موضوع:درخواست پرداخت غرامت توسط بانکها به دلیل عدم دسترسی به منابع مالی افراد ناشی از مشکلات زیرساختی
با توجه به مشکلات قبلی و اخیر بانکهای ملّی، صادرات، تجارت و... که موجب عدم دسترسی افراد حقیقی به پسانداز و سپردههای خود در روزهای متمادی شده و امکان هرگونه گردش سرمایه و خرید و فروش را از افراد سلب و موجب ضرر و زیان مستقیم و غیرمستقیم شده است و عدم مسئولیتپذیری مدیران این واحدها که فقط به یک عذرخواهی ختم شده است، پیشنهاد میشود با جمعآوری امضا و ایجاب مسئولین ذیربط به پرداخت خسارت بر اساس نرخ بهره بانکی یا هر فاکتور محاسبه معقول دیگر برای احقاق حق افراد اقدام شود.

بحث و گفتگو