⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست حقوق معلولین، اجرای ماده هفت قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت
◻️ درخواست معرفی وزیر توانمند و شایسته برای تحقق عدالت و کیفیت آموزشی (پیشنهاد کارویژه‌های دولت و اصلاح کارگروه معرفی وزیر)
◻️ درخواست انتصاب دکتر دانش راهداری به عنوان وزیر کار

درخواست رفع مسدود شدن مبالغ ۸۰ هزار کاربر آیدی پی IDpay.ir

#مالباختگان_شرکت_idpay

درخواست رفع مسدود شدن مبالغ ۸۰ هزار کاربر آیدی پی IDpay.ir

به نام خداوند مهربان و مهربانی‌کننده

رئیس محترم بانک مرکزی

مدیرعامل محترم شاپرک

سلام و احترام؛

به اطلاع شما می‌رسانیم که ما، یک جمعیت گسترده از شهروندان کشور، با آسیب جدی در ارتباط با خدمات درگاه پرداخت متعلق به شرکت ایدی پی روبه‌رو شده‌ایم.
تا تاریخ اخیر، شرکت ایدی پی به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان اصلی درگاه پرداخت در کشور ما شناخته شده بود و از سوی شاپرک و بانک مرکزی تأیید شده بود. این شرکت به‌عنوان یک اصلی‌ترین واسطه در انجام تراکنش‌های مالی در اینترنت و برخط در ایران عمل کرده و به هزاران تا شرکت و کاربر حقوقی و حقوقی این امکان را فراهم کرده بود که تراکنش‌های مالی خود را با استفاده از این درگاه انجام دهند.
اما اخیراً شاهد یک وقفه ناگهانی در ارائه خدمات توسط شرکت ایدی پی بودیم. بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی یا توضیحی به کاربران، این شرکت تصمیم به بلوکه کردن حساب‌های بیش از ۸۰ هزار نفر از کاربران خود گرفت. این وقفه ناگهانی و بی‌پیش‌اطلاعی، مشکلات جدی و بسیار زیان‌آوری را برای ما به‌وجود آورده است.
از آن زمان، بسیاری از کاربران متضرر از این وضعیت، مواجه به بزرگتر شدن مشکلات خود شده‌اند. برخی از آن‌ها در معاملات تجاری خود مختل شده‌اند و برخی دیگر از آن‌ها به شدت به تأخیر افتاده و به‌عنوان انجام‌دهندگان معاملات کاربران خود، تضررهای مالی جدی را تجربه کرده‌اند.
به عنوان شهروندان این کشور، ما انتظار داریم که مسئولین شاپرک و بانک مرکزی به وظیفه‌شان به‌عنوان ناظر بر عملکرد این شرکت‌ها و درگاه‌های پرداخت بپردازند. ما از شاپرک و بانک مرکزی انتظار داریم که از شرکت ایدی پی توضیحات دقیقی درخصوص این اقدامات ناگهانی و بدون هیچ‌گونه توجیه عمومی ارائه کند. ما از شاپرک و بانک مرکزی انتظار داریم که در راستای حل این مشکلات عجیب و ناراضی‌کننده برای کاربران، تحقیقات دقیقی را آغاز کنند و تمام اقدامات لازم را انجام دهند.
در مقابل این وضعیت ناعادلانه و زیان‌آور برای کاربران، ما از مسئولان شاپرک و بانک مرکزی می‌خواهیم که به مسائل ما توجه کنند و تأخیر در حل این مشکلات را به حداقل برسانند. ما به عنوان کاربران و معامله‌گران، از شاپرک و بانک مرکزی انتظار داریم که حقوق و منافع مالی ما را محافظت کنند و اطمینان دهند که شرکت‌هایی که به نام و مشهوریت شاپرک و بانک مرکزی مشغول به ارائه خدمات هستند، وظیفه‌شان را به درستی انجام دهند.
با اراده و تلاش مشترک، ما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم و به تحقق عدالت و شفافیت در ارتباط با خدمات پرداخت در کشورمان کمک کنیم. از شاپرک و بانک مرکزی می‌خواهیم که این موضوع را جدی بگیرند و تا حد امکان به تعاملات اجتماعی و اقتصادی ما رسیدگی کنند. ما از آن‌ها خواهیم خواست که اطلاعات دقیقی در مورد دلایل بلوکه شدن حساب‌ها ارائه دهند و پروسه رفع این مسئله را تسریع کنند. همچنین، ما از شرکت ایدی پی نیز می‌خواهیم که مسئولیت خود را به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات مالی پذیرفته و به کاربران تضمین کند که مشکلات آن‌ها با سرعت و به شکل عادلانه‌ای حل خواهند شد. اطمینان حاصل کنید که ما به عنوان کاربران و معامله‌گران، حاضر به همکاری با شما برای یافتن راه‌حل‌های مشترک هستیم.
به عنوان شهروندانی که به اقتصاد کشورمان مشغول به کار هستیم، ما به حقوق و منافع خود اعتقاد داریم و از مسئولان مرتبط با نظارت بر این حوزه انتظار داریم که در تلاش برای حل این مشکلات ما حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر عمل کنند.
با اراده و تعهد مشترک، ما می‌توانیم به شکلمان رسیدگی کرده و اطمینان حاصل کنیم که مسائلی که به این مشکلات منجر شدند، در آینده تکرار نخواهند شد. از مسئولین شاپرک و بانک مرکزی و شرکت ایدی پی خواهیم خواست که به این موضوع توجه کرده و تا حد امکان به ما جواب دهند.

با تشکر از توجه شما به این موضوع حیاتی و اهمیتی که به حل این مسئله می‌دهید.

با احترام

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 216 نفر

  • رشید ازاد 1300000

  • صدف نورائی ریال 4,000,000,000

  • آرمان شیرمحمدی 12000000

  • ارسلان عباسی 600000000

  • منان امینی 160000000

  • سعید اخوان 24000000

  • حسین بلوچ زاده 530000000

  • یوسف لاوری ۲۵۰۰۰۰۰

  • محمد دوران 30100000

  • سامان احمدی 650000000

  • محمد رضایی 3000000

  • رضا‌ جعفریان 1,000,000 تقریبا

  • آبتین رسانه 62 میلیون تومان

  • هاتف مفیدی 3 میلیون

  • نسرین حامدی 4000000

  • رامین نیک نژاد 18300000

  • مهدی ابراهیمی ۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

  • احسان ياقوتي 75000000

  • مریم منصوری 2700000 تومان

  • امیر آقایی هفت میلیون تومان

  • سیده فاطمه جعفری دوستانمون طلب دارن

  • فاطمه زهرا علوی دوستانم از این مجموعه طلب دارن

  • احمد منشی زاده ۲۳،۰۰۰،۰۰۰تومان

  • مرتضی شیردل 20 میلیون تومان

  • مصطفی کمیلی 9000000 میلیون تومان

  • رضا پیرزاده ۵ میلیون تومان

  • محمد کرمعلی 650000000

  • رضا محمدی 120000000

  • کامران علیزاده 890000090

  • علیرضا موسوی 120000000

بحث و گفتگو

عادل بریحی : دوستان اگر کسی به پولش رسیده ممنون میشم راهنمایی کنه بنده یکساله نتونستم طلبمو بگیرم
💬 پاسخ
عادل بریحی : سلام بنده از مرداد1402 تا به الان که تیر 1403 هست مبلغ 76 تومن طلب دارم هنوز خبری از پرداخت نیست
💬 پاسخ
محمد هوتن : از تیر 1402 مبلغ 20 ملیون پول من رو ندادند ، امروز 18 اردیبهشت ماه 1403 چرا کسی نیست کمکمون کنه ؟ چرا تو اخبار درباره کلاه برداری آی دی پی صحبت نمیشه؟
💬 پاسخ
کیان ا : عید 1403 دفترشون رو هم جمع کردند و رفتند ما موندیم و طلبی که نه شاپرک پاسخگو هست نه شکایت قضایی
💬 پاسخ
امیرعلی اوینی : 5 میلیون مونده بود 1 ساله تسویه نزده لعنت بهشون
💬 پاسخ
احسان حسینی : من از مرداد ماه 1402 مبلغ 13 میلیون مانده داشتم . که بعد از کلی تیکت متوجه شدم تیکت ها توسط ربات پاسخ داده میشه و به همین دلیل از طریق شاپرک شکایت کردم. متاسفانه شاپرک نزدیک به 5 ماه به من میگفت در حال پیگیری هستیم و بعد از اون در آخرین تماس یکی دیگه از پشتیباناش گفت به ما مرتبط نمیشه عجله دارید شکایت قضایی کنید که متاسفانه از شکایت قضایی هم نتیجه نگرفتم تا الان ! امثال ماها که کسب و کار خرد هستیم هزار چاله جلومون میزارن و امثال این درگاه ها و شاپرک به سادگی از همین محدودیت ها سوء استفاده میکنن !
💬 پاسخ
محمدرضا حسن بیگی : سلام این افرادی که میگن آیدی پی کارشون درسته همشون آدمهای خودشون هستند. من از تیر تا شهریور 3 تا درخواست واریز دادم مجموعا حدود 14 میلیون دلار 40 ت بود الان 60 ت هست چند روز نمونده به عید 9 ماه میگذره هنوز پولم رو نریختن. جالبه هر رور هم مشکل پرداخت دارن اما واریز سریع میگیرن
💬 پاسخ
محمدرضا حسن بیگی در پاسخ به محمدرضا حسن بیگی: الان هم بخش تیکت رو بستن تا دستمون به هیچ جا بند نباشه، ویدیومو گرفتم برای همین روزها به زودی تو شبکه اجتماعی مختلف میزارم
💬 پاسخ
محمد ا : از تیر 1402 تا امروز که اسفند 1402 هست یک ریال از مبلغ بلوکه شده ما پرداخت نشده، پشتیبانی هیچ جوابی نمیده، اکانت های تلگرامی افراد منتسب به آی دی پی از دسترس خارج شدند. وقتی زنگ می زنی با بی ادبی میگن صبر کنین چرا هیچ کسی پیگیری نمیکنه این وضعیت رو ؟
💬 پاسخ
محمدرضا : بعد از گذشت 4 ماه هنوز پول من رو واریز نکردند. پشتیبانی هم هیچ پاسخ درستی نمیدن
💬 پاسخ
محمد دوران : منم امضا کرده بودم 30م مونده بود مشکلشون که حل شد تسویه کردن
💬 پاسخ
مرتضی شیردل : من تسویه روزانه داشتم 20ت مونده بود زدن برام
💬 پاسخ
مجیدجولایی نجف آبادی : حدود 97 تومن مانده داشتم مشکل فنیشون حل شد یکی دو روز بعدش واریز شد به حسابم.
💬 پاسخ
سارا نیکسرشت : خواستم بگم من 250 میلیون داشتم کدمالیاتی و نماد هم داشتم، بعد از حل مشکلشون کامل تسویه شد باهام.
💬 پاسخ
مال باخته : ۴۰میلیون کشیدن بالا ازم ۸ماهه بفران خسته شدم زندگیم خورد به هم
💬 پاسخ
مصطفی امیری : جمع کنید این مسخره بازی ک راه انداختین 80هزار نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکلتون با پرداخت یارها چیه؟ ادم متن رو میخونه خندش میگیره.....
💬 پاسخ
علی امیری : فضای کسب و کارو به گند کشیدین خجالت نمیکشین با آبروی مردم بازی میکنید؟؟ از همون عنوان تا انتهای متن مفت نمیارزه!
💬 پاسخ
صمد زاهد : اینهمه همه جا پرکردید هشتادهزار نفر!کلا صد نفرید .متاسفم برای سایت کارزار
💬 پاسخ
مهدی شریعتمدار : خود شاپرک با این بساط کد مالیاتی و نماد کمر به نابودی پرداختیارها بسته براش هم کسب و کار و نون خوردن اونهمه آدم مهم نیست .کاربر هم کد مالیاتی و نمد نمیذاره .الان به شاپرک دارید اعتراض چی میزنید ؟؟؟؟؟؟؟
💬 پاسخ
Mehrdad S : کسی از دوستان مراجعه قانونی مراجعه کرده؟ من پیگیر شدم استعلام هم گرفتم همه چی اوکیه هم شرکت هم حساب ها شما چ جوابی گرفتین؟
💬 پاسخ
مسعود دماوندی در پاسخ به Mehrdad S: نه حساب شون مسدوده ولی فقط قابلیت واریزش آزاده.
💬 پاسخ
کاظم شیرخانلو : من چند ساله باهاشون کار میکنم یه چند ماه تسویه یکم طولانی شده حضوری هم شرکتشون رفتم پابرجاس و دارن کار میکنن تو این مدت چنتا برداشتم تسویه کردن
💬 پاسخ
مهدی عبادی : تا در پرداختیاری رو با این مزخرفات تخته نکنید ول نمی کنید
💬 پاسخ
سهیلا شریفی : چقدر متن چرت و پرتی نوشتین‌ تایپیستتون مشکل داشته یا خودتون بی سوادین فعل و فاعل ها جاشون به هم ریخته اس .
💬 پاسخ
حسین نانکلی : متاسفم برای سایت کارزار که بدون بررسی اینجوری باابروی یه کسب و کار بازی می کنه. هشتادهزارتا پذیرنده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣. طرف اینقدر پذیرنده بااین ارقام داشت الان بانک مرکزی رو میخرید
💬 پاسخ
شبنم خالقی : من امضا کردم بعد تسویه کردند. ظاهرا واقعا مشکل داشتند. امضامو چطور پس بگیرم مدیون نشم
💬 پاسخ
الهام شفیعی : صحت مبلغ و هویت مال باخته ها تایید میشه؟ برخی ارقام حتی به ریال هم خیلی عجیب غریبه!!!!! اگر این مبالغ میلیاردی به بالا واقعی بود که این شرکت بانک مرکزی رو میخرید شاکیا هم روش.... 80 هزار شاکی و این تعداد امضا اونم بعد از گذشت دوماه؟؟؟!!!
💬 پاسخ
مجتبی چوبر : 80هزار نفر شاکی!!!! 114 تا امضا؟؟؟!!! یکم تابلو نیست؟؟؟؟ بعد از همین تعداد چندنفر جای دوستاشون امضا کردن! چه دوستای خوبی... بعد چند نفر پشت هم با فامیلی تکراری... مبالغ غیر واقعی و تابلو.... خطاب به مجموعه کارزار! نظارت رو صحت گفته های شاکی ها ندارین؟ همین طوری بدون بررسی واقعیت کارزار رو تایید میکنید؟ کسی که میاد درخواست کارزار میده احرازهویت میشه؟
💬 پاسخ
امیر سلطانی : یه دو دو تا چهارتا بکنید بعد کارزار راه بندازید.... قشنگ معلومه بدون هیچ گونه تحقیقی این متن ها و امضاها انجام شده
💬 پاسخ
فروزان محمدی : معلوم نیست هویت امضا کننده ها واقعی هستن یا فیک حتی مبلغ... وجالب تر این که یه شرکت چجوری80 هزارنفر طلبکار داره بعد این تعداد امضا...
💬 پاسخ
علیرضا امامی : کارزار عزیز رو چه حساب عنوان 80هزار رو تایید کردی؟ عمرا یک صدم این تعداد هم واقعی نیستن بعد دو ماااااه یارو خودشو کشت به عالم و آدم سپرد بیان امضا کنن تهش شد 100 خورده ای؟؟؟
💬 پاسخ
مسلم صمدی : 80 هزارنفر؟؟؟؟؟؟ 3/4 استادیوم آزادی؟؟؟؟؟ این تعداد سایت فروشگاهی فعال تو ایران هست که درامد داشته باشه که درامدش برسه به این مبالغ داداش این 780م و 650م و... اینارو چجوری دراوردی؟
💬 پاسخ
مبینا سبحان زاده : شماها عقل دارین؟؟؟ کسی که ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ حالا ریال یا تومن، طلب داره اومده کارزار امضا کرده؟؟؟؟؟ مگه سوییس زندگی میکنید؟ اگه واقعا این مبلغو طلب داشت جور دیگه اقدام میکرد اساتید!
💬 پاسخ
فربد کیانمهر : وقتی کارزار راه میندازین و ملت جو زده میان امضاء میکنن حداقل بالاسر کارزار باشید که ادم از مبلغا اسمها و توضیحات خنده اش نگیره یکی اومده نوشته 1000.000.000.000 تو این وضعیت اقتصادی چطوری این پولو دراوردی؟؟؟
💬 پاسخ
کامران ستوده : ثبت کارزار کیلوییه دیگه؟ نظارتی چیزی نداره؟ هرکی هر مزخرفی بنویسه یه عده هم که معلوم نیست هویت واقعی هستن یا فیک بیان امضا ثبت کنن؟! متاسفم واسه سایت کارزار!!! یه سری عددا رو به مرغ تو قابلمه نشون بدی خندش میگیره. انگار هرچی صفر بیشتر بذارن خفن ترن :)))
💬 پاسخ
مسعود علی زاده : لطفا کازار https://www.karzar.net/86976 را جهت آینده وطنمان امضا کنید
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: