⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست مردمی‌سازی اقتصاد و واگذاری خودروسازان
◻️ درخواست حذف آزمون اصلح فرهنگیان
◻️ کمپین نخریدن خودروی صفر

درخواست تغییر در ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه

#تغییر_در_ریاست_اداره_آموزش_و_پرورش_منطقه_فشافویه

درخواست تغییر در ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه

رئیس محترم جمهور
جناب آقای رئیسی

سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش

مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران
جناب آقای بهرامی

نماینده محترم مردم تهران در مجلس
جناب آقای یزدی خواه

با عرض سلام

به استحضار می‌رساند، همانگونه که مطلع هستید، بخش فشافویه جزو مناطق کمتر توسعه یافته استان تهران بوده که یکی از دلایل آن عدم توجه مسئولین به این منطقه و انتصاب مدیران ناکارآمد در این شهر می‌باشد که موجب شده با اینکه از شهر تهران فاصله زیادی ندارد و دارای منابعی برای پیشرفت می‌باشد، همچنان به دلیل حضور مدیران کارنابلد، پیشرفتی در آن اتفاق نیفتد.

متاسفانه یکی از اداراتی که دچار این ضعف شدید مدیریتی و ناکارآمدی پرسنل چه از نظر تصمیمات کاری و چه از نظر رفتاری است، آموزش و پرورش این منطقه بوده که علی‌رغم درخواست‌های ارسال شده به واحدهای ارزیابی و عملکرد، ثبت شکایات متعدد و اعتراضاتی که ما اولیا و بسیاری از فرهنگیان دارند، متأسفانه مورد توجه قرار نگرفته و موجب شده تا مشکلات جدی و مدیریتی که به دلیل انتخاب ناصحیح مسئولین این اداره صورت گرفته، به مدارس ورود نماید و فشارهای روانی را برای مدیران مدارس، معلمان و اولیا داشته باشد که نتیجه آن پرورش دانش آموزانی خواهد بود که حق دارند برای ساخت کشورمان از مسئولین با کفایت‌تری در این اداره بهره‌مند شوند.

 

 

 

لذا از شما برای چندمین بار درخواست داریم ضمن بررسی دقیق مشکلات، اعتراضات و تخلفات صورت گرفته، ضمن تغییر تیم مدیریتی آموزش و پرورش منطقه، با استفاده از افراد متخصص و با انگیزه به پیشرفت آموزش در این منطقه کمک نمایید و با حمایت ها و چشم پوشی های ناشایست، موجب تخریب آخرت خود نباشید.

 

 

 

با تشکر

 

اهالی شهر حسن آباد فشافویه


این کارزار توسط نویسنده متوقف شده است.

امضاکنندگان: 157 نفر

  • رحمت اله رفیعی آبسردی

  • سلمان رضایی

  • علیرضا احمدی

  • طاهره سهامی

  • ریحانه رمضانی

  • اکرم عبدالهی

  • روح اله رمضانی

  • نسیم اسماعیلی

  • حسین محمدی

  • علی محمد تیموری

  • فخری رضایی

  • مهدیه اینانلو

  • مولود مولاوردی

  • علی رضا موسوی

  • مریم احسانی

  • شیرین صفرلو

  • مرتضی محمدی

  • حنا شاداب

  • احمد عبدالهی

  • سارا محمدی

  • سارا فخاری

  • محمد کاظمی

  • مهدیه باقری

  • هانا عباسی

  • فاطمه منفرد

  • سید مهدی موسوی

  • محمد رضا

  • محسن میرزایی

  • علی صالحی

  • محمدحسین لک

بحث و گفتگو

امضا محفوظ : کامنت قبلی رو اصلاح میکنم، شخص دیگری این متنو نوشته، کامنت قبلی رو تائید نکنید سپاس
💬 پاسخ
امضا محفوظ : فرقانی نژاد این متنو نوشته، همیشه دوست داره یه جوری خودشو نشون بده، متاسفانه خودش مدیر مدرسه هست، مدیری که صلاحیت مدیریت نداره
💬 پاسخ
حسین حسنی : سلام علیکم چرا نظرات بنده نمایش داده نمی شود با تشکر
💬 پاسخ
مهلقا موسوی : مرد خوبی می‌باشد ، خدا بهش عقل و توان کار بده
💬 پاسخ
سعید فشافویه : چرا به جای بررسی و رفع مشکلات ، دست به تهدید و اذیت همکاران زده شده که چرا این حرکت رو آغاز کردید و... این چه حرکت نا پسندی هست که دنبال پاک کردن صورت مسئله باشیم.
💬 پاسخ
فهمیمه جوانمرد : اعتراض حق هر انسانی هست و مسئولین لازم هست این اعتراضات رو بررسی کنند. البته این پیگیری هایی که از سوی منطقه انجام شده که ایجاد کننده و ناشر این کارزار رو پیدا و برعلیه اون اقداماتی انجام میدن، خودش دلیل بر ضعف مدیریتی و وجود مشکلاتی خواهد بود. از مسئولین و .... مجدد درخواست داریم تا در سایت ها و خبرپزاری های دیگه بیشتر پیگیری انجام نشده و اسم این منطقه بیشتر مطرح نشده، بررسی بفرمائید.
💬 پاسخ
یک مطلع در پاسخ به فهمیمه جوانمرد: خانم جوانمرد که معلوم نیست چه کسی هستید چرا نباید معلوم بشه چه کسی چنین کارزاری رو راه انداخته و خودش رو پشت دیگران پنهان کرده ، اتفاقا باید معلوم بشه چه کسی هست ایشون و چطور جای دیگران امضا کرده. باید قانونا پاسخگو باشه. اعتراض به حق ،حق همه ست ولی نه پنهانی ، نه به دورغ به جای دیگران امضا شده باشه وجود داشته باشه خودش رو معرفی کنه نه خودش رو پشت دیگران پنهان کنه. ما چنین شخصی در بین همکاران نداریم پس مطمئنا همکار نیستن .از کجا ایشون مدافع نا به جای آموزش و پرورش شدن.
💬 پاسخ
همکار فرهنگی : یک بار برای کاری اینقدر پشت‌ درب اتاق ایستادم به بهانه‌ی جلسه زیر پام علف سبز شد. در زمان هیچ رئیسی این اتفاق نمی افتاد.
💬 پاسخ
حسین حسنی در پاسخ به همکار فرهنگی: سلام علیکم متاسفانه مثل اینکه فقط نظرات مخالف نمایش داده می شود بنده 2 روز گذشته نظر گذاشتم و نمایش داده نشده است با تشکر
💬 پاسخ
یک مطلع در پاسخ به حسین حسنی: احسنت بر شما دقیقا صحیح میفرمایید
💬 پاسخ
حسین حسنی در پاسخ به همکار فرهنگی: باسلام خدمت اولیای محترم دانش آموزان و مردم شهید پرور شهر حسن آباد بنده ابتدای صحبتم به کلامی از حضرت آقا اشاره می کنم که فرمودند برای رسیدن به قله فراز و نشیب های فراوانی را باید طی بکنیم بله هر کس که هر کجا مسولیتی را به عهده می گیرد سختیها و کمبودها وجودداردو این هم طبیعی هست فلذا آقای موسی کاظمی بچه بومی حسن آباد هست و چندین سال در اداره بودن پس به طبع مشکلات بخش فشافویه رو بهتر متوجه میشن و لمس می کنن بله تو کار کمبود هم هست پس بنده مجدانه درخواست دارم به ایشان کمک شود تا کمبود ها برطرف بشه پس بیاید به مسولین و مخصوصا ایشان که بچه بومی همین شهر هست کمک کنیم مردم بومی شهر حسن آباد از بچه محلتون حمایت کنید
💬 پاسخ
ج سلیمانی مهر در پاسخ به حسین حسنی: نمی‌دونم شما احتمالا مناطق و شرایط بهتر رو ندیدید که این اوضاع و رفتارها به نظرتون خوب جلوه داده. و احتمالا از آشنایان و حامیان ایشون هستید که سعی بر حمایت دارید ، اگر در منطقه اتفاق خوبی رخ که داده ، حاصل بی توجهی همکاران به رفتارها و بی احترامی ها و بی تدبیری های ایشون و منطقه بوده و اگر قراربود با رفتارهای ایشون توجه میشد اوضاع از این خیلی بدتر بود. به جای حمایت چشم بسته و احساسی، از افراد درگیر و با تجربه که در سنوات قبل و سایر مناطق کار کردند و در ارتباط هستند، تفاوت ها و ناکارآمدی ها رو پیگیری کنید.
💬 پاسخ
یک مطلع : سلام احتمال زیاد خیلی از کسانی که این کارزار رو امضا کردن درجریان تحولات خوب و موثر این دوسال منطقه نبودن .در سطح استان بعد از حضور ایشون تو منطقه فشافویه رتبه ۳۰ آموزشی و پرورشی به ۲، ۳ تغییر کرد ،قبل از حضور ایشون مدارس پسرانه متوسطه اغلب تا دیماه دبیر تخصصی نداشت ولی بعد از حضور ایشون از اول مهر کادر مدارس متوسطه کامل بود. در رابطه با ایاب و ذهاب همکاران مدیر و دبیر و آموزگار هم خدمتتون بگم از مینی بوس های داغون و خراب به اتوبوس های VIP تغییر کرد ، به نظر من این کارزار رو افراد مغرض تشکیل دادن
💬 پاسخ
دوست یک مطلع در پاسخ به یک مطلع: مطلع گرامی هزینه اتوبوس و سرویسی که تغییر یافته ، از کجا تامین شده که ندانسته سنگ اونو به سینه میزنید ؟؟ حمایت ناصحیح موجب میشه که پیشرفتی برای منطقه پیش نیاد.
💬 پاسخ
همکار فرهنگی در پاسخ به یک مطلع: در مورد سرویس باید بگم که زمان آقای حیدری ریاست قبلی با این اتوبوس ها قراداد امضا شد و اتفاقا آقای موسی کاظمی سعی کرد پول اون رو از همکاران دریافت کنه که به خاطر مراجعه همکاران به اداره کل و رسانه ای شدن این قضیه موفق به اخذ هزینه از همکاران نشد.
💬 پاسخ
حسین حسنی در پاسخ به دوست یک مطلع: سلام علیکم هروقت خواستیم قضاوتی بکنیم سعی کنیم خوبی وبدی ها رو باهم ببینیم
💬 پاسخ
حسین حسنی : باسلام و احترام خدمت اولیا دانش آموزان و مردم شریف و شهید پروربخش فشافویه ایشان بومی حسن آباد هستن و مدت زیادی هم هست که ایشان معلم و کارمند اداره آموزش پرورش بخش فشافویه می باشند پس باتوجه به موارد فوق الذکر ایشان از مشکلات با خبر هستن و بهتر میتوانند در رفع آنها اقدام نمایند و شاید تو کار نواقصی هم باشد که ان شاالله با همکاری شما اولیای محترم و دیگر مسولین امام جمعه بخشدار و برطرف خواهد شد و کلام آخر مردم بومی شهر حسن آباد فشافویه از بچه محلتون حمایت کنید با تشکر همیشه یار و یاور مسولین شهر باشیم نه چوب لای چرخشون کنیم
💬 پاسخ
مهتاب زندی کریمخانی : با سلام و احترام خدمت اولیای فهیم و توانمند منطقه فشافویه ؛ من این کارزار رو‌امضا نکرده ام ‌و از طریق مراجع قانونی پیگیر این ‌موضوع می باشیم .
💬 پاسخ
فهمیمه جوانمرد در پاسخ به مهتاب زندی کریمخانی: اگر امضا از سوی شما نبوده، چجوری امضا رو پس گرفتید و فرض بفرمائید که امضا از سوی خودتون بوده باشه، چه ترسی در مورد این ناکارآمودی وجود داره که الان این نگرانی رو دارید. اعتراض حق هر انسانی هست و مسئولین لازم هست این اعتراضات رو بررسی کنند. البته این پیگیری هایی که از سوی منطقه انجام شده که ایجاد کننده و ناشر این کارزار رو پیدا و برعلیه اون اقداماتی انجام میدن، خودش دلیل بر ضعف مدیریتی و وجود مشکلاتی خواهد بود.
💬 پاسخ
رحمت اله رفیعی آبسردی : درود هموطن درخواست شما امضاشد لطفا درخواست ٧٣٩٩۵ با موضوع درخواست مردم مظلوم روستای حسین آبادبخش سیاخ دارنگون فارس برای اجاره زمین های سیدالشهدا از متولیان امر را امضا بفرمایید متشکریم.
💬 پاسخ
محمدرضا فرقانی نژاد : من این کارزار رو امضا نکردم.ولی یک فردی با اسم من این رو امضا زده.قطعا توسط پلیس فتا پیگیر خواهم بود و شکایت خواهم کرد
💬 پاسخ
سلمان رضایی : با عرض سلام مسئولین چرا در ابتدا پیگیری نمی‌کنند که بخواد در فضای مجازی پخش بشه و صدای همه در بیاد.
💬 پاسخ
محمد رضا : بسیار انسان بد اخلاق و به‌ دور از نزاکت می باشد
💬 پاسخ
علی احمدی در پاسخ به محمد رضا: اتفاقا بسیار انسان فهیم و با ادبی هستند . متاسفم برای کسانی که این کارزار امضا و برای برکناری ایشان تلاش میکنند . مردم باید خیلی بی معرفت باشند که زحمات ایشان را که از خود مردم هستند و ساکن شهر هستند و مشکلات را میدانند را نادیده بگیرند.
💬 پاسخ
فرهاد فرهادی جو در پاسخ به علی احمدی: بله صحیح می‌فرمایید ، ولی احتمالا با شخص دیگه اشتباه گرفتید
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: