⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ مطالبه‌ی مدیریت منابع آبی کشور
◻️ درخواست لغو قانون اجباری افزایش سن بازنشستگی فرهنگیان و کارمندان
◻️ درخواست ورود رهبر انقلاب به موضوع ایجاد موانع فرزندآوری از طریق تبلیغ علیه زایمان طبیعی و تخریب جایگاه مامایی

درخواست پیگیری وضعیت انتصابات آموزش و پرورش استان تهران

#حمایت_معلمان

درخواست پیگیری وضعیت انتصابات آموزش و پرورش استان تهران

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های استان تهران

سلام علیکم
از آنجا که همه شما از معلمان این استان بوده‌اید و می‌دانیم که دغدغه نظام تعلیم و تربیت را دارید، خواهشمندیم بدون دخالت در عزل و نصب‌های دولت انقلابی و به‌ نیابت از فرهنگیان استان محروم خویش که از ارادتمندان دولت جناب آقای رئیسی نیز هستند، پیگیر وضعیت آموزش و پرورش این استان باشید.
از آنجا که سابقه ذهنی معلمان استان در مورد همگی شما رعایت آداب معلمی و عدم دخالت در امور اجرایی بوده و هیچ‌یک از شما به‌دنبال سهم شخصی در انتصابات نبوده‌اید تقاضا می‌کنیم به‌ نیابت از معلمان استان خویش در شاخص‌های انتخاب مدیران استان، به‌خصوص در آموزش و پرورش که همگی تعلق به آن دارید مداخله نمایید، چراکه دخالت در خصوص شاخص‌ها که متفاوت از دخالت در انتخاب اشخاص است، نه‌تنها مشروع و قانونی است، بلکه از وظایف نظارتیتان نیز به‌شمار می‌رود.
در چند روز گذشته تصویر ابلاغ سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که انتصاب مدیرکل فعلی در همین دولت انجام گرفته بود و کمتر از سه ماه از زمان انتصابش نمی‌گذشت در فضای مجازی منتشر شد و به‌سرعت به همگان رسید. برای ما که ده سال است به امید بهبود اندک در شرایط معیشتی خویش چشم امید به اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان داریم فرقی نمی‌کند که چه شخصی بر این کرسی تکیه زند و چه کسی از آن به زیر آید و حتماً برای شما نیز چنین است، اما وقتی نحوه اجرای این تغییر به گونه‌ایست که بر خلاف رویه معمول، یک روز قبل از معارفه مدیرکل جدید، ابلاغش در فضای مجازی منتشر می‌شود، در پیش‌فرض‌های خویش که بر اساس آن تصور می‌کنیم وزیر دولت انقلابی با داشتن شاخص‌های دقیق برای عزل و نصب چنین جایگاهی در زمانی که انجام آن مناسب باشد اقدام خواهد نمود، تردید می‌کنیم.
به وزیر محترم آموزش و پرورش بفرمایید هرکه را می‌خواهد بردارد و هرکه را صلاح می‌داند جایگزین کند اما انتظار داریم در صورتی که وزیری در تراز دولت انقلابی آیت‌الله ابراهیم رئیسی بوده و خود را پاسخگو می‌داند، به این چند پرسش ما معلمان پاسخ دهد:
۱. چرا بعد از گذشتن سه ماه از انتصاب یک مدیرکل استان، دست به تغییر او می‌زند و اساساً چنین اضطراری به چه دلیل مدیریتی اقتضا نموده است که ملاحظه آبروی اشخاص و رعایت اخلاق در بزرگ‌ترین نهاد فرهنگی کشور نادیده گرفته می‌شود؟
۲. شاخص‌های مدیریتی وزیر برای انتخاب مدیرکل در دولت انقلابی چیست و مدیرکل قبلی واجد کدام یک از آنها نبوده است؟
۳. آیا شایعاتی مبنی بر دخالت غیرتخصصی افرادی خارج از وزارت آموزش و پرورش در این اقدام محیرالعقول دخیل بوده است؟
۴. آیا ظرفیت مدیریتی حدود پنجاه‌هزار معلم استان اقتضا نمی‌کرد که مدیرکل از شهر تهران انتخاب نشود؟

با تشکر از پیگیری شما

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 3078 نفر

  • زبنب سادات موسوی

  • سیدعلی موسوی

  • رسولی حسینی

  • زیبا جواهری نیا

  • محمد محمدی

  • محمد نظری

  • معصومه رحمانی

  • مهدی یاری

  • رضا حضرتقلی

  • جواد نصرتی

  • عباس میرزایی

  • داریوش اسدی

  • حسین صادقی

  • سید یاسر سیدی

  • مصیب ابرقویی

  • Saber Jahani

  • مبینا سیدی

  • بهنام علیزاده

  • حسنی احمدآبادی

  • مریم ترابی

  • مائده قاری

  • هادی فخاری

  • محنا سیدی

  • عرفان عرفانی

  • مریم مومنی

  • علی رنجبر

  • مریم عسگری

  • علی اصغری

  • مرتضی سمی

  • مصطفی سمیع

بحث و گفتگو

Amirhosein ا : بی انصاف همه نظرات چند روز گذشته را انعکاس بده گزینشی عمل نکن
💬 پاسخ
خانم م : چرا نظرات را پاک کردید؟ کمی انصاف داشته باشید و سعی کنید آزاده باشید
💬 پاسخ
مسعود ابراهیمی : کارزار تعیین تکلیف نهضتیای ۹۲به بعد
💬 پاسخ
خانم م : سلام انصاف داشنه باش نظرات در مورد عملکرد مدیرکل هاشمی و حق سرویس معلمان را چرا انعکاس نمی دهی چرا طرفداری می کنی؟؟ یک طرفه نباش
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 12,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
شکوه بلند : سلام واقعا جای تأسف داره که شما نظرات را بعد از ۴۸ ساعت منتشر نمیکنید
💬 پاسخ
کیوان شیخی : دعوا سر لحاف ملاست هیچکس به فکر معلم ها نیست
💬 پاسخ
خانم م : قبلا سرویس عمومی از تهران به شهرستان ها و داخل شهرستان ها تا مدارس داشتیم. حالا باید با خطی و مترو و شخصی و اسنپ و... خودمان را به مدارس برسانیم با هزینه شخصی. راستی شما هم با خطی و اسنپ و شخصی سرکار می روید؟؟ پول سرویس ها چه شد؟ برای هزینه رفت و آمد هیچ طرحی ندارید؟؟!! عجب عدالتی؟؟؟؟؟؟!!!!
💬 پاسخ
خانم م : چند ماه است مدارس در کنار تدریس آنلاین حضوری هم می باشد معلم باید هم برای حضوری ها تدریس کند و برای آنلاین،آقای مدیرکل برای این کار مضاعف چه طرح جبرانی دارید؟ سرویس را حذف کردید! هزینه رفت و آمد معلم با خودش شده؟
💬 پاسخ
استخدامی جدید : اگر همکار عزیزی هر دو‌ نفر بزرگوار رو‌ می‌شناسه خلاصه‌وار یه مقایسه کوچیک در دو سه مصداق انجام بده ممنون میشم.
💬 پاسخ
تاجیک ورامین : طرفداران آقای بهرامی با اطمینانی که به ایشان دارند چرا اصرار دارند ایشان از وزارتخانه جلوس کنند و تنزل مقام دهند و بیان یه استان پر از مشکل و‌ پیچیدگی؟ آن هم بدون تجربه کار میدانی چشمگیر؟
💬 پاسخ
Amirhosein احمدی در پاسخ به تاجیک ورامین: پست مدیر کلی استان ها شاید هم سطح مدیرکلی وزارت باشد اما اختیار و آزادی عملی که مدیر کل استان دارد بسیار بیشتر از مدیر کل وزارتی است شاید بتوان گفت اختیار مدیر کل استان برابر معاون وزارت خانه است و آزادی عمل مدیرکل وزارتی شاید کمی پایین تر از معاون مدیر کل استان
💬 پاسخ
مهدیه جعفری : خانمی شما خیلی خشگلین خیلی دوست دارم من یک دختری هستم ک از همه خشم نمیاد ولی شمارا خیلی دوست دارم من مهدیه جعفری کلاس پنجم
💬 پاسخ
عایشه احمدی : خانم جواهرنیا خیلی دوستتت دارم من امضا کردم برای دوستامم فرستادم♥❤
💬 پاسخ
خانم م در پاسخ به عایشه احمدی: سلام خانم دانش آموز شما که امضاء کردی توضیح بده ببینیم چی را امضاء کردی؟؟
💬 پاسخ
طاهره گنجی : 🖤
💬 پاسخ
نرگس کرمی : من عاششششقوتتتتووونمممم❤❤❤❤
💬 پاسخ
غزل قربانی دارگانی : سلام آیا این برنامه برای چیست
💬 پاسخ
معلم فرهنگی : سلام چرا نظرات را انعکاس نمی دهید؟؟
💬 پاسخ
معلم فرهنگی : چرا آقای هاشمی اصرار به ماندن دارد؟؟ مگر نه این است که مسئولیت یک امانت است و حالا که نه منصوب وزیر است و نه وزیر می خواهدش و نه استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش بیاید و برود در یکی از مدارس اکبر آباد به دانش آموزان خدمت کند و هزینه های ماندنش را به 1 میلیون دانش آموز تحمیل نکند. مگر محب علی علیه السلام نیستیم. پس باید به خاطر مصلحت کوتاه بیاییم و به وزیر هم فرصت دهیم تا خودش مدیرکل انتخاب کند چون آقای هاشمی انتخاب دکتر نوری نیست.
💬 پاسخ
معلمی همانند شما در پاسخ به معلم فرهنگی: با احترام نظر آقای هاشمی به ماندن نیست،عده ای از افرادی که با ایشان کار کرده و توانایی و اخلاص ایشان را می شناسند،اصرار بر این کار دارند ،ایشان این مسیولیت را به اصرار پذیرفته اند.خواهش می کنم رزومه ایشان ،با نفری که برای جایگزینی مطرح شده اند ،بررسی کنید.
💬 پاسخ
همراه فرهنگی در پاسخ به معلم فرهنگی: سلام عیدتان مبارک،خوشحالم از دغدغه مندی شما برای مسئله مهم آموزش و پرورش،مسئله اصلی این هست آقای هاشمی خودشون مایل به ماندن نیستن،عده زیادی از همکاران خواهان ماندن ایشان هستن،رزومه کاری و شخصیت ایشان قابل قیاس با هر کسی نیست.فعالتهای ایشان در این مدت کم واقعا چشم گیر بوده است.نبود ایشان ضربه سنگینی به آموزش و پرورش هست.
💬 پاسخ
همکار فرهنگی در پاسخ به همراه فرهنگی: کدام اقدام مثبت؟؟ خودش با ماشین اداره تردد می کند و همکارانش بخصوص خانم ها بدون سرویس سختی رفت و آمد می کنند. هاشمی رفتنش به صلاح آموزش و پرورش است و به ضرر شما مریدان خام و بی تجربه اش
💬 پاسخ
محمد محمدی در پاسخ به معلمی همانند شما: اگر قصد ماندن نداره چرا عواملش کارزار راه انداخته اند و خودش هم کارزار را امضاء کرده؟؟!! اگر واقعا طالب خدمت بود استعفا میداد و میرفت مدرسه.. چرا تعلل کرد و دست به دامن نمایندگان شد تا پست بگیرد و خودش را به وزیر تحمیل کرد؟؟!!
💬 پاسخ
عضو خانواده قرهنگیان : پاسخ بند۱. آقای هاشمی منصوب وزیر نبوده و وزیر حق دارد مدیرکل انتخاب کند. ۲.ایشان قطعا نقاط ضعف هم دارد از جمله ظلم به تعدادی از همکاران از جمله نگارنده ۳. ایشان ۸سال با دولت روحانی کارکرده و بس است. ۴. آقای بهرامی فرزند شهرستان های تهران است از دیار شهر قدس
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 12,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
احمد احمدی : آقای هاشمی هم خر و میخواد و هم خرما
💬 پاسخ
دوست شما در پاسخ به احمد احمدی: به نام خدای خوبیها در خصوص متن این کارزار و درخواست مطالبی را عرض می کنم تا افرادی که به خاطر دوستی یا احساسی یا احیانا احساس دین وارد کارزار شده اند با تأمل بیشتری عمل نمایند. در خصوص درخواست از نمایندگان به اطلاع می رساند چه کسی گفته نمایندگان به دنبال سهم خواهی نبوده اند و دخالتی در عزل و نصب ها نداشته اند؟؟
💬 پاسخ
اهورا ادیب در پاسخ به احمد احمدی: امثال شما باید یکبار دیگر در منجلاب برخی مدیران کل قبلی قرار بگیرید تا متوجه بشید وزارتخانه اگر تمایل داره تودیع معارفه انجام بده نگران چیه
💬 پاسخ
همراه فرهنگی در پاسخ به احمد احمدی: سلام دوست عزیز،منظورات مشخص نبود،ولی ولایتمداری،اخلاق،سلامت و توانمندی و مدیریت ایشان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.کاش کمی با انصاف تر در مورد افراد قضاوت می کردیم.تکرار می کنم آقای هاشمی تمایلی برای ماندن ندارن،اصرار یک عده بسیجی و حزب الهی و افراد کار کرده با ایشان هست.که گوهر ایشان را شناخته تند.
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


انتشار پوستر دعوت به امضا در اینستاگرام

انتشار پوستر در اینستاگرام

با توجه به اهمیت این کارزار پوستر آن در اینستاگرام منتشر شد.

مشاهده پست دانلود پوستر

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: