⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست تخصیص یک درصد از ارزش افزوده پرداختی هر شهرک صنعتی جهت بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های همان شهرک
◻️ درخواست تثبیت طرح سقف‌گذاری ازدواج
◻️ درخواست محاکمه و خلع لباس آقای پناهیان

درخواست برکناری استاندار همدان

#برکناری_استاندار_همدان

درخواست برکناری استاندار همدان

باسمه تعالی

مسئله‌ی احیای اعتماد مردم و امید مردم هم بسیار چیز مهمّی است؛ چون اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ی دولت است. مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند، با شما راه می‌آیند و کمکتان می‌کنند؛ این بزرگ‌ترین سرمایه است برای دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند که البتّه این متأسّفانه یک مقداری آسیب دیده و بایستی ترمیم کنید این را و راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولین یکی باشد؛ وعده‌ای اگر به مردم دادید، طبق آن وعده اگر عمل کردید، مردم به شما اعتماد پیدا می‌کنند؛ اگر شما وعده کردید و عمل نشد یا گفتید فلان کار شده، مردم در واقعیّت دیدند نشده، اعتماد مردم سلب می‌شود؛ واقعاً باید خیلی بجِد‌ مراعات کنید این معنا را.(رهبر معظم انقلاب اسلامی، ششم شهریور ماه ۱۴۰۰، اولین دیدار با دولت سیزدهم.)

خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی

با سلام؛

با صلوات بر پیامبر اکرم و خاندان پاک و مطهر ایشان و درود به روح پر فتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان؛

احتراما با توجه به گذشت بیش از یک سال و نیم از اعتماد هیئت دولت به آقای علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان استاندار همدان، خواهشمند است با توجه به سوء مدیریت محرز ایشان در این کسوت و از دست رفتن اعتماد بخش عمده‌ای از حامیان مردمی و بدنه اجتماعی دولت سیزدهم هر چه سریعتر و در اقدامی عاجل زمینه برکناری ایشان را فراهم نموده و با انتخاب استانداری توانمند و مردمی که به صورت واقعی پایبند به اصول گفتمان انقلاب اسلامی بوده و توانایی حل بخشی از مسائل استان همدان را داشته باشد، امید و اعتماد را به پایگاه اجتماعی دولت بازگردانید. بدون شک فردی دلسوز که بتواند از تمام ظرفیت‌های مردمی استفاده نماید و روحیه‌ی غرور و تکبر در برابر مردم و گروه‌های مردمی نداشته باشد، می‌تواند در دو سال و چند ماه باقی مانده، عقب‌ماندگی‌ها و کم کاریهای سال‌های گذشته به خصوص همین ایام گذشته از دولت را جبران نماید.

در ادامه توجه حضرتعالی را به بخشی از دلایل مطالبه فوق جلب می‌نمائیم:

الف- سوء رفتار استاندار، مشاور و معاونین ایشان در برخورد با گروه‌های مردمی و مسئولان و القای تصویری غیر مردمی و متکبرانه از کارگزاران دولت سیزدهم در بین مردم و نخبگان:

متاسفانه بسیاری از گفته‌ها و شنیده‌ها در رابطه با رفتار استاندار و اطرافیانشان رفته‌رفته رنگ حقیقت گرفت و بی‌احترامی‌ها و درگیری‌های شخص استاندار، معاونین و مشاور ایشان با تعدادی از مسئولان و گروه‌های مردمی امروز بر همگان مبرهن و آشکار گردیده است. عدم تحمل هرگونه انتقاد و حتی پیشنهادی که مغایر با نظرات آقایان باشد محکوم به بدترین نوع برخورد می‌باشد. از دولت مردمی سیزدهم بعید است که استاندار آن با بی‌احترامی به سینه‌ی یکی از سینه سوختگان انقلاب بزند و یا در نماز جمعه در مقابل دیدگان مردم با تولید‌کننده‌ای بدترین برخورد ممکن را انجام داده و یا معاون استاندار بخواهد با استفاده از کلمات سخیف مدیری را در بین سایر مدیران تحقیر کرده و خود را بزرگتر خوانده و به بهانه‌ی مدیریت جلسه توهین و بی احترامی نماید. حقیقتا مشخص نیست این حجم از تکبر و تفرعن موجود در رفتار مسئولان ارشد استان همدان از کدام یک از شعارهای اساسی دولتی که به نام مردم و برای مردم تشکیل شده است الگو برداری شده است؟!

ب- عدم شناخت نسبت به مسائل استان، فقدان برنامه و ارائه آمار ی بدون ادله‌ی علمی، منطقی و عقلانی:

یکی از اساسی‌ترین محل‌های تعارض و مقابله‌ی شخص استاندار با گروه‌های مردمی و دلسوز، از همان روزهای ابتدایی دولت سیزدهم، عدم التزام استاندار همدان به ارائه و انتشار برنامه بود. اسفندماه ۱۴۰۰ برنامه‌ای تحت عنوان «برنامه توسعه یک ساله استان همدان» رونمایی گردید که به علت مشکلات فروان و کپی‌برداری از برنامه دولت گذشته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرگز منتشر نشد. علی‌رغم مطالبه‌ی تمامی گروه‌های مردمی مبنی بر انتشار برنامه‌ی مذکور هیچ و به معنای واقعی کلمه هیچ اقدامی از سوی استانداری صورت نپذیرفت. متأسفانه استاندار همدان و تیم ایشان شناختی نسبت به مسائل اساسی و مهم استان نداشته و به همین دلیل توانایی برنامه‌ریزی صحیح و تدوین برنامه‌ی مشخص برای حل مشکلات استان را ندارند لذا مجبور به کپی‌برداری از برنامه‌ی دولت گذشته شده و چون برنامه‌ی دولت گذشته نیز قابل دفاع نمی‌باشد امکان انتشار برنامه‌ی مذکور را ندارند.

بخش دیگری که باید به آن اشاره شود مسأله‌ی آمار عملکردی است که از طرف استانداری همدان منتشر می‌شود: متاسفانه پس از گذشت یک سال و نیم از استقرار تیم جدید، شاهد ارائه‌ی آماری هستیم که هیچ ادله‌ی منطقی و علمی در اثبات این آمار بیان نمی‌شود! استانداری همدان امروز معتقد است بیش از سیزده هزار شغل ایجاد کرده است و بالغ بر ۱۰۰ واحد تولیدی راکد را به چرخه‌ی تولید بازگردانده است، اما حاضر نیست آمار بیمه‌شدگان اجباری تأمین اجتماعی را منتشر نموده و یا اسامی واحدهای تولیدی که به چرخه‌ی تولید بازگردانده است را منتشر کرده و علت رکود آن‌ها و فعالیتی که برای حل مشکلات ایشان کرده است را منتشر نماید!!! استاندار همدان در یک روند مخدوش غیر علمی و غیر منطقی آماری را ارائه می‌کند که انتظار دارد بدون هیچ مدرکی از وی پذیرفته شود و بدون ارائه‌ی هیچ دلیلی ادعا می‌کند که آمارش صحت سنجی شده و بیش از ۸۵ درصد منطبق بر واقعیت می‌باشد.

پ- استانداری غیر مردمی با انتصاباتی فاقد مطالعه، غیر کارشناسی، سلیقه‌ای و درگیر در حلقه‌ی بسته‌ی مشاور اجرائی:

یکی از مهمترین دلایل عدم ارتباط گیری صحیح شخص استاندار با گروه‌های مردمی و جدا شدن وی از بدنه‌ی اجتماعی دولت شخص مشاور اجرائی استاندار می‌باشد که به صورت غیر قانونی و علی رغم بازنشستگی و عدم ارائه مجوز بازگشت به کار از سوی دستگاه مربوطه در کسوت مدیرکل حوزه استاندار قرار گرفته و با اشغال این پست رسمی تبدیل به یکی از کورترین گره‌های دولت سیزدهم در استان همدان شده است. شخصی که با برخورد سلیقه‌ای خود عامل بروز مشکلات عدیده برای استانداری همدان شده است. عملکرد ایشان باعث بروز نارضایتی های بسیار در بین مردم، مسئولین و دلسوزان گردیده است. اساسا مشکل این شخص نگاه سلیقه‌ای و عدم توانایی وی در مدیریت و تنظیم روابط اشخاص و گروه‌های مختلف (به خصوص نمایندگان مجلس) با شخص استاندار می‌باشد. مشورت‌های اشتباه ایشان در انتصابات نیز زبانزد می‌باشد.

اساسا روند انتصابات به جای آنکه برنامه محور و با بررسی‌های دقیق و کارشناسی باشد بیشتر سلیقه‌ای و با نگاه سیاست زده‌ای نشات گرفته از تفکر شخص مشاور اجرائی و مدیرکل غیرقانونی حوزه استاندار می‌باشد. امروز استان همدان به دلیل همین نگاه سلیقه‌ای در بی‌ثبات‌ترین زمان خود در طول تاریخ انقلاب قرار گرفته است. مگر می‌شود در طول یک سال و نیم برای دستگاهی دو مدیرکل انتخاب شده و یا مسئولیت خطیری مانند فرمانداری یک شهرستان دوبار دستخوش تغییر شود؟

مساله‌ی انتصابات از این جهت قابل بررسی می‌باشد که بسیاری از مدیران منصوب شده هیچ برنامه‌ای برای حل مشکلات انباشته شده در حوزه تخصصی خود ارائه نداده‌اند و میزان نزدیکی افراد به گروه‌های سیاسی و تعدادی از نمایندگان مبنای ارزیابی بوده و بر تخصص و توانمندی‌های مدیریتی ارجحیت داده شده است لذا ساختار انتصابات سلیقه‌ای بوده و ارزیابی مدیران نیز بر همین اساس سلیقه‌ای می‌باشد.

امروز مدیری که تخلف وی در استفاده از امکانات دولتی و سکونت در منزل سازمانی علی رغم بومی بودن و انجام هزینه‌های هنگفت از بیت‌المال برای تجهیز همان منزل سازمانی، محرز و مشخص شده است در حلقه‌ی حمایتی شخص استاندار و نمایندگان قرار می‌گیرد اما مدیری که شبانه روز برای مردوم دوندگی کرده است و تنها ایراد وارد بر او را تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی‌های نماینده‌ای می‌باشد محکوم به عزل و برکناری می‌باشد.

هماهنگونه که به آن اشاره شد، استان همدان در بی‌ثبات‌ترین وضعیت ممکن در یک دهه اخیر به سر می‌برد. تغییرات پی در پی، خلق‌الساعه و بدون برنامه در حدود یک سال و نیم گذشته این پیام را دارد که برنامه مدون و دقیقی برای مدیریت استان وجود ندارد و افرادی زمام‌دار امور هستند که فاقد توانایی مدیریتی بوده و به قول حضرتعالی توان حرکت انقلابی ندارند. در کل به نظر می‌رسد که امروز وضعیت مدیریت در استان همدان به جایی رسیده است که می‌توان به صورت کاملاً مشهود، خلاف قوانین عمل کرد و تخلف اداری داشت اما چون در حلقه حمایتی شخص استاندار و شخص مشاور اجرائی و چند نفر از نمایندگان قرار داشت، آب از آب تکان نخورده و تغییری صورت نپذیرد.

ت- استاندار ناتوان در حل چالش مسکن و مقصر در قطعی گسترده آب:

همانگونه که به صورت مفصل به آن اشاره گردید، حل مشکلات و پرداختن به مسائل اساسی استان نیازمند لوازمی است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به انتخاب مدیر لایق و توانمند و رسیدن به راهکار با استفاده از نظر متخصصان و فعالیت‌های کارشناسی و دقیق، اشاره نمود که متأسفانه در هیچ یک از موارد کوچکترین اراده‌ای مبنی بر اصلاح امور از سوی استاندار در حدود یک سال گذشته دیده نشده است. شعار ساخت مسکن بزرگترین وعده‌ی دولت سیزدهم بوده است که متأسفانه همدان با گدشت حدود یک سال و نیم از استقرار دولت سیزدهم همچنان درگیر انتخاب زمین مناسب برای طرح ملی مسکن می‌باشد و به لحاظ تأمین زمین مناسب برای طرح ملی مسکن استان همدان در رتبه‌ی آخر در بین استان‌های کشور می‌باشد. مهمترین علت عقب ماندگی همدان در این زمینه را می‌توان به عدم روی آوردن معاونت عمرانی استانداری به کار علمی و کارشناسی در این زمینه اشاره نمود. بسیاری از متخصصان حوزه مسکن و کار عمرانی معتقد هستند که معاونت عمرانی استاندار به هیچ وجه کارآیی و کارآمدی لازم جهت تصدی این پست را نداشته و این مساله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده در این زمینه گردیده است.

قصه ی پر غصه‌ی آب نیز از قاعده ناکارآمدی‌ها و ناتوانی‌های شخص استاندار و انتخاب مدیران ناتوان در ادره کل‌های مرتبط مستثنی نمی‌باشد. عدم آینده‌نگری و وعده‌های پوچ و دروغ به مردم مبنی بر رسیدن آب از سد تالوار و سپس حل مشکل با حفر چاه و اجاره‌ی چاه از کشاورزان مناطق اطراف همدان زمانی که کار از کار گذشته بود و قطعی گسترده‌ی آب در فصل گرما حق‌الناس و حق‌اللهی است بر گردن شخص استاندار تا قیامت سنگینی خواهد نمود. گذشته از عدم جیره‌بندی آب که گویا وزارت نیرو هم در آن مقصر بوده است، عدم آینده‌نگری استاندار همدان و عدم کار تخصصی در این زمینه به دلیل انتخاب افرادی ناکارآمد و صرفاً بر اساس جناح‌بندی‌های سیاسی کارد را به استخوان مردم همدان رسانده و باعث ایجاد نارضایتی عمومی گردید. مساله‌ای که باعث شد وعده‌ی رئیس جمهور محترم و مردمی نیز در سفر به استان همدان مبنی بر رسیدن دو ماهه آب به استان از سد تالوار نیز محقق نگردد و باعث خراشیده شدن بخش عمده‌ای از بدنه اجتماعی دولت در استان همدان گردد.

در پایان لازم است بار دیگر نسبت به بحرانی بودن اوضاع مدیریتی در استان همدان اشاره نمائیم و از حضرتعالی بخواهیم ضمن برکناری استاندار همدان و انتخاب مدیری توانمند، مردمی و کارشناس زمینه ی پیشرفت و تعالی استان را با استفاده از تمام ظرفیت های مردمی و انقلابی فراهم سازید.

⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1245 نفر

  • محمد امین ساداتی

  • محمد حسین حمیدی

  • خدیجه محمودی بصیر

  • مسعود صالحی

  • امیرحسین میرزایی

  • جواد محمدی

  • رضا عنبری معروف

  • محمد صالح جباری

  • سید اکبر حسینی

  • مرتضی رحیمی

  • حیدر مرادی

  • محمدصادق صادقی

  • مهدی زهره وند

  • حسان عباسی

  • ایوب شایان نسب

  • مهدی احمدی

  • محمد عبدالله

  • ابوذر میرزاخانی

  • محمد بیات

  • سیده زهرا مهدیون

  • فاطمه محمدی

  • حامد نوری

  • سیدمهدی باقری

  • حمید ایزدی

  • جواد پاکنهاد

  • محمدرضا سرافرازی اکمل

  • مصطفی جعفری

  • علی رسولی

  • محمود محمدی

  • محمود احدیان

بحث و گفتگو

مهندس رضا سنگ سفیدی نهاوند : ازجناب ساداتی خواهشمندم جهت هم افزایی وتعامل این کارزار را تندید نکنند ومطمین باشند صدا به گوش مدیران ارشد استان رسیده است انشالله انجایی که انتقادات درست باشد تجدید نظر صورت میگیرد هرجا هم خدایی نکرده مقاصدسیاسی باشد ارزش حقوقی وبررسی ندارد,,بنده جهت توضیح بیشتردر خمتم سنگ سفیدی ۰۹۱۹۶۳۷۸۷۶۸
💬 پاسخ
خدایار بخشی در پاسخ به مهندس رضا سنگ سفیدی نهاوند: توضیحاتتون به درد خودتون میخوره. شما واقعا متوجه معضلات جامعه نیستید تا ادا درمیارید!!!!!یکی از کارهای بزرگ آقای قاسمی عزیز ایجاد کمپین فرزند آوری هست که واقعا نمیدونم به این کار بخندم یا گریه کنم
💬 پاسخ
مهندس رضا سنگ سفیدی نهاوند : سلام جناب همدانی اصل ظاهرا کارزار پارسال هم از شماها بود نوشته بود,,هدفتان چیست امدن ادم مورد علاقه!؟انتقاد راههای دیگه ای هم داره
💬 پاسخ
خادم مردم در پاسخ به مهندس رضا سنگ سفیدی نهاوند: سلام انتقاد یکیش همین راهه چون مسیرها دیگه جواب نداده
💬 پاسخ
خدایار بخشی در پاسخ به مهندس رضا سنگ سفیدی نهاوند: هدف شما چیست؟اذیت و آزار مردم شریف همدان!!!!!؟
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 15,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
سجاد خدمتی : سجاد خدمتی: باسلام واحترام جناب ساداتی،۱-استاندارمحترم ومشاور اجرایی ایشان بارها با مردم شهردیدارچهره به چهره داشتند که تصاویردر خبرها گویاست ۲-این بزرگواران از مدیران جهادی وجان فدایان ملت وکشورعزیزمان در ۸سال جنگ تحمیلی بودند که شناخت کافی به استان و مشکلات شهر خود دارند در مسئله ی کم آبی که مشکل سالیان قبل هست عملکرد خوبی داشتند و حتی با پای خود برای حفر چاه سرزمین کشاورزان رفتند تا مشکل را برطرف کنند که در خبرها گویاست ۳- هر مدیری باید از مدیر رده بالای خود اطاعت پذیر باشد ،با همه همکاران استانی جهت پیشرفت و رفع مشکلات شهرواستان تعامل داشته و مردسختی ها باشد، احترام نگه دارد تا محترم شمرده شود هر سمتی لیاقت میخواهد که اگر غیر از این باشد باید تغیر کند، انتصاب یا عزل مدیران توسط استاندارمحترم سلیقه ای نبوده و برا اساس لیاقت و عملکرد مطلوب بوده . علی ای و حال جناب ساداتی شما و همراهان به ظاهر دوستدار این شهر جای کمک به مشکلات و پیشرفت شهر شهید پرور همدان از روی کینه ورزی و کدورت ، ذهنیت مردم را خراب نکنید چه بسا مدیران این شهر همه دغدغه خدمت و دلسوز مردم و این شهرند .
💬 پاسخ
فاطیما زنگنه در پاسخ به سجاد خدمتی: سلام عملکرد ضعیف استاندار چگونه قابل توجیه است؟!
💬 پاسخ
سجاد خدمتی در پاسخ به فاطیما زنگنه: مدیریت یک استان کار ساده ای نیست که توقع داشته باشیم باوجود همه مشکلات بلافاصله همه امور درزمان کوتاه حل شود مشکل آب استان حل شد مشکل مسکن ملی هم درحال اجراست ،تعامل و صبر ودوری از هر گونه لجاجت و ایجاد دوگانگی بین مردم و دولت ،طبق بیانات رهبر معظم هم باید نقاط ضعف راشناسایی و تبدیل به نقاط قوت کرد
💬 پاسخ
خادم مردم در پاسخ به سجاد خدمتی: سلام علیکم خدمت شما برادر سجاد خدمتی من نمیدونم سمت شما چی هست و نمیدونم خروجی عملکرد سالها سلیقه پیش رفتن متاسفانه در دستگاه اجرایی استان و کنار رفتن افراد با سواد و با تجربه حتما از نگاه واقع گرا نبوده و متاسفانه به سلیقه بوده من تحصیلات دکترا و و چند مدارک دیگر و تابه الان بی سمت بودم چون پارتی ندارم چون پول وجایگاه ندارم چون از سطح ضعیف جامعه و درون مردم ضعیف جامعه هستم مخوام ببینم آیا من دهه ۶۰ استخدام شدم که همه جا صدا زده میشه شغل ایجاد شده ؟ میشه بگم آمار طلاق آیا شده صبحت بشه چرا و چطور بوده ؟ بعد افراد با دیپلم سمت داده میشه من حلال نمیکنم
💬 پاسخ
خادم مردم در پاسخ به سجاد خدمتی: سلام علیکم جناب آقایی خدمتی من نمیدونم شما چه سمتی دارید فقط مخوام بگم من حلال نمیکنم سمت‌ها که کارشناسی نشده داده شده و من دانشجو دکترا دهه ۶۰ هستم این همه گفتن استخدام کردیم شده ومی شود من سالها پیگیر شدم کو فردی با دیپلم بیاد استخدام بشه چرا چون سلیقه صورت گرفته نه کارشناسی پارتی واشنا بازی همه جا نفوذ کرده من نه پول دارم نه آشنا نه هیچ چیز دیگری فقط میگم من حلال نمیکنم کسانی که سالها ظلم کردند من هم از همین مردم هستم
💬 پاسخ
حمید پاینده : با سلام خدمت دوستان جناب مراد بازوند عزیز که در رابطه با کارزار مطالبی را بیان نمودید بنده یه تولید کننده هستم شخصی که این کارزار را تشکیل داده ندیده ونمیشناسم ولی تمام مطالبی که ایشان بیان نموده بدون اقرار واقعیت محض است بنده از یک سال نیمی که ایشان تشریف آوردن شناخت جامعی از ایشان به دست آوردم آقای قاسمی انسانی پاک وخداشناس هستند ولی آیا این فاکتور ها برای تصدی پست استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در یک استان کافی است که مطمئنا نیست موضوعاتی که بیان شده در کارزار را بنده یک سال پیش به وزیر کشور مکاتبه واعلام داشتم استاندار محترم مدیرو مدبر خوبی نیست و حتی تصمیمات کلان راهم اشخاص دیگری برای ایشان میگیرند و همچنین آمارهای اعلامی درجهت تولید و اب سدتالوار دور از واقعیت برای مردم است که اگر این چنین نبود این اتفاقا برای مردم وامسال قابل مشاهده بود بنده بیش از یک سال است به ایشان چندین درخواست ملاقات کتبی و مراجعه به دفتر داشته ام اما ایشان بی اعتنا به درخواست بنده اقدامی در جهت حل واحد تولید که پیگیر احداث با سرمایه گذاری شخصی ننموده واین مشکل بنده را کارگروهی به وجود آورده که ایشان خود ریس جلسه است ومصر به تصمیم غیرقانونی وخلاف شرح خود هستند که مغایر با فرمایشات رهبری برنامه دولت مجلس و برنامه چهارم و پنجم و ششم توسعه کشور است که متاسفانه ضربه های شدی به استان همدان وارد نموده که با بی تدبیری در تصمیمات استاندار محترم به این امر دامن زده شده ولذا از همشهریان محترم تقاضا دارم در رابطه با مسائلی که مطرح گردید بی تفاوت نباشید که باتوجه به شرایط موجود وحساس کشور و مشکلاتی که وجود دارد به واسطه یک مسوال مدیر ومدبر بتوانیم شرایط استان را از این وضعیت موجود خارج نماییم باتشکر ..... الله لا یحب الظالمین
💬 پاسخ
رضا عبادی در پاسخ به حمید پاینده: یک ارزیابی از انتصابهای این دوره انجام شود به ناکار اامدی انها پی خواهید برد. اینکه در انتصابها عده ای دخیل هستند که متاسفانه با حب وبغض عمل می کنند در حالی که با این مشکلات جامعه بایستی به کارامدی وتعهد توجه می شد. اینکه صرفا وابستگی ظاهری به دولت ملاک باشد بهتر از این نخواهد بود. هستند افر اد ارزشی وتوانمند که به خاطر مطیع نبودن در حاشیه هستند. وبرخی مدعیان حامی دولت تحت این عنوان دنبال منافع خویش وهر روزه برای گرفتن پست ومفام برای فرزندان و وکسان خود هستند در حالیکه در زمان انتخابات هم حضور موثری نداشتند ولی اکنون مدعی تام تمام در امور شده اندن مایندگان هم هر یک سهم خود را گرفته اند
💬 پاسخ
یوسف رفاهیت : یکی از یکی بی کفایت تر! مردان شایسته را به انزوا و عزلت کشانده اند و افراد کوچک را در پست های بزرگ منصوب کرده اند، به هر روی امیدوارم امثال حاجی بابایی و باند وی در پس این کارزار نباشند!
💬 پاسخ
شیما نیازی : استان ما از لحاظ امکانات رفاهی مث بی ار تی مترو و خیلی امکانات دیگه واقعا عقب افتاده عملکرد اتوبوسرانی علی الخصوص بخش خصوصی افتضاحه الان عصری نیست که بخاطر یه جابجایی چند کیلومتری ساعتها منتظر اتوبوس بمونی و طول بکشه به مقصد برسی مسئولین به اصطلاح محترم که وقتی به سمتی میرسین ادعای خدایی میکنین همه مث شما با بیت المال پروار نشدن که ماشین شخصی داشته باشن یه کمی بحال مردم دلتون بسوزه که حداقل اون نون سر سفره حالتون بشه
💬 پاسخ
امیر همدانی : به نظرم استاندار همدان متاسفانه بی کفایت ترین استاندار از ابتدای انقلاب تا الانه .و متاسفم ازینکه کسی که دم از بومی گری همدان را میزنه فردی کارنابلد و نا آشنا با همدان است .ایشان هر کاری حاظره بکنه که در مسند استانداری بمانه . و با هر ترفندی در پی کسب رضایت نمایندگان خاصه.و رضایت مردم براش مهم نیست.
💬 پاسخ
محمد بیرانوند : بهتر است قبل از اینکه استاندار برکنار شود خودِ رئیس جمهور برکنار شود.
💬 پاسخ
امین نیکوسخن : این که استاندار عوضشودمعلومه یک خصومت شخصی است هرکس جای ایشون بود وضع ازاین بدتر بود
💬 پاسخ
مهدی لطفی زنگنه : جناب اقای ریس جمهور محترم با عرض سلام خسته نباشی لطفا شرایط سخت و زیان اور رانندگان مسافر بری بین جاده ای را پیگیری کنید چون رانندگان از قشر کم درامد و زیان اور هستند ولی سازمان تامین اجتماعی ما رانندگان را جز مشاغل سخت و زیان اور محسوب نمیکند رانندگان جان خودشان و جان مسافرشان کف دستان پرزحمتشان است از شما ریس جمهور محترم و محبوب مردمی تقاضای رسیدگی دارم من خودمم از جنس رانندگان زحمتکش هستم ارادتمند شما مهدی لطفی زنگنه
💬 پاسخ
محمد قاسم محمد گنجی : با سلام بنده هم خودم ایثارگر هستم هم برادر شهید هستم چندبار زنگ زدم به آقای مرادی بازرسی جواب نداده چندبار رفتم استانداری با مادر شهید وهمسر شهید ایشان و مدیر کل های دیگر جواب ندادند و حتی با ما ملاقات نکردند گفتند وقت نداری فرمانداری منصوب کرده تویسرکان که فردی ضد انقلاب وخانوادگی سواکی بودند فکر می کند خدای روی زمین است آقای حسین افشاری واقعا دروغ می گویند پس چرا مادر من که دوشید تقدیم انقلاب کرده شما وقت ندارد ایشان را ملاقات کنید در ضمن فرمانداری تویسرکان لیاقت نداری برای هیچ پست دولتی لعنت بر کسانی که ایشان را منصوب کرده برای فرماندار حتی ناصر افشار که حراست است فرزند خودش را استخدام شرکت برق کرده من با دوفرزند بیکار با مدرک فوق لیسانس باید سرگردان باشم این کجای عدالت است سپای
💬 پاسخ
خدایار بخشی در پاسخ به محمد قاسم محمد گنجی: یعنی میفرمایید اگراقای مرادی و قاسمی فرزندان شما را که ایثار گر هستید و برادر شهید استخدام میکردن عدالت صورت میگرفت؟!!!!خیر برادر من عدالت درجایی صورت می‌پذیرد که از فرزندان نخبه این مرزو بوم بدون هیچ گونه تبعیضی و فقط برای داشتن تخصص افراد در راس کار قرار بگیرند و برای جامعه و کشور مفید باشند. لطفا از این خودخواهی دست بکشید
💬 پاسخ
مراد بازوند : باسلام... جناب آقای ساداتی نویسنده محترم متن فوق شما لطف کنید از جانب شخص خودتون...... شما وکیل و وصی مردم همدان نیستید.. امیدوارم متن فوق را از روی بغض و کینه و کدورت شخصی خودت ننوشته باشید... استاتدار همدان بسیار فعال.. کار بلد.. مسلط بر امور ودلسوز و غمخوار استان میباشند.. حضرتعالی معلوم است که نمیخواهید ودوست نداری برای یک دوره شخص استاندار از افراد بومی و از بدنه استان همدان باشه.. شما غریب پرستید....چی شد چرا تا حالا که چندین سال است افراد غیر بومی مسؤلیت این پست را داشتند لالمونی گرفته بودیدوخواستار برکناری استانداران غیر بومی نبودید.. ... یاعلی
💬 پاسخ
جمشید شوقی در پاسخ به مراد بازوند: دقیقا کدام فعالیت؟؟؟ میشه بفرمایید چیکار کرده برای همدان برای شهر برای مردم چه غلطی کرده تو این دو سال
💬 پاسخ
الهام جهان : همگی بی کفایت تشریف دارید. فرقی نداره .
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: