شهردار محترم استان تهران
با سلام،
در ماههای اخیر، قطعیهای مکرر برق و افزایش دمای هوا شرایط کاری را برای کارکنان شهرداری دشوار کرده است. در بسیاری از ساعات روز، قطعی برق موجب اختلال در انجام امور، کاهش بهرهوری، ایجاد فشار روانی و نارضایتی کارکنان میشود.
با توجه به اینکه دولت در دورههای اوج مصرف انرژی برای دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی ضوابطی را برای کاهش ساعات کاری و مدیریت مصرف برق ابلاغ میکند، از مسئولان محترم درخواست داریم این ضوابط در شهرداری نیز بهصورت کامل و عادلانه اجرا شود.
اجرای کاهش ساعات کاری در شرایط فعلی علاوه بر کمک به مدیریت مصرف انرژی، موجب حفظ سلامت کارکنان، کاهش مشکلات ناشی از گرمای هوا و افزایش رضایت شغلی خواهد شد.
از مسئولان مربوطه تقاضا داریم در اسرع وقت نسبت به اجرای کاهش ساعت کاری مطابق مصوبات و دستورالعملهای دولت اقدام کرده و نتیجه را به کارکنان اطلاعرسانی کنند.

بحث و گفتگو