رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری
جناب آقای دکتر صالحی فرد
چرا علیرغم طرح شکایت پرسنل و وجود بیش از هزار مورد مشابه علیه آن دانشگاه در دیوان عدالت اداری، با وجود آرای مختلف، همچنین رأی وحدت رویه دیوان و نامه مکتوب رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر بهداشت، نسبت به پرداخت ذخیره مرخصی مناطق محروم بعد از گذشت ۳۰ سال اهمال میکنید؟

بحث و گفتگو