بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
رئیس محترم دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران)
با سلام؛
امروز نه فقط دیوارهای سرد دانشکده، که قلبهای تپنده دانشجویان، اساتید و کارمندان، سوگوار از دست دادن گوهری ناب است. ذات منحصربهفرد و روح بلند شهید والامقام، دانشجو «علی ناظم»، حقیقتی است که بر هیچ آزادهای پوشیده نیست.
شهید علی ناظم، تنها یک نام در دفتر حضور و غیاب نبود؛ او تجلی پیوند میان «تخصص» و «تعهد» و نماد رویش نسل تمدنساز ایران بود. شهیدی که با خون خود امضا کرد که راه رسیدن به قلههای سربلندی وطن، از مسیر ایثار و فداکاری میگذرد.
ما امضاکنندگان این کارزار از ریاست محترم دانشکده مهندسی نساجی تقاضا داریم:
به پاس ایثارگری و برای زنده نگه داشتن یاد و راه این عزیز، فرایند نامگذاری ساختمان نساجی به نام «شهید علی ناظم» بهصورت فوری در دستور کار قرار گیرد.

بحث و گفتگو