با سلام،
از کلیه ارگانهایی که زنان شاغل در آنجا مشغول به کار هستند، خواستار آن هستیم که با بازنشستگی زنان با ۲۵ سال سابقه خدمت موافقت فرمایند. زنان مانند مردان توانایی جسمی زیادی ندارند و با توجه به مسئولیت خانهداری، فرزندپروری و بیماریهای مختص خانمها، طاقت ۳۰ یا ۳۵ سال کار را ندارند. نگذارید شادابی و طراوت زنانی که بنیان و معمار اندیشه و بیان خانوادهاند، کاهش یابد؛ جامعه به زنان شاداب نیازمند است، مادرانی که بتوانند برای حفظ بنیان خانواده، قدمهای اثربخش بردارند. شما پس از ۲۵ سال نیز میتوانید نیروی جوان و توانمند جدیدی استخدام کنید. اجازه دهید دوران پیری را در آرامش سپری کنیم؛ اینکه تا پایان عمر مشغول به کار باشیم، هیچ معنایی ندارد. به امید موافقت.

بحث و گفتگو