به نام خدا
وزیر محترم نفت
مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز ایران
مدیران محترم مجتمع گاز پارس جنوبی
با سلام و احترام
ما جمعی از رانندگان استیجاری شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی، سالهاست با تعهد، مسئولیتپذیری و تلاش شبانهروزی، وظیفه جابهجایی ایمن کارکنان، مدیران و پشتیبانی از فعالیتهای حساس صنعت گاز کشور را بر عهده داریم. در تمام شرایط، از گرمای طاقتفرسای جنوب تا شرایط سخت کاری، همواره در کنار این صنعت راهبردی بودهایم.
با وجود این، همچنان وضعیت شغلی رانندگان استیجاری با مشکلاتی همچون قراردادهای پیمانکاری، نبود امنیت شغلی، تفاوت در حقوق و مزایا و عدم برخورداری از شرایط عادلانه استخدامی همراه است. این شرایط، علاوه بر ایجاد دغدغه برای خانوادههای ما، بر انگیزه و آرامش خاطر نیروهای خدوم نیز تأثیرگذار است.
از مسئولان محترم درخواست داریم با نگاه عدالتمحور و در راستای حفظ سرمایه انسانی صنعت نفت و گاز، طرح ساماندهی رانندگان استیجاری مجتمع گاز پارس جنوبی را در اولویت قرار داده و با حذف واسطهگری غیرضروری، تعیین تکلیف وضعیت استخدامی و برقراری حقوق و مزایای عادلانه، گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت اداری و افزایش بهرهوری بردارند.
بیشک رسیدگی به این مطالبه، علاوه بر ایجاد امنیت شغلی برای رانندگان، موجب افزایش انگیزه، ارتقای کیفیت خدمات، تقویت ایمنی و پایداری هرچه بیشتر فعالیتهای مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد شد.
از تمامی مسئولان محترم تقاضا داریم صدای این قشر زحمتکش را شنیده و برای ساماندهی وضعیت رانندگان استیجاری، تصمیمی شایسته و ماندگار اتخاذ کنند.
این مطالبه، درخواست عدالت، امنیت شغلی و قدردانی از سالها خدمت صادقانه رانندگان استیجاری مجتمع گاز پارس جنوبی است.
با سپاس
جمعی از رانندگان استیجاری مجتمع گاز پارس جنوبی

بحث و گفتگو