیه که این همه مخالف و منتقد نظر دادن . این کار شما به اعتبار مردم فهیم کهنوج ضربه زده و نظر دهندگان متاسفانه مردم کهنوج رو آماج حمله بی‌رحمانه قرار دادن. حتی بعضی از مردم ۵ گنج هم نظراتی بر علیه شما نوشتن و شما کماکان در سکوت هستید . لطفا سکوت را بشکنید . این یک کارزار و درخواست معمولی مثل همه کارزارهای قبلی هست و اگه ازش استقبال نشده دلیل بر بصیرت و آگاهی مردم ۵ گنج هست ، خواهشا جیرفتی ها و بمی ها و سیرجانی ها به مردم ۵ گنج توهین نکنند ، هر چند مرکزیت استان جدید حق کهنوجه . از نظر بعد مکانی کهنوج دقیقا در مرکز ۷ شهرستان قرار داره و با توجه به همین امر و سایر شرایط این حق کهنوج هست که مرکز استان جدید بشه و انشاالله با عدالتی که از دولت آیت الله رییسی سراغ دارم قطعا نظر کارشناسان هم بر مرکزیت کهنوج خواهد بود مگر اینکه وجود ادارات کل را در جیرفت توجیه بیاورند که اون هم میشه مرکز رو کهنوج تعیین کرد و مابقی ادارات کل را در کهنوج مستقر کرد ، همانگونه که مرکز استان قبلی کرمان بود و استاندار ۲۰ مدیرکل در جنوب را خط و ربط میداد . پس اگر منصف باشید وجود ادارات کل در جیرفت بهانه ای بیش نیست چون تنها در ۶ وزارتخانه جیرفت اداره کل داره در صورتی که هنوز ۱۲ وزارتخانه دیگه مونده که بیش از ۴۰ اداره کل را شامل خواهد شد. اگر واقعا هدف از ایجاد استان جدید رفع محرومیت هست پس با مرکزیت کهنوج قطعا بیشتر می‌توان به رفع محرومیت پرداخت زیرا جیرفت از رفاه بیشتری برخورداره و این کهنوج هست که باید مرکز بشه تا به شهرهای محروم که زمانی از توابع خودش هم بودن بیشتر رسیدگی کنه و فاصله ها هم دقیقا با مرکز متناسب و نزدیک هست . مردم فهیم و محروم کهنوج برای گرفتن حق خودشون تلاش میکنن و این از اوامر ولی امر مسلمین هست که فرموده اند روحیه مطالبه گری داشته باشید و ادعای مرکزیت استان جدید مطالبه مردمی هست و نمی‌دانم چرا همسایه های شمالی و غربی و شرقی به شدت جبهه گرفتن؟ آقای مهران سالاری لطفا از کارزارت دفاع کن و روشنگری کن که هدف بدی نداشتی و مردم روتوجیه کن. سکوت شما معنای خوبی نداره و به ضرر ۵ گنج هست .
💬 پاسخ
علیرضا جلالی در پاسخ به جعفر سلیمی زه: مهران سالاری دگه کین؟؟؟ آ یه کارزار دگه ای یر که کلا ۳۷۰ نفر امضاشون که رو پی کاری. مهران سالاری یه جای دگه ای کار خرابی که. مهرانک گمونوم کهنویی نهر . بمی یا سیرجونی یر .
💬 پاسخ
مهدی جهانگیری : برادران من مواظب باشید در دام تفرقه افکنان نیفتید . هنوز راه دور و درازی برای استقلال جنوب باقی مونده . فضا رو مسموم نکنید . جیرفت و کهنوج یکی هست . اول استان شدن رو تثبیت کنید بعد دنبال مرکزیت باشید.
💬 پاسخ
شهریار میرانی : من این کارزار رو امضا کردم ولی بی فایده است چون دولت تصمیم خودش رو گرفته و بزودی مجلس هم به استان شدن جنوب کرمان با مرکزیت جیرفت رو به رای خواهد گذاشت و قطعا رای خواهد آورد . باید به قانون احترام بزاریم و تمکین کنیم . البته مطالبه گری و درخواست رفع تبعیض و محرومیت و تخصیص بودجه و اعتبارات به هر ۸ شهرستان کرمان جنوبی خواسته همه جمعیت یک میلیونی جنوب کرمان هست و به قول معروف حتی اگه بچه هم گریه نکنه مادرش بهش شیر نمیده . پس بهتره مطالبه گر باشیم تا تصمیم گیران در مرکز استان جدید عادلانه بودجه و اعتبارات رو تقسیم کنند .
💬 پاسخ
شهریار فلاح : ببا جیرفت مرکز بوده تموم بوده روته پی کاری . اعظمی اگوفت دولت باید برای تکمیل نیروهای ادارات کل باید مجوز استخدام ۳۰۰۰ نفر صادر کنه . پیگیر ببهیم از ۳۰۰۰ نفر بصورت عادلانه از هر ۷ شهرستان به تناسب جمعیت استخدام ببو که حقی ضایع نبو . الان شکرالهی باید پیگیر ببو که سهم استخدامی از ۳۰۰۰ نفر حداقلی ۱۵۰۰ نفر از ۵ گنج ببو . مدیر کلون هم باید متناسب هر ۷ شهرستان انتخاب ببین. کهنو ای نظر مدیر خدارا شکر کم نداره . دکتر خیرخواه افتخار کهنوییونه باید متناسب با جمعیت شهرها استخدام انجام بگره.
💬 پاسخ
جوانی از کهنوج : سلام . چرا نظرات رو منتشر نمیکنید؟ نکنه شما هم با لابی جیرفتی ها هماهنگ شدین که نظرات مخالف با جیرفت رو منتشر نکنین؟ من هر چی نظر خوندم بیشترشون مخالف با مرکزیت کهنوج بود . نظرات موافقی هم حتما بوده ولی شما نزاشتین . براتون متاسفم که لابی قوی جیرفت بین شما هم نفوذ کرده . کهنوج تنهاست
💬 پاسخ
نیاز نارمند : خدا کنه هر جا مرکز استان تعیین میشه محرومیت ها رو برطرف کنه . جیرفت یا کهنوج فرقی ندارن . پارتی بازی و رانت و قوم گرایی مشکل فعلی تمام کشور ایران هست . ای کاش این مسائل از جنوب برداشته بشه . کهنوج زمانی بخشی از جیرفت بوده و جیرفت هم زمانی بخشی از بم بوده و اینکه بخواهیم با این مسائل پیشرفت جنوب رو عقب بندازیم کار اشتباهیه . مرکزیت هم شاخص هایی داره که انشاالله عادلانه و به نفع هر ۷ شهرستان تعیین خواهد شد . هدف اصلی استقلال جنوب از شمال هست .
💬 پاسخ
جلیل شریفی : کهنوج و جیرفت دو شهر برادر و همسایه که مردمی خونگرم با خلق و خوی جنوبی و مشهور به مهمان نوازی هستند . هیچ فرقی نداره مرکز استان کهنوج باشه یا جیرفت و مرکزیت استان رو کارشناسان وزارت کشور تعیین خواهند کرد . من التماس میکنم به مردم هر ۸ شهرستان که به دور از تنش و هیاهو فقط به نظر کارشناسان تمکین کنند و البته کارشناسان هم باید با بی طرفی و به دور از لابی گری و سیاسی کاری و نفوذ آخرت خودشان را خراب نکنند و آنچه را که حق و حقیقت است کارشناسی کنند . که به نظر حقیر جدایی جنوب از شمال اتفاق بسیار بزرگی است که اگر مردم جنوب به تفرقه افکنی و حاشیه سازی دست بزنند خودشان متضرر خواهند شد و در صورت عدم اتحاد این فرصت تاریخی برای همیشه از دست خواهد رفت . از مردم کهنوج و جیرفت استدعا میکنم در خصوص تعیین مرکز استان به نظر کارشناسان تمکین کنند و امروز بیشتر از همه به اتحاد و همدلی نیاز هست تا دعوا بر سر مرکزیت .
💬 پاسخ
میثم سرک تلو : ای خالو بم و سیرجان قبول شون که جیرفت استان ببو شکرالهی هم قبولی که شما ول کن نهین . قدیمی اگو بارون ول بوده کاوار ول کن نهه.
💬 پاسخ
حسن عزیزابادی : جیرفتی ها چکار کردین ؟ حق بم بود با این زلزله و بدبختی و محرومیت استان بشه . پارتی بازی کردین . خدایی هم هست . استاندار زنش جیرفتیه معاون علمی فناوری رئیس جمهور هم جیرفتیه . همه با هم شدین . هش طو نی .
💬 پاسخ
جواد فقیرشایی در پاسخ به حسن عزیزابادی: بمی اینجا نظر نده . این یه رقابت بین کهنوج و جیرفته . بم حالا حالاها استان نخواهد شد . باید صبور باشید تا به جمعیت حداقلی ( یک میلیون نفر) برسید بعد ادعای استان شدن کنید . این وضعیتی که در جنوب کرمان هست نتیجه بیش از ۴۰ سال تلاشه که ادارات کل یکی یکی مستقل شدند و امروز نتیجه زحمت ۴۰ ساله مسئولان داره به بار میشینه . شما بمی ها هنوز راه دور و درازی دارید . اندازه ۴۰ سال صبر کنید . مرکز استان جدید هم هر جا قانون بگه مشکلی نیست . ما و جیرفتی ها با هم برادریم و این یه رقابت برادرانه هست . هر کی در این رقابت پیروز شد اون یه شهر دیگه تمکین میکنه. این وسط شما بمی ها شدین عین انگلیس و با اون نماینده آشوبگر و امام جمعه فتنه انگیز تون فکر نکنید جنوب کرمان گول شیطنت شما رو خواهد خورد . برید پی کارتون . بمی اینجا سم پاشی نکنه . فعلا بسوزید . دنبال باند بگردین جای سوزش هاتون رو باند بپیچین
💬 پاسخ
دوست محمد در پاسخ به حسن عزیزابادی: بمی های فتنه برانگیز . شما مردم کهنوج رو چی فرض کردین؟ بچه گول میزنین؟ لطفا برین گم شین . بین دو شهر سر مرکزیت استان رقابت هست که این دو شهر دو برادر محسوب میشن . شما چه کاره ای موش بازی در میاری ؟ مش غضنفر هم از پس جنوب کرمان بر نیومد و به هدف شومش نرسید . تو که دیگه برات زوده وارد سیاست بشی . سیرجانی ها هم روشون کم شد .
💬 پاسخ
حامد ابوسعیدی در پاسخ به حسن عزیزابادی: بمی های بی صفت لطفا خاموش . مرگ بر تفرقه انداز و منافق و دورو . درود بر استان کرمان جنوبی سی و دومین استان از کشور پهناور جمهوری اسلامی
💬 پاسخ
محمود محمودی : هنو بنندین امضا جمع کنین .‌ارهیک . نماینده جیرفت دوشی اگوفت منتظر لایحه دولتیم که بفرسته مجلس که استان شدن جیرفت تایید ببو . حریف جیرفت ناابهیم . شکرالهی هم شل شل گپی ازه. .
💬 پاسخ
آرش قاسمی در پاسخ به محمود محمودی: آقای ورهم شورزهی خبرکشی کار خوبی نهه . هنو معلوم نیستا چه ببو تو دگه دوری اعلامت که جیرفت استان بو تموم بو رو .
💬 پاسخ
مجتبی سالاری : بمی هایی که خودتون رو چسبوندین به این کارزار و حرف مفت میزنین حواستون رو جمع کنین و بدونین سم پاشی و ایجاد اختلاف کار خوبی نیست . فعلا که صحبت از استان جدید در جنوب و تعیین مرکزیت بین کهنوج و جیرفته و نیازی به جوسازی شماها نیست . غضنفرابادی و حسن پور لال شدن بهتره شما هم لال بشین .
💬 پاسخ
محمود شریفی : سلام . تعجب می‌کنم چرا جیرفتی ها در این کارزار برای روشن کردن اذهان مردم کهنوج هیچ نظری ندادن . خیلی از نظرات به دور از تعصب و با بی طرفی و واقعیت محض هست . من به عنوان یک جیرفتی با کسانی که نظر دادند در خصوص استخدام و خرج بودجه جنوب در شهرستان جیرفت موافقم . باید واقعیت رو پذیرفت . و حقیقت هم همین هست که ادارات کلی که در جیرفت مستقر شدند بیشتر بودجه رو صرف آبادانی و ایجاد زیرساخت در جیرفت کردند . بیشترین استخدام ادارات کل در جنوب از شهرستان جیرفت بوده و اکثر مدیران جنوب هم از این شهرستان هستند . البته این موضوع رو هم نباید نادیده گرفت که جیرفتی ها شوق وافری برای تحصیل در دانشگاه دارند و شاید بشه گفت ۹۰ درصد جوانان جیرفتی دارای مدرک دانشگاهی هستند و همین امر باعث شده تا تلاش کنن توی ادارات دولتی استخدام بشن . اما اگه یکی از مهمترین زیرساخت ها وجود دانشگاه و مراکز علمی در هر شهری هست با توجه به محرومیت همه شهرهای جنوب کرمان آیا این عادلانه است که همه دانشگاه ها در یک شهر (جیرفت ) دایر بشه ؟ و اگه این همه دانشگاه به طور مشترک در هر ۷ شهرستان دایر شده بود آیا جیرفت به تنهایی این همه دانشجو و مدیر و فارغ التحصیل داشت یا اینکه در همه شهرها بصورت عادلانه دانشگاه ها تقسیم میشد که امروز جیرفتی ها بگن ما بیشترین میزان فارغ التحصیل و کارشناس و مهندس و ..... را در سطح جنوب داریم؟ شاید جواب همشهری‌هام این باشه که درب دانشگاه جیرفت به روی هیچ جنوبی بسته نبوده و میتونستن بیان جیرفت ادامه تحصیل بدن . اما یه جوان مستعد از قلعه گنج یا زهکلوت که توان تامین هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت در جیرفت رو نداشته باشه باید چه کار کنه؟ این همه استعداد در روستاهای محروم ۵ گنج بخاطر نداشتن هزینه های تحصیل از ادامه درس خوندن منصرف میشن و به مشاغل کاذب رو میارن . اگه در هر شهری یک دانشکده اقماری از دانشگاه جیرفت به تناسب جمعیت در هر شهری دایر شده بود عدالت رعایت میشد و امروز جیرفتی ها ادعای دانش آموختگی و کارشناسی و سواد نسبت به بقیه شهرها نداشتند . در این مورد واقعا به ۵ گنج ظلم وافری شده و همان جوانانی هم با مشقت از دانشگاه های موجود فارغ التحصیل شدند در رقابت با جوانان جیرفت بدلیل لابی قوی جیرفتی ها نتونستن جایی استخدام بشن . البته با حرکت خوب جناب شکرالهی سهمیه جذب و استخدام ۵ گنج از جیرفت جدا شده و این حرکت بزرگی بود و ای کاش این حرکت حداقل ۱۵ سال پیش زده شده بود تا جوانان ۵ گنج بتونن لیاقت خودشون رو ثابت کنن . و ای کاش مسئولان ۵ گنج پیگیر استقرار دانشگاه های متعدد در هر ۵ شهرستان بشن تا جوانان این خطه براحتی بتونن ادامه تحصیل بدن . و ای کاش جیرفتی ها استان شدن خودشون رو مدیون ۵ شهرستان جنوبی بدونن و حالا که به هدف خودشون رسیدن فقط و فقط به فکر رونق شهر جیرفت نباشن و اگه شعار ۷ گنج میدن در عمل هم ادعای برادری شون رو ثابت کنن ، نه اینکه هنوز هم بودجه و اعتبارات رو خرج جیرفت کنن که زیرساخت ها آماده بشه . الان دیگه کهنوج و جیرفت و سایر شهرها زیرمجموعه یک استان هستند و رقابت با سایر شهرها برای توسعه معنایی نداره . اگه رقابتی بود تمام شد و شما موفق شدید سایر رقبا را از میدان به در کنید و به مراد دلتان برسید ، اکنون وقت اثبات برادری تان در حق سایر شهرهاست تا این احساس تبعیض و بی‌عدالتی را از میان بردارید . ۵ شهرستان از این بی‌عدالتی و نابرابری ناراحتند . اینها را برادران خود بدانید و با خدمت واقعی به ۵ گنج به نگرانی ها پایان دهید .
💬 پاسخ
امیر عباس سلیمانی : استان کرمان جنوبی با مرکزیت جیرفت درعین دولت تصویب شده اینقدرم تنگ نظری نداریم. اینایی که میگن کهنوج مرکز بشه نمی‌دونم جیرفت ۲۵اداره کل داره که هزینه و زیرساخت این ادارات ده ها هزار میلیارد تومان می‌باشد بعدشم تمدن کامادین جیرفت ی مشخصه جهانی است و کشاورزی منطقه جیرفت عنبرآباد هم مشخصه دیگر است البته استان شدن برای جنوب کرمان مهم است ن بحث مرکزیت
💬 پاسخ
یار احمدی : حدود ۳۶۰۰ نفر آدم بدون تفکر و دور اندیشی چنین کارزاری رو بدون در نظر گرفتن تبعاتش امضا کردید . متاسفم برای نویسنده این کارزار آقای پاک روان که نسنجیده و بدون تفکر و تعقل راهی رو در پیش گرفت که نه تنها به سود ما مردم ۵ گنج نیست بلکه به ضررمان خواهد بود . پایتخت ایران در حال حاضر در شمال قرار داره و با استدلال نویسنده کارزار پس باید به یزد که دقیقا وسط ایران هست انتقال داده بشه. تعیین مرکزیت استان با کارشناسان وزارت کشور خواهد بود که با بررسی هایی که کردن و زیرساخت های مهیا و ادارات کل و فرودگاه و .... جیرفت تعیین شده . لازم به ذکر هست از همان اول که بحث استقلال جنوب بوده مرکزیت هم تعیین شده که ادارات کل رو در جیرفت مستقر کردن . حتی سازمان کشاورزی قبل از انقلاب در جیرفت تشکیل شده و مابقی ادارات هم یکی بعد از دیگری مستقل شدند و قبل از اعلام تشکیل استان جدید عملا استاندار کرمان برای ۲ استان در شمال و جنوب تصمیم گیری میکرد . اگر جیرفت مرکز استان قرار بگیره از دورترین نقطه تا جیرفت نهایتا ۲۰۰ کیلومتر هست ولی در حال حاضر باید برای رفتن به کرمان از دورترین نقطه ۵۰۰ کیلومتر مسیر را طی کرد و اگه مرکز کهنوج قرار بگیره از نظر جغرافیایی وسط قرار خواهد گرفت و فاصله ها یکسان خواهد شد اما مسئولان کهنوجی دیر متوجه شدند که برای مرکزیت استان باید تلاش کنند و درخواست اداره کل بدن تا بصورت مساوی ادارات کل در هر دو شهر مستقر بشه و در چنین روزی حرفی برای گفتن داشته باشند . ولی مطمئن باشید از قبل از انقلاب نظر بر استان شدن جیرفت بوده و زیرساخت هاش هم یک به یک مهیا شدن و این حرکت ها و مخالفت ها با مرکزیت جیرفت فقط باعث ایجاد کینه و کدورت خواهد شد و قطعا به ضرر هر ۸ شهرستان خواهد بود . و ای کاش نماینده بجای بدست آوردن دل مردم و حفظ محبوبیت خودش حقایق رو به مردم میگفت که با توجه به وجود زیرساخت های متعدد و اراده و تصمیم دولت از خیلی وقت پیش مرکزیت جیرفت تایید شده و مردم رو به اتحاد و همبستگی دعوت میکرد . میشه با اتحاد و رایزنی و همکاری از آین فرصت برای آبادانی ۵ شهرستان نهایت استفاده رو برد . در حال حاضر کهنوج ششمین شهرستان استان هست و با تشکیل استان جدید دومین شهر استان خواهد بود . پس به جای ایجاد تفرقه بیایید با اتحاد ۸ شهرستان برای پیشرفت منطقه تلاش کنیم نه اینکه با دامن زدن به تفرقه باعث عقب افتادن بیش از پیش جنوب کرمان بشیم و شهرستان های همسایه شرقی و غربی از این آب گل آلود ماهی بگیرند .
💬 پاسخ
علی پگاه در پاسخ به یار احمدی: آقای یاراحمدی بنده خدا نماینده که نمیتونه از خواب بیدار بشه بگه کهنوج مرکز استان شد . همچین اختیاراتی هم نداره اما بارها گفته تابع نظر کارشناسان وزارت کشور هستیم . چه حرفی از این حساب تر و سنجیده تر؟ شایدم پیگیر هست و بنا به مصالح صحبتی نمیکنه . پس نماینده رو تخریب نکنید . بنده خدا در این روزها به شدت تحت فشار افکار عمومی هست . خواهشا با حمله به نماینده محبوبیت این عزیز که انصافا داره برای جنوب زحمت میکشه رو پایین نیار .
💬 پاسخ
یار احمدی در پاسخ به علی پگاه: سلام آقای پگاه بی زحمت متن رو دقیق بخون . من هیچ صحبتی از نماینده نکردم . لطفا تهمت نزنید . شاید نظر یکی دیگه رو در مورد نماینده خوندی و فکر کردی من چیزی از نماینده نوشتم .
💬 پاسخ
مجید جرگه نارویی : دیر بیدار شدیم ، هر که خوابه خواب بینه . آقایون جیرفتی لابی قوی و پارتی های کلفت توی تهران و جاهای دیگه داشتن . از همان اول یکی یکی تمام ادارات کل رو برای جیرفت گرفتن و مسئولان کهنوج فقط و فقط نگاه کردن . الان کجا هستن و چرا هیچ صحبتی نمیکنن؟ من علت همه این عقب ماندگی و فقر و محرومیت رو در خودمون میبینم باید کمی هم انصاف داشته باشیم . کسی از درس خوندن ضرر نکرده . اصلی ترین زیر ساخت برای پیشرفت سواد و تخصص هست که جوانان ما رغبتی برای ادامه تحصیل نداشتند و باعث شد شغل های مدیریتی کهنوج هم بدست جیرفتی ها بیفته . حتی در زمینه معلم هم محتاج دست جیرفتی ها شدیم در صورتی که جوانان رو تشویق به تحصیل نکردیم و به کسانی هم که از شهرهای دیگه برای معلمی اومدند بی جهت حسادت کردیم . صادقانه اعتراف میکنم همین الان اگه کارمندان غیر بومی رو از ادارات پنج شهر بیرون کنیم جایگزین مناسبی نداریم و عملا ادارات تعطیل خواهند شد . پس بهتره واقع بین باشیم و از جوانان بخواهیم درس بخونن تا متخصص و مهندس و پزشک و مدیر و معلم و..... از خودمون داشته باشیم و از مسئولان بخواهیم تعداد دانشگاه ها رو بیشتر کنن تا از این وضع خلاص بشیم . به امید فردایی بهتر برای ۶ گنج
💬 پاسخ
علی بالاور در پاسخ به مجید جرگه نارویی: سلام آقای نارویی . فرمایش شما درست اما هیچ وقت برای شروع دیر نیست و به قولا ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است . با نظر شما هم موافقم و باید همه دست به دست هم بدیم و برای آبادانی ۵ گنج آستین بالا بزنیم . بدوا از مسئولان مطالبه داشته باشیم و بدنبال کسب علم و دانش بریم تا از دوستان شمالی عقب نیفتیم . با دشمنی و عناد هم کاری پیش نمیره و بهتره برای گرفتن حق مون از مجاری قانونی پیش بریم و از تفرقه و اختلاف دوری کنیم . همه ما چا کهنوجی و چه جیرفتی و بمی و سیرجانی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و به تصمیم دولت هم احترام خواهیم گذاشت . انشاالله محرومیت ها برداشته بشه . اما بیزحمت کسی انگشت اتهام به سمت نماینده عزیز نگیره . ایشون تلاش خودش رو کرده.
💬 پاسخ
پیمان لورگی : دگه کار از کار گذشت . تمام دنیا پیچید که جیرفت استان شد. دارن براش سر اسم استان بحث میکنن ای کاش جناب شکرالهی رئیس جمهور را آورده بود کهنوج . ۲۰ اداره کل تو جیرفت تشکیل شده مسئولان کهنوج مگه نمیدونستن چنین روزی وجود اداره کل بزرگترین امتیازه که از این ۲۰ تا نصفش کهنوج باشه؟ بعید میدونم با این همه هزینه ای که دولت برای ساختن ادارات کل تو جیرفت کرده بخواد دوباره تو کهنوج هزینه کنه . چرا از نماینده مطالبه دانشگاه علوم پزشکی نمی کنیم؟ بم و سیرجان و جیرفت همزمان دانشگاه علوم پزشکی مستقل از کرمان شد چرا این همه بیعدالتی؟؟ دور همون میدان سپاه جیرفت برای دانشگاه علوم پزشکی ساختمان ۴ طبقه ای ساختن بالای ۵۰۰۰ متر زیربنا کنارشم خوابگاه دانشجویی که فقط یه قسمت از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هست . چه همه ساختمان با استخدام بیش از ۱۰۰۰ کارمند . آیا این دانشگاه حق کهنوج نبود؟ ای کاش مسئولان کهنوج در این خصوص جوابگو بودند ، یا سازمان جهاد کشاورزی که وسط شهر جیرفته بالای ۵۰۰ نفر کارمند داره . سهم کهنوج چی هست؟ بالای ۲۰۰۰ نفر در ادارات کل جیرفت سر کار رفتند و دولت صدها میلیارد تومن برای ساختمان سازی در جیرفت هزینه کرد . بعید میدونم این همه هزینه رو بخواد دوباره توی کهنوج کنه که کهنوج مرکز بشه . فقط و فقط تاسفم بخاطر مسئولان بی عرضه و نالایقی هست که حریف لابی جیرفت نشدن ،
💬 پاسخ
درویش منش از رودبار بزرگ : برای ما مردم رودبار کهنوج یا جیرفت فرقی نداره و می‌دانیم که مرکز رودبار نخواهد بود و این را هم می‌دانیم چه کهنوج و چه جیرفت مرکز استان بشه هیچ سودی برای ما نخواهد داشت . محرومیت رودبار با استان شدن کهنوج یا جیرفت برطرف نمیشه ‌. با این روند که کهنوج و جیرفت به جان هم افتادن هر کدام استان بشه بعدا تلافی خواهد کرد و چوبش رو ما محرومان رودبار خواهیم خورد که نه کهنوجی هستیم و نه جیرفتی . خدا لعنت کنه تفرقه افکنانی که از ساده لوحی مردم جنوب بهره برداری کردند علی الخصوص غضنفر آبادی و حسن پور را .
💬 پاسخ
جهو کهنوجی : کهنو تر هم نداره . وقتی مسئولای بی عرضه ای داشته بهیم گناه مون نباید گردن جیرفت بندازیم . جیرفتیون درس خوندن دانشگاه رفتن ، چرا ور پیشرفت جیرفت حسودی تون ابو . شما هم زحمت بکشین . جیرفت رو بم و سیرجان و کهنوجی کم کرد . رئیس جمهور هم نظری رو جیرفتن . لت و کت علکی نزنین
💬 پاسخ
نجات درویشی : عجب گولی خوردیم از دست جیرفتی ها . چه نماینده بی عرضه ای که رئیس جمهورا ناورد کهنو . اندازه غضنفرابادی هم نشدی. مسئولان بی عرضه
💬 پاسخ
عیسی فلاح در پاسخ به نجات درویشی: آقای درویشی چرا به نماینده محترم توهین میکنی؟ اول با وظایف و محدودیت های نمایندگان آشنایی پیدا کن بعد انتقاد کن . درسته محبوبیت ایشون بخاطر استان شدن جیرفت کاهش پیدا کرده ولی بی انصافیه نیمه خالی لیوان رو ببینی. ایشون تلاش خودش رو کرده ولی وقتی دولت نظرش بر مرکزیت جیرفت بوده آیا نماینده میتونه مردم رو دعوت به شورش کنه؟ اتفاقا نماینده فهیم ۵ گنج گفتند هر نظری که کارشناسان وزارت کشور بدن تمکین خواهیم کرد . پس لطفا نماینده رو تخریب نکن
💬 پاسخ
مراد محمودی : ای هما اول معلوم بود جیرفت مرکز استان میشه . عجب لابی قویی دارن. نماینده شون که مخالف رییسی بود . چطو تونستن؟ فقط پارتی بازی . کهنوج هچ که نداره . شکرالهی هم گپ ناازنه . مسئولان ما خیلی بی عرضه ین . دردای مسئولان جیرفت تو سر مسئولان ما . تو بدید نماینده بم وقتی متوجه شد رئیس جمهور بم نمیره تلاش کرد رئیس جمهوری برد بم ولی شکرالهی بررررر و برررررر نگاش اکه . فقط خواب مون کرد گفت هیچ صحبتی از استان شدن ناابو . دروغ به این بزرگی؟؟؟؟ باشه. هنوز هم انتخابات هست . اگه رای آوردت اسمم عوض اکنوم . داروم دق اکنوم .
💬 پاسخ
حسن سالاری در پاسخ به مراد محمودی: یه چق یوی بزن ور صورتت دقو نبهی .
💬 پاسخ
فرزند جنوب : دوستان اکنون که با یاری خداوند متعال نظر ریاست محترم جمهور بر استقلال جنوب هست آیا بهتر نیست با اتحاد و همدلی کینه و کدورت ها را کنار بگذارید؟ البته برادران کهنوجی بدونن که اولین اداره کل در جنوب کرمان قبل از انقلاب به جیرفت داده شده و اون هم سازمان کشاورزی منطقه جیرفت و کهنوج بوده که تصمیم حکومت وقت بوده و جیرفتی ها در اون زمان لابی نداشتند و تمام منطقه بنام سبزواران یا همون رودبارزمین بوده و بعدها با اومدن دانشگاه آزاد که در دولت هاشمی رفسنجانی تاسیس شد جوانان جیرفتی درس خوندن و با توجه به کمبود نیروی تحصیل کرده در نقاط دور افتاده مختلف جنوب به کار گرفته شدند و حتی هنوز هم این کمبود نیروی متخصص در خیلی مناطق کاملا مشهوده . اون زمان جیرفتی ها در روستاهای دورافتاده با پای پیاده برای تدریس و باسواد کردن بچه های جنوب میرفتن و بچه های شما رو باسواد کردن . هیچ کس دوست نداره از شهر و دیار خودش آواره بشه . اگه احساس نیاز نبود هیچ گاه راهی چنین جاهای دورافتاده ای نمیشدن . الان به لطف وجود دانشگاه‌های متعدد همه جنوب کرمان دارای تحصیلکرده ها و جوانان لایقی هست و خدا را از این بابت شاکریم. اگر در خصوص کارمندان جیرفتی در ادارات تون ناراحت هستید بدونید یه زمانی جنوب کرمان حتی یک پرستار از خودش نداشت و از شهرهای دیگه برای خدمت حتی به همین جیرفت میومدن و ما به اونها نیاز داشتیم . پزشک های ما در زمانی هندی و پاکستانی بودن ولی الان وضع فرق کرده پس اگه کسی برای خدمت به شما اومده نباید ناراحت باشید . الان هم شما میتونید پیشرفت جیرفت رو سرلوحه کار خودتون قرار بدین و مثل جوانان جیرفت درس بخونید و شهر خودتون رو اباد کنید . همین الان خیلی از مدیران جیرفت کهنوجی هستند ولی مردم جیرفت مثل شما در این زمینه تعصبی ندارن . هدف آبادانی جیرفت هست ولاغیر . مثلا همین فرماندار سابق جیرفت آقای وزیری کهنوجی بودند و مردم جیرفت با آغوش باز پذیرفتن و باهاش همکاری کردن و انصافا ایشون کارنامه قابل قبولی داشتن یا همین دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هستند و دارن به تمام جنوب خدمت می‌کنند. مهم خدمت به جنوب هست ولاغیر . پس خواهشا بدور از تعصبات قومی دست به دست هم بدیم تا این فقر و محرومیت از بین بره . یه زمانی مهندس موسوی که از خوزستان اومد رئیس جهادکشاورزی جنوب شد و همگان شاهد زحمت های ایشان بودید ولی جیرفتی ها علیرغم این همه نخبه و مسئولی که داشت اعتراضی نکردن . بچه های شما توسط همین معلمان جیرفتی باسواد شدند . الحمدلله که در حال حاضر سطح سواد و تحصیلات در تمام جنوب بالا رفته و ما جیرفتی ها هم خوشحالیم . مسئولان جیرفت تلاش کردند و ای کاش مسئولان شما یک دهم مسئولان جیرفت تلاش کرده بودند تا شما هم پا به پای جیرفت پیشرفت کرده بودید. باز هم دیر نشده و هیچ کس راه پیشرفت شما را سد نکرده . شما هم تلاش کنید و با تحصیل در رشته های مورد نیاز خودتون پست های مدیریتی رو تحویل بگیرید .
💬 پاسخ
آرش ازادی در پاسخ به فرزند جنوب: ای جیرفتی زبون باز . تو احتمالا سرحدی هستی. جیرفتی های گرمسیری هم مثل ما سر زبون ندارن حالا که شهرتون استان شد برادری تون را ثابت کنید و در استخدام ها سهمیه ای هم برای ما در نظر بگیرید . .
💬 پاسخ
ایوب اسلامی : با سلام بنده مخالف استان جیرفت هستم استان شهسواران به مرکزیت کهنوج وسلام جیرفت در حد استان شدن نیست
💬 پاسخ
جهو کهنوجی در پاسخ به ایوب اسلامی: کهنو در حد استان شدن هست؟ خوتون خوتون خنده تون ناگره؟؟ کهنو فسیلی بوده ای گرده جیرفت کنده بوده . فسیل و خرمای ۸۰ ساله یکی حساب اکنی؟
💬 پاسخ
مسلم حیدرزاده در پاسخ به ایوب اسلامی: من هم با استان شدن کهنوج مخالفم . اصلا کهنوج ریخت و قیافش به مرکز یه استان میخوره؟ یه آسفالت درست و حسابی نداره . کمربندی نداره . فرودگاه که فکر کنم تا ۱۰۰ سال دیگه هم بهش نمیدن . کل جمعیت شهرستان کهنوج به صدهزار نفر هم نمیرسه. اسسسسسسستااااننننننن؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخ
💬 پاسخ
ایمان محمدی در پاسخ به ایوب اسلامی: اگه جیرفت در حد استان شدن نیست کهنوج حتی در حد بخش هم نیست . پس شما کهنوجی ها توی جیرفت چه کار دارید که ارزوتون هست تو جیرفت خونه داشته باشین و برای خرید و دوا دکتر میایین جیرفت ؟ زمین های جیرفت بخاطر این که شماها مشتری نقد و پرو پا قرص هستین سر به فلک کشیده .
💬 پاسخ
سمسیل شولک زهی : انشاالله کهنو مرکز ببو ، اخواهیم صادرات شولک سمسیل به ۷۰ کشور دنیا شروع کنیم به رضای حق ، با این همه مزرعه وسیع شولک و سمسیل نباید حق ما ضایع ببو . با صادرات شولک تحریمون ظالمانه هم دور ازنیم .
💬 پاسخ
شهدر جلب نژاد ( گوستر ) : خومون دیر ای خو پا گفتیم، الان دگه کار ای کار گذشته ، اداره کل ون همه مستقر بودن تو جیرفت خالو ، آ زمانی که جیرفتیون تو دولت احمدی نژاد گوپ گوپ اداره کل شون اگفت مسئولون کهنو کجایرن؟؟ کسی نیستا بگو آقایون مسئول جواب بدهین ۲۵ اداره کل داشون به جیرفت ، اوون تلاش شون که اداره کل شون گفت ، شما چکارتون که ؟ حلا دگه ای لوخالیکی چه بگویین؟جیرفت مرکز استان بو تموم بو رووووووو برهین دوباره بگرین بخوابین مسئولون کهنو .
💬 پاسخ
جهانگیری از قلعه گنج : فقط کله گنج . تصویب کردم .
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 6. ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
هادی میرزایی : همسایه های محترم ما اینقدر سیاست دارند. به اسم بمی با استان شدن کهنوج و جیرفت مخالفت میکنند. تا مردم بگن همون جیرفت بشه بهتر از اینه که بم بشه. درود بر شما.
💬 پاسخ
بهنام محمودی در پاسخ به هادی میرزایی: مرکز فقط کله گنج . تایید بو تمام . هتل کپری هم ابو استانداری . بسوزه جیرفت و کهنو هر دوتاشون عجب تیپ میزنن جووناشون
💬 پاسخ
شهدر جلب نژاد( گوستر) در پاسخ به هادی میرزایی: وی جیرفتیون بگویین میش پیشون خو ببندی مو هر میشی بدیدوم بدنوم رمرمک اکنه . اگه جیرفتیون گپی بزنن کل گوسفندون شون ابروم فقط سغندکی بیشون افرستوم . جیرفت دگه چین؟؟؟؟ فقط میش پدوم باید استان ببو
💬 پاسخ
درویش منش : تقسیم کنین ، ببرین ، بدوزین، کی به کیه؟؟؟ اصلا زهکلوت مرکز استان . ما هم حقی داریم ؛ نباید شهرستان بشیم؟؟؟؟؟؟؟
💬 پاسخ
حسن کلمرزی در پاسخ به درویش منش: درویش منش زهکلوت که شهرستان شد . دگه چه اخواهی؟؟؟ نکنه اخوان استان ببهن؟ ما حیرونیم که جیرفت برنده بو.
💬 پاسخ
زمانخانی موسی : چه بیجا . مگه عقلمون کمه برهین زیر نظر کهنوییون . ارهیک . خوتون خیلی تحویل اگرین . مگه کهنویی تو روبار ندیدوم . داغ تون اکنوم . هنو ول کن روبار نهین . یا هما کرمان یا هم جیرفت . شما کهنوییون ای همه بی ظرفیت ترین
💬 پاسخ
ایمان بوئینگی : بیچه شما کهنوییون ای طو گنوگ بودین؟؟؟؟ مگه شما نماینده روبارین که گپ مفت ازنین؟ ما دگه زیر نظر کهنو نا ایاییم دل خوش نکنین که گفته روبارزمین ای دوباره اخوا برو زیر نظر کهنو؟؟؟ یا هما کرمون یا هم جیرفت . خوتون بی دکتر و دوا و اداره هون تو جیرفت پلاسین . چه دارین اخه؟؟؟ هر چی هم دارین ای برکه سر اداره کل لون تو جیرفتن . چه نمک نشناسین به خدا
💬 پاسخ
محمدمحمدعلی زابلی : من بانظر اقایه نارویی موافقم هنوز حم دولت برایه رودبار جنوب خیلی کوتاهی کردن مردم از حرلحاز در مزیقه هستن لطفن پیگیری کنید
💬 پاسخ
افسانه رحیمی : لطفا کارزار لغو کنکور ۱۴۰۲ به دستور رهبر معظم انقلاب را امضا کنید . https://www.karzar.net/51539
💬 پاسخ
محمد شکوهی : کی گفته مردم فاریاب راضی به مرکزیت کهنوج هستن؟ چرت و پرت مینویسی برا خودت ما راضی به مرکزیت جایی هستیم که کارشناسان تایید کنن . نه جایی که حتی یه خیابان درست و حسابی نداره . چرا تفرقه میندازین؟؟؟؟ جیرفت یا کهنوج همش یکی هست فقط این بمی ها و سیرجانیها و افراد ساده لوحی مثل نویسنده همین کارزار هستند که با مرکزیت جیرفت مخالفن .
💬 پاسخ
اسلام سابکی : ما با کهنوجی ها خیلی مشکل داریم . حاضر نیستیم بریم زیر نظر کهنوجی ها . چطور شده حالا که میخواهید در کار استان شدن جیرفت کارشکنی کنید ما شدیم برادرتون؟؟؟؟ خیر عزیزان . استان شدن جنوب قطعی شده مرکز استان هم جیرفت انتخاب شده . چون زیرساخت هاش از قبل آماده شده و ۲۵ اداره کل داره . قطعا دیر یا زود جیرفت مرکز استان خواهد شد و بهتره شما کهنوجی ها بذر کینه و نفاق نپاشید که فردا روزی روتون بشه از جیرفت درخواست بودجه و کاری داشته باشید . بعدشم چرا قصد دارین از مردم رودبار جنوب سواستفاده کنید که نوشتید ما مردم ۵ شهرستان؟؟؟؟؟ شما چکاره اید که از طرف مردم رودبار اعلام مخالفت میکنید؟؟؟؟
💬 پاسخ
بلوچ نارویی : ما مردم محروم جازموریان و رودبار جنوب هیچ گاه قبول نخواهیم کرد که یک بار دیگه زیر نظر کهنوج بریم . زمانی که رودبار بخشی از کهنوج بود هیچ کاری برامون نکردین . الان هم بیاد همه ظلم و حق کشی هایی که در حق ما کردین هیچ گاه رضایت نمیدیم که بیاییم زیر نظر کهنوج . شما قصد داشتین منطقه ویژه جازموریان رو به کهنوج منتقل کنین . چشم دیدن همین پیشرفت کوچک هم نداشتین . اگه مهندس قانعی نبود قطع به یقین منطقه ویژه رو برده بودین . ظلم از این بیشتر؟؟؟؟ ما با مرکزیت کهنوج مخالفیم . زیر نظر کهنوج رفتن یعنی استعمار مجدد رودبار توسط کهنوج .
💬 پاسخ
مسلم رمضانی در پاسخ به بلوچ نارویی: مشخصه جیرفتی هستی خخخ
💬 پاسخ
حامد کلکلی در پاسخ به مسلم رمضانی: حتما از لهجش فهمیدی .
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 6 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
مرتضی خالصی شیبکوه : نه جیرفت بدرد میخوره نه کهنوج سیرجان خوبه
💬 پاسخ
نیاز نارمند در پاسخ به مرتضی خالصی شیبکوه: به همین خیال باش .حضرت عباسی شما سیرجانی ها بخاطری لهجه تهرانی دارین حق تونه ، نه؟؟؟؟
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا .5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
شکراله شکرالهی : با یک خیابان ضریب امنیت زیر صفر تقاضای اسسستان داریم ؟؟؟
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5. ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
محمد امین رزاقپور : حمایت کنی اطو بترکونین 🤩🤩🤩🤩 ان‌شاءالله که کهنو مرکز استان جازموریان ببو صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد
💬 پاسخ
هارون رشید : جیرفتیون و بمیون و بد خواهون کهنو لطفا تو نظرات گه خوری نکنید!
💬 پاسخ
شیرمحد بامری در پاسخ به هارون رشید: ارهیک ور کهنو . هارون الرشید خلیفه عباسی زنده بوده . یهته کهنو . ای مشهد بار کرده یهته ناصراوا . اخوا بی کهنو استان کنه. هارون الرشید مو بی تو رای ادهوم
💬 پاسخ
ریحانه فیروزی : بمی ها چرا ایقد دست و پا میزنید هممون میدونیم ک بم استان نمیشه الکی دلاتونو صابون نزنید کارشناسا مرکزیتو بین جیرفت و کهنوج قرار داده اند شما اول بیایین از پنج گنجی ها بپرسید اصن زیر نظر بم میاد بعد بیایید نخود هر اش بشید پنج گنجی ها نه جیرفت ن بم هیچکدامو ب مرکزیت قبول نخواهند کرد با تشکر ریحانه فیروزی
💬 پاسخ
محمد شکوهی در پاسخ به ریحانه فیروزی: خانم ریحانه فیروزی من و خیلی از اهالی فاریاب بخاطر بچه هامون توی جیرفت خونه خریدیم که درس بخونن و خدا رو شکر فاریاب در جنوب کرمان بهترین دانشجوها و فارغ التحصیلان رو داره . برای درمان و کار اداری یا جیرفت میریم یا کرمان و به همین خاطر نیاز بود جیرفت سرمایه گزاری کنیم و انصافا هم از جیرفتی ها بدی ندیدیم . پس بی خود نگو پنج گنج . مابقی شهرها به فاریاب ربطی نداره و اگه جنوب مستقل بشه کهنوج هیچ منفعتی برای فاریاب نداره ولی سرمایه مردم فاریاب که ۹۰ درصد در جیرفت خونه دارن و بچه هاشون جیرفت درس میخونن از بین میره . ما به مرکزیت کهنوج رضایت نداریم . یا جیرفت یا هیچ جا
💬 پاسخ
ریحانه فیروزی : ببین اقای محترم اولن درست صحبت کن بعدشم بم خودش چی داره؟ کارشنا وسعت و موقعیت خوب شهری رو میخان ک برای بعد ب بزرگ ترین استان تبدیل شه اونم کهنوجه حتی کارشناسا هم اینو میدونن ک کهنوج بهترین موقعیت رو داره همین نیتانیوم کهنوج ب تنها میتونه خرج جیرفت و بم رو فراهم کنه بم شما ک با ی زلزله کاملا فرو ریخت چطور روت میشه بیایی اینجا نظر بدی لطفا منطقی صحبت کن
💬 پاسخ
ریحانه فیروزی : لطفا اگه ی نظر درست حسابی نمیدین توهین نکنین ب شهرتون واقعا جای تاسف داره برای شماها اینجوری هستین ک بمی ها و جیرفتی ها دنبالن ازتون سواستفاده کنن
💬 پاسخ
زهره صادقی : از کمپین«حمایت از جوانان مجرد جویای کار» هم حمایت کنید. این هم در مورد تبعیض در همه استخدام ها بین متاهل ها و مجرد ها هست. شما هم حمایت کنید.
💬 پاسخ
اشکان شهریاری : خداوکیل خیلی زشته شما دیگه میگید کهنوج باید استان بشه شما که یه خیابون راسته دارید
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


انتشار پوستر دعوت به امضا در اینستاگرام

انتشار پوستر در اینستاگرام

با توجه به اهمیت این کارزار پوستر آن در اینستاگرام منتشر شد.

مشاهده پست دانلود پوستر

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: