با سلام خدمت مردم قوی، بااراده و باشرف کشور عزیزم ایران
اینجانب، بهعنوان برادر کوچکتر شما، از همه شما بزرگواران درخواست میکنم در برابر این نمایش و سناریویی که ایرانخودرو به راه انداخته است بایستیم؛ اقدامی که در آن، برای تأمین منافع خود، به شعور و کرامت ملت شریف ایران توهین شده است. هدف از این فضاسازی، القای این ادعاست که گویا محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا، مقرونبهصرفه بودن و ارزانی، با استقبال دهمیلیونی مردم مواجه شدهاند؛ در حالیکه این مقدمهچینی صرفاً برای آن است که برای چندمین بار در طول سال، افزایش قیمت محصولات خود را برای خودشان توجیه و مجاز جلوه دهند.
من اطمینان دارم همانگونه که پیشتر با کمپین نخریدن، پاسخ روشنی به برخی شرکتها دادیم و همانطور که چند سال قبل با کمپین نخریدن خودروی صفر، ایرانخودرو و سایپا را وادار به عقبنشینی کردیم ـ هرچند آنان با تمهیداتی مانند فروش اقساطی و ارائه وام، خود را از ورشکستگی نجات دادند ـ این بار نیز میتوانیم با همدلی، همکاری و اتحاد، مانع از تحقق اهداف آنان شویم و اراده جمعی مردم را بهروشنی به آنان تحمیل کنیم.
با تشکر و قدردانی از همه مردم فهیم و آگاه ایران.

بحث و گفتگو