باسمه تعالی
ما ملت ایران دشمنی آمریکاییهای ملعون را فراموش نکردهایم؛ اگر مسئولین فراموش کنند، ما نسلکشی سرخپوستها با پتوی آلوده را میدانیم، ما از ورود خون آلوده به ایدز از فرانسه به ایران خبر داریم، ما از تست بمب تنگستنی لامِرد خبر داریم. تاوان پیکر بمب یکتنی خوردن ماکان، غرامت دادن به کشاورزهای یانکی (خرید سویا و... از آمریکاییها به جای پول بلوکهشده) نیست.
آقایان، مراقب باشید آه مادر ماکان دامنتان را نگیرد...

بحث و گفتگو