وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
با سلام،
احتراماً به استحضار میرساند که جمعی از مشتریان خودروی کیامسی تی۹ در دیماه ۱۴۰۴ مبلغی در حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت پیشپرداخت نیمی از قیمت این خودرو واریز نمودهاند. با این وجود، در تاریخ ۲۷ خردادماه، شرکت کرمان موتور قیمت کارخانهای خودروی مذکور را ناگهان از چهار میلیارد تومان به شش میلیارد و پانصد میلیون تومان افزایش داده است! این افزایش قیمت که به بهانه تجاری بودن خودرو و داشتن اختیار در تعیین قیمت اعمال شده، موجب بروز نارضایتی شدید و از دست رفتن توان خرید در میان مشتریان شده است.
همچنین برخلاف تعهد قبلی مبنی بر تحویل خودرو ظرف مدت شش ماه، مصوبه شماره ۴۷۳ مورد توجه قرار نگرفته و این امر سبب نگرانی و اعتراض مشتریان گردیده است.
لذا ما امضاکنندگان این کارزار از جنابعالی درخواست داریم با دستور مقتضی نسبت به رسیدگی عاجل به وضعیت افزایش بیضابطه قیمت توسط شرکت کرمان موتور و الزام اجرای تعهدات پیشین، نسبت به احقاق حقوق مشتریان اقدام فرمایید.
با سپاس

بحث و گفتگو