⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ اعتراض به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در منطقه جنوب شهرضا (پاتله)
◻️ درخواست تصویب دو روز تعطیلی در هفته
◻️ مصوبه پیشنهادی حق‌الزحمه مسئولین فنی استان البرز

برگزاری کنکور تیرماه ۱۴۰۲ بر پایه قانون مجلس شورای اسلامی

#برگزاری_کنکور_طبق_قانون_مجلس

برگزاری کنکور تیرماه ۱۴۰۲ بر پایه قانون مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر احمد نادری

عضو محترم هیئت رییسه و کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام؛

پنج ماه از ابلاغ مصوبه غیرقانونی و ناعادلانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور علیرغم مخالفت مجلس شورای اسلامی می گذرد و داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲، به خصوص فارغ التحصیلان، که اولین نوبت کنکورشان یک ماه آینده برگزار خواهد شد در طول این چندین ماه در برزخی استرس زا به واسطه تغییرات ناگهانی و نسنجیده این مصوبه قرار گرفته اند و اکنون که تا حدودی چگونگی اجرا اعلام شده است، همچنان با مشکلات متعددی در روند ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی و تهیه منابع و تأمین هزینه‌های اضافه روبه‌رو هستند.

از شهریورماه که طرح پیشنهادی جنابعالی مجدد تقدیم هیئت رییسه مجلس شد و در دستورکار قرار گرفت، خیل عظیمی از داوطلبان مجدانه پیگیر اخبار مربوط به بررسی این طرح در مجلس و نتایج عملی آن بوده و از طریق انواع روش های مدنی و مسالمت آمیز اعتراض خود را به گوش نمایندگان مجلس رسانده و اهمیت و حساسیت این موضوع در سرنوشت خود را به آنان یادآوری کرده‌اند‌. انتظار به حق داوطلبان از وکلای خود در مجلس این بود که وقتی اصرار و لجاجت غیرمنطقی بعضی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی و مدیران آموزش و پرورش را بر اجرای تصمیم ناپخته خود به هر قیمت - ولو نابودی آینده جوانان این کشور، بی اعتبار شدن نظام آموزش کشور و نهادینه شدن فرهنگ تقلب در آن - دیدند و پی بردند که از طریق تعامل و گفتگو هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی شود؛ از طریق ابزارهای قانونی مجلس و به قید فوریت در قدم نخست با تصویب قانونی اجرای این مصوبه را متوقف و برگزاری کنکور را به ریل قانون مجلس بازمی گرداند و پس از برگرداندن آرامش و اعتماد به جامعه آموزشی کشور، با تدوین طرحی جامع برای اصلاح کنکور و کاستن از اضطراب و فشارهای این آزمون اقدام می کردند. گرچه در این خصوص ما شاهد بیش ترین تلاش و دلسوزی از سوی جنابعالی در دفاع از حقوق داوطلبان بودیم اما متأسفانه آنچه که در عمل حاصل شده است، به تأخیر افتادن چندباره رای گیری این طرح در صحن مجلس و توقف آن در مرحله بررسی در کمیسیون است.

اکنون نیز که خبرهایی از گوشه و کنار مبنی بر نرسیدن طرح مجلس به کنکور سال ۱۴۰۲ و برگزاری کنکور ما طبق مصوبه فاجعه آمیز شورای انقلاب فرهنگی به گوش می رسد، بیش از هر زمان صدها هزار داوطلب کنکور به خصوص داوطلبان کم برخوردار در مناطق محروم و خانواده‌هایی فقیر را نگران کرده است. آیا این حق است که مایی که برای لغو این ظلم بیش ترین دغدغه را داشته و تلاش بسیاری برای اعتراضی مدنی در این خصوص انجام داده‌ایم باید این گونه سرنوشتمان به بازی گرفته شده و قربانی این مصوبه شویم و اجرای طرح پیشنهادی جنابعالی و برگزاری کنکور بر طبق قانون مجلس که روز و شب در تعامل با نمایندگان آن بوده‌ایم و هستیم، به سال آینده موکول شود؟

به راستی اگر شما این مصوبه را انحرافی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و مایه ذبح عدالت آموزشی می‌دانید، اجرای آن در یک سال و سپس لغو آن در سال‌های بعد قانونی، اخلاقی و شرعی است؟ آیا چنین کاری خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان این کشور را که ناعدالتی ها، ظلم‌ها و نابه‌سامانی های رخ داده به دنبال اجرای این مصوبه آینده‌شان را تباه کرده است و چه بسا فرصت شرکت دوباره در کنکور سال‌های بعد را نداشته باشند یا با ضربه هایی که این مصوبه به به جسم و روحشان زده است، دیگر توان و امیدی برای شرکت دوباره در کنکور برایشان باقی نماند، از دولت و مجلس ناراضی و خشمگین نخواهد کرد و آنان را به معترض تبدیل نمی‌کند؟

این گزاره‌ای که این روزها از سوی بعضی نمایندگان محترم شنیده می‌شود که «با بازگشت دوباره کنکور به ریل قانون مجلس و لغو تغییرات اعلامی در نیمه سال تحصیلی آرامش داوطلبان به ه‍م می خورد» همچون نمک بر روی زخم دانش آموزان و فارغ التحصیلانِ داوطلب کنکور است. به راستی گمان می‌کنید اکنون ثبات و آرامش بر فضای کنکور حاکم است و همه داوطلبان با خیال آسوده مشغول درس خواندن هستند؟ این فرض با واقعیات موجود در جامعه و هرج و مرجی که این مصوبه در فضای آموزش کشور به وجود آورده است فرسنگ ها فاصله دارد، در ادامه مهم ترین استدلال‌های امضاکنندگان این نامه در خصوص ضرورت بازگشت به قانون مجلس برای کنکور تیرماه ۱۴۰۲ و پیشنهاد آنان برای جبران زمان از دست رفته آورده می شود:

۱- این مصوبه برای متقاضیان ورود به دانشگاه ها، یک آزمون اختصاصی (کنکور) که مجری آن سازمان سنجش است و یک امتحانات نهایی که مجری آن آموزش و پرورش است را تعریف کرده است و برای هر دو، دستگاه‌های مربوطه را ملزم کرد که تا پیش از آغاز سال تحصیلی مربوطه یعنی شهریورماه ۱۴۰۱ در خصوص جزییات و شیوه نامه اجرایی اطلاع رسانی کنند، و پس از اعلام هر سه سال قابل بازنگری خواهد بود؛ حال با توجه به اعلام نخستین شیوه نامه در آخر شهریورماه اگر از دو ماه بی اطلاعی مطلق داوطلبان کنکور و سلب شدن امکان مطالعه، برنامه ریزی و تهیه منابع آموزشی آنان در مرداد و شهریور بگذریم، هر دو دستگاه مجری در اجرای آنچه که با تأیید خودشان تصویب شده بود هم تخلف کردند!

الف) سازمان سنجش در نیمه آبان ماه طی یک اطلاعیه ای اقدام به اصلاح مصوبات قبلی خود در خصوص تغییرات کنکور سال آینده کرد در حالی که طبق مصوبه شورای انقلاب فرهنگی این آیین‌نامه هر سه سال قابل بازنگری خواهد بود نه این که با گذشت یک ماه و نیم، اصلاحیه بخورد و به ناگهان به فارغ‌التحصیلان فاقد سابقه تحصیلی یا دارای سابقه تحصیلی ناقص - همچون داوطلبانی که نوع دیپلمشان با گروه آزمایشی کنکورشان متناظر نیست و می خواهند مسیر تحصیلات خود را در دانشگاه تغییر دهند - تکلیف کند اضافه بر دروس عمومی، در امتحانات نهایی دروس اختصاصی گروه آزمایشی مدنظرشان نیز شرکت کنند و برخلاف اعلام قبلی دیگر نمره کنکور جایگزین نمراتی که موجود نیست، نخواهد شد!

ب) نخستین اطلاع رسانی از سوی آموزش و پرورش در خصوص چگونگی ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی در ۲۴ آبان ماه (نزدیک به دو ماه پس از آغاز سال تحصیلی) و با یک اطلاعیه کلی از سوی شورای عالی آموزش و پرورش صورت گرفت که صرفاً دفعات ترمیم نمره را یک بار اعلام کرد! - برخلاف وعده‌های قبلی اعضای شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر امکان تعداد نامحدود یا لااقل ده بار امکان شرکت در امتحانات ترمیم معدل - آموزش و پرورش اعلام بقیه آیین‌نامه را به بخشنامه‌های آتی موکول کرد! سپس حدود یک ماه بعد در تاریخ ۱۹ آذرماه و در حالی که فقط دو هفته به شروع امتحانات نهایی زمان باقی مانده و ثبت نام در بعضی مدارس پایان یافته و ظرفیت ها پر شده بود، تازه دستورالعمل مربوطه ابلاغ شد!

الان باید این موضوع برای فارغ‌التحصیلان که بیش از نیمی از داوطلبان کنکور را تشکیل می دهند، اجبار و اطلاع‌رسانی شود که برای ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی چگونه باید اقدام کنند؟

آیا این که به خاطر ضرورت مراجعه حضوری برای ثبت نام و بروکراسی اداری حاکم بر آن و همچنین وجود قیمت‌های شناور و غیرمتمرکز، و مشکلات تهیه منابع جدید درسی و... زمان و انرژی‌شان باید تحلیل برود، ایرادی ندارد اما بازگشت به قانون مجلس موجب به هم ریختن برنامه های آنان می شود؟ اصلاً آنان با این هرج و مرج و بی قانونی چگونه می توانستند برنامه ریزی کنند که حال آن برنامه‌ها تحت الشعاع قرار گیرد؟

۲- استرس، اضطراب و فشار روحی ما دانش آموزان و فارغ‌التحصیلان به خدا نه تنها کاهش نیافته است، بلکه چندین برابر شده است. تبدیل تأثیر نمرات امتحانات از مثبت به قطعی، زمانی انجام شده است که آموزش و پرورش همچنان کل کشور را تحت پوشش تصحیح الکترونیک اوراق قرار نداده و هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، دستگاه های اسکنر مورد نیاز برای حوزه های تصحیح الکترونیک خریداری نشده است و تنها یک حوزه در هر استان به این امکانات مجهز شده است، تصحیح سوالات تشریحی با شیوه فعلی به این خاطر که مصحح را در مقام قضاوت قرار می دهد می تواند بسیار سلیقه‌ای انجام شود، تجهیزات مدارس ما از تکنولوژی و ابزارهای پیشرفت متقلبان بسیار عقب هستند و با توجه به گستردگی حوزه‌های امتحانی و تعداد و بازه زمانی امتحانات هیچ تمهیداتی همچون دستگاه های سیگنال یاب یا راکت های بازرسی برای مقابله با شیوه های نوین تقلب موجود ندارد، برخلاف کنکور هیچ ساز و کاری برای شناسایی متقلبان احتمالی و برگه های شبهه دار پس از برگزاری آزمون و اخذ آزمون مجدد از آنان مشابه کنکور وجود ندارد و در آخر هیچ شفاف سازی در خصوص چگونگی هم ترازی نمرات امتحانات سنوات مختلف که از کتاب ها و نظام‌های آموزشی متفاوت بوده‌اند انجام نشده است و روشن نیست چگونه تمام این نمرات با یکدیگر سنجیده خواهد شد (واضح است در صورت عدم هم ترازی، تراز نمرات یکسان در سال‌های مختلف احتمال دارد با توجه به تفاوت سطح دشواری و جامعه آماری در آن سال‌ها متفاوت باشد و چه بسا نمرات بیست سال‌های مختلف، تراز گوناگونی داشته باشند!)

۳- اضطراب و تنش ایجاد شده به واسطه محدود کردن شرکت در امتحان برای ترمیم و ارتقای نمره به تنها یک بار برای هر فرد خیلی کشنده است. برای ملموس شدن این موضوع، فرض کنید اعلام کنند از این پس به هر دانش آموز تنها یک بار فرصت شرکت در کنکور سراسری بلافاصله پس از فارغ التحصیلی و یک بار فرصت دیگر در بقیه عمر می دهند و پس از اتمام این دو فرصت‌، دیگر امکان شرکت در کنکور نخواهد داشت! چه آشوب و بلوایی پس از اعلام چنین تصمیمی در جامعه ایجاد می‌شود و سطح استرس آزمون به چه حدی افزایش می یابد؟ حال دقیقاً چنین اتفاقی رخ داده است، به گونه‌ای که برای نیمی از نمره کل داوطلب ما که مربوط به امتحانات نهایی او می‌باشد، تنها یک بار فرصت ایجاد و یک بار فرصت ترمیم دارد.

البته یک تفاوت اصلی نیز وجود دارد، در کنکور سراسری نمره هر درس از صد محاسبه می‌شود و همین مسئله در کنار بالا بودن روایی یا کیفیت آزمون، قدرت تفکیک را افزایش می دهد اما در امتحانات نهایی نمرات از بیست محاسبه می‌شوند و چندهزار معدل بیست و نزدیک به بیست داریم؛ همین واقعیت باعث می‌شود از دست دادن هفتاد و پنج صدم یا نیم نمره در امتحان با وجود آن که این نمرات وجاهت علمی ندارند اما دانش آموز ما را از چندهزار نفر عقب خواهد انداخت. حال این مسئله را به سلیقه‌ای بودن تصحیح اضافه کنید تا ببینید چه سطحی از اضطراب را یک جوان هجده ساله قبل از امتحان، حین امتحان و بعد از امتحان باید تجربه کند.

۴- این، موضوعی بدیهی است که هرچه رقابت در یک آزمون شدیدتر و نتایج شرکت کنندگان به یکدیگر نزدیک تر باشد، همچنین ظرفیت پذیرش با تعداد کل شرکت کنندگان تناسبی نداشته باشد و سطح استرس و حساسیت آزمون افزایش یابد، داوطلبان برای کسب بهترین نتیجه به سوی تهیه منابع کمک آموزشی و ثبت نام در آموزشگاه ها و مدارس خاص خواهند رفت و با افزایش تقاضا، قیمت‌ها نیز افزایش خواهد یافت. همین موضوع باعث شده است که پس از تصویب این مصوبه، فعالیت اقتصادی حول کنکور (از انتشارات ها و آموزشگاه های حضوری و آنلاین گرفته تا مدارس غیرانتفاعی) به امتحانات نهایی نیز تکثیر شده و به مدارس ما راه پیدا کرد و دیگر یک فرد برای ورود به دانشگاه‌ها و رشته های برتر برای دروس اختصاصی کنکور و دروس عمومی و اختصاصی امتحانات نهایی باید هزینه کند، این هزینه برای فارغ‌التحصیلان که دسترسی به کتاب‌های درسی و کلاس های رسمی مدرسه ندارند محسوس تر است مضاف بر این که باید برای ثبت نام در امتحانات نیز هزینه جداگانه‌ای بپردازیم.

۵- بالای هشتاد درصد داوطلبان کنکور با علم به مشکلات و نابه‌سامانی حاکم بر فضای کنکور، به هم ریختگی مکرر برنامه‌هایشان به واسطه بی ثباتی و تخلف در اجرای همین مصوبه پرایراد و تحمیل فشارهای روانی و مالی به آنان در مقایسه با گذشته آن هم در این شرایط سخت اقتصادی و همچنین ناآرامی های موجود در جامعه، در تمام نظرسنجی های رسمی برگزار شده توسط نمایندگان مجلس در صفحات شخصی شان و خود صداوسیما، بیان کرده‌اند که به طور قاطع با این مصوبه مخالف اند و با امضای این کارزار اعلام می‌کنند می پذیرند چهار درس عمومی را به جای امتحان تشریحی، به صورت تستی امتحان دهند اما سایه این مصوبه شوم از زندگی آنان برداشته شود. به راستی وقتی ناعدالتی و تبعیض در آزمون ورودی دانشگاه‌ها تشدید شده و سنجش ما از استاندارد کافی برخوردار نیست، دیگر با قاطعیت نمی توان گفت هر فرد مزد تلاش خود را خواهد گرفت و چه بسا با وجود ایرادات ریاضی و اجرایی این مصوبه یا تقلب‌های گسترده‌‌ای که در امتحانات به دنبال خواهد داشت، فردی با تلاش کمتر و سطح علمی پایین تر را به رتبه‌ای بهتر برساند. حال به نظر شما عاقلانه است تنها به خاطر مدل ارزیابی دروس عمومی که تستی باشد یا تشریحی، این چنین ساز و کار ورود به دانشگاه را سست و متزلزل کنیم و بگوییم چون مصوبه ابلاغ شده است، دیگر باید به هرنحو اجرا شود؟

جناب استاد نادری عزیز، با لغو این تغییرات ظالمانه و بازگشت کنکور به ریل پایدار و باثبات گذشته سپس انجام کار کارشناسی بیش تر روی تغییرات و مدل‌های جدید کنکور برای اجرای در سال‌های آینده، زمان از دست رفته داوطلبان که نه به خاطر اجرای قانون مجلس، بلکه به خاطر تصمیم گیری‌های نسنجیده افراد درگیر تعارض منافع و سوءمدیریت، ترک فعل و طرح ادعاهای غلط دستگاه های مجری اتفاق افتاده است، تنها با کمک گرفتن از اختیارات قانونی شورای سنجش و پذیرش دانشجو قابل جبران است. این شورا می تواند با اعلام حذفیاتی از سال‌های دهم و یازدهم در دروس عمومی و طرح اکثر سوالات از پایه دوازدهم و همچنین تعویق یک یا چند هفته‌ای آزمون تیرماه بی آن که شروع سال تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها به تعویق بیفتد، این مشکل را حل کند اما اگر این مصوبه خدای ناکرده به مرحله اجرا در عمل برسد، مشکلات و دردسرهای لاینحل بی شماری به وجود خواهد آورد که تا مدت ها گریبان گیر مردم و دولت و مجلس خواهد بود؛ مقابله با بخشی از این مشکلات حتی در اختیار دولت نیز نیست برای مثال با حجم تقلبی که در امتحانات دی و خرداد رخ خواهد داد و می توان منشأ بی اعتباری نظام آموزش ایران شود چگونه بناست مقابله شود؟ چه زیرساختی وجود دارد که بتوان امنیت ده ها امتحان نهایی را هم ارز کنکور که تنها یک بار در سال و در حوزه‌های محدود و با همکاری و تعامل بلندمدت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی مختلف برگزار می‌شود تأمین کرد؟

ما از شما می‌خواهیم به توصیه خداوند در قرآن عمل کنید که می فرماید: أَوْفُوا بالْعَهْد إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْؤُلاً. به راستی اگر فرزند شما نیز بنا بود در کنکور سال آینده شرکت کند، باز در لغو این تغییرات ناعادلانه تعلل می کردید تا یک سال از عمر او تباه شود؟ یا به سرعت هدف اصلی و اولیه این طرح که بازگشت کنکور به روال گذشته بود را در اولویت اول پیگیری می کردید تا پیش از پایان سال جاری به نتیجه برسد و در کنکور تیرماه اعمال شود؟ ما امضا کنندگان این نامه اگر طرح پیشنهادی مجلس نتیجه عملی مطابق با وعده‌ها و امیدهای قبلی به همراه داشته باشد، تا ابد قدردان شما خواهیم بود و در غیر این صورت، شکایت خود را از مسببان و بانیان این وضع به دادگاه خواهیم برد؛ اما در خصوص شما که صمیم قلب دوستدارتان هستیم تنها می توانیم بگوییم که هیچ گاه حلالتان نخواهیم کرد. امیدواریم وصیت امام سجاد (ع) را به خاطر داشته باشید که بین آه مظلومی که هیچ پناهی ندارد، با بارگاه ملکوتی خدا هیچ حجابی نیست.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 6195 نفر

  • حیدر نجارلو

  • سید محمد علی مهیمنی

  • مهدی حسین دوست

  • هوووومن

  • رضا z

  • علی جمشیدی

  • نيلوفر شيري

  • ali mohamadi

  • رضا فتحی

  • امیرحسین غلامی

  • علی محمدی

  • سعید اعتماد دوست اصل

  • متین مفاخری

  • Hiwa rad

  • سینا سینا

  • مریم شاه ورزی

  • امین عبدی

  • نرگس مرادی

  • Amir zarei

  • حسن نوروزی

  • علی صدری

  • نجمه محمودیان

  • محمد یار

  • امیر اربابی

  • دیاکو محمدی

  • مهلقا معیری

  • ایدا جبریئلی

  • فاطمه لیراوی

  • مسعود عباس زاده

  • سجادر ضایی

بحث و گفتگو

دلسوز مناطق محروم? : من خیلی دلسوز مناطق محرومم به همین برکت قسم!!! برای همین میگم یک طرحی بدیم که بیان فقط عمومی ها رو به کنکور برگردونن تا این مناطق محرومی ها سکته کنند بمیرند تا ازدنیای ظالم هم راحت بشن زجر نکشند بیچاره ها. حیف نیست مافیا های پولداربنز سوار سکته کنند بمیرن که نمیتونن کتاب تست بفروشن بذار این بدبخت بیچاره ها بمیرن که کمتر زجر بکشن دلم میسوزه براشون😭🫣 #خجالت_شرم_حیا_فساد #خجالت_هم_خوب_چیزیه
💬 پاسخ
Key han : ثبت لطفا🌷یک سوال داشتم طرح مجلس مگه چی بود که همه مافیا های کنکور و مشاور ها خوشحال شدن؟ تاثیر قطعی که حذف نشده بود و فقط سه سال به تعویق افتاده بود تنها تفاوت این بود که فقط عمومی ها رو میخواستن به کنکور برگردونن. دیدید گفتم تمام درد این مافیا های کنکور و شاسی بلند بگیرا بازگشت عمومی ها به کنکور و فروش کتب تست عمومیه و فقط الکی فاز حمایت از مناطق محروم میگیرن زهی خیال باطل به زودی تخصصی ها هم از کنکور حذف میکنیم . حذف_کامل_کنکور_ناسالم. ثبت لطفا🌷
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به Key han: بشین تا صبح دولتت با حذف کنکور بدمد. حالا خوبه خود اعضای شورا گفتن که کنکور قابل حذف نیست حالا خوبه خودتون هم حرف خودتون رو قبول نمی کنید. مجلس فقط گفت سه سال این مصوبه رو عقب بندازیم و سوابق تحصیلی ناقص نباشه و سه سال دبیرستان رو در بر بگیره. الان در ۴۰۳ اگه کسی قبول نشه برای ۴۰۴ باید یازدهم بره سابقه ایجاد کنه و اینکه از امسال به دانش آموزان اطلاع رسانی میشه که از سال دهم معدلتون در کنکور تاثیر داره و خودشون رو آماده می کنند. اول یه چیزی رو خوب بخون بعد بیا اینجا نطق کن‌‌. البته هدف مصوبه شورا حذف پشت کنکوری هاست و اختصاص رشته های خاص به مردم خاص هست همین و بس. ولی این رو بدون که ظلم پابرجا نمی مونه.
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : ثبت لطفا🌷یک سوال داشتم طرح مجلس مگه چی بود که همه مافیا های کنکور و مشاور ها خوشحال شدن؟ تاثیر قطعی که حذف نشده بود و فقط سه سال به تعویق افتاده بود تنها تفاوت این بود که فقط عمومی ها رو میخواستن به کنکور برگردونن. دیدید گفتم تمام درد این مافیا های کنکور و شاسی بلند بگیرا بازگشت عمومی ها به کنکور و فروش کتب تست عمومیه؟ زهی خیال باطل به زودی تخصصی ها هم از کنکور حذف میکنیم . باشد که به درک واصل شوند#حذف_کامل_کنکور_ناسالم. ثبت لطفا🌷
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای اصلاح قانون نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها ایرادات و ابهاماتی دارد، گفت: به احتمال زیاد این طرح توسط شورای نگهبان یا هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رد خواهد شد.
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به محمدرضا فروتن: مصوبه شورا هم خیلی ایراد داشت ولی با کمال پررویی اجرا شد و یک سری قربانی شدند اون موقع چرا نمی اومدی بگی که فلان شخص گفته که این طرح مشکل داره. آهان اون موقع زبونت بند اومده بود از خوشحالی مصوبه جدید که به نفع امثالی مثل تو هست الان که مجلس گفته طرح مجلس اجرا میشه بهتون شوک وارد شده و یا شاید هم تخم کفتر خوردید زبونتون باز شده نطق می کنید
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کیهان : این مصوبه بسیار عادلانه است آنقدر عادلانه که تا جناب حجت الاسلام خسرو پناه نخواهد اگر خدا هم بخواهد عوض نمی‌شود هر چیزی اصولی دارد تایید رئیس می‌خواهد نه خدا
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کیهان: الان به تأیید خداست که تو داری نفس می کشی پس هر چیزی توی این دنیا به تأیید خداست نه شخص دیگری. با آدم نفهمی مثل تو بحث کردن بی فایده است
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به سمیه یونسی: نفهم این ضد مافیا نیست به کنایه گفت اسکل بنده خدارو رگبار کردی
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به هانا حیدری: اتفاقا به کنایه نگفته. از کوزه همان برون تراود که در اوست. اتفاقا از گفتار و طرز صحبتش کاملا مشخصه که هیچ اعتقادی نداره. شما منظور رو درست برداشت نکردی.
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به هانا حیدری: در ضمن اون کلمه هم برازنده خودت هست بی شعور
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کیهان : ولی توروخدا ببینید کیا شدن مدعیان عدالت( البته فقط در بحث این مصوبه) کسانی که عین زالو خون داوطلبان کنکور رو میمکند و تمام دردشون اینه که عمومی ها حذف شده و نمیتونن دیگه کتاب تست عمومی بفروشند و کلاس تست برگزار کنند چون رو نهایی ها نمیتونن حساب ویژه باز کنند این مصوبه عین عدالته. تو کشور های دیگه به کسانی که گپ تحصیلی بیشتر دو سه سال دارند کلا اجازه تحصیل نمیدن بعد عده ای انتظار دارند 19 ده سال پیش همتراز 19 امسال بشه این مصوبه عین عدالته و شیادان مافیایی آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهند برد 😉💪 ذره ای شک نکنید تاثیر معدل همچنان قطعی و بیشتر از امسال خواهد بود و عمومی ها هم هرگز هرگز باز نخواهند گشت. مولف های دلواپس خواب چنین برگشتی هم نخواهند دید.
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کیهان: ببین اینقدر با اطمینان حرف نزن مگه تو از یک ساعت دیگه ات باخبری؟؟؟!!!!! این حرفها نشون دهنده اعتماد به نفس کاذبت هست ببین اگه خدا بخواد لغو میشه و تو و امثال تو هیچ کاره هستند در این حرف هم تو ذره ای شک نکن که برترین قدرت دنیا خداست و فقط خدا.
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کیهان: آقا ما عمومی نمیخوایم مشکلمون با تاثیر قطعیه معدل که همه رو بیچاره کرده کی عمومی خواست والا نباشن بهتره رو تخصصیا بیشتر کار میکنی دو کنکور هم خوبه عمومی هم نباشه خوبه فقط این تاثیر قطعی گند زده توش کی حرف از عمومی زد تو همش چرت و پرت میگی
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : حجت الاسلام خسروپناه گفت: مافیا از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی آسیب دیده و حتی ممکن است هزینه کنند که دوباره بتوانند روش غیرعلمی و غلط حافظه‌محور، ضدتفکر و عقلانیت را برگردانند که البته موفق نخواهند شد و در خواب هم چنین برگشتی را نخواهند دید. اینه💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 درود بر آقای خسروپناه که آب پاکی را روی دستان کثیف مافیا های شیاد کنکور ریخت همانطور که گفتم شیادان آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهند برد 😉 ذره ای شک نکنید
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: قرار بود به قول آقایان شورا عداااالت برقرار بشه ( که البته خودشون اقرار کردند که هدف عداااالت نبوده، معلومه چی بوده ..... ) قرار بود با این مصوبه افراد رتبه برتر از مدارس دولتی هم باشند‌. قرار بود با تاثیر قطعی معدل حق بچه های مدارس دولتی ضایع نشه!!!! چی شد پس؟؟؟؟ دودش که به چشم بچه های مدارس دولتی رفت. ببین شیاد کثیف یک سری چیزها در این دنیا قانون نداره، یکیش وجدان هست که البته اگر این کلمه برای شما تعریف شده باشد آقایان شورا هم می دونستند که در این مصوبه چیزی به نام عدالت وجود نداره. مطمئنم باشید که خدا جوابتون رو میده چوب خدا صدا نداره.تو هم در ضمن به جای نشون دادن ،💪💪💪💪بهتره به عقل خودت رجوع کنی و نتیجه این مصوبه رو با این علامت نشون بدی،🤑🤑🤑🤑🤑که نشون دهنده آرم دلار هست که هدف این مصوبه فقط خالی کردن جیب قشر کارگر بود با شعار عداااالتتتتتت این مصوبه.
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: آره آب پاکی ریخته رو دست تو که حالا حالا ها مصوبه هست مافیای کنکور و معدل واسه اینه کبکت خروس میخونه مافیای دیگه ایی اینجا نیست بجز خودت چیه خسرو پناه به صاحب حق و حق الناس مگه اعتقاد نداره ؟؟؟😏بگو با این مصوبه کلی حق الناس گردنشه که به نفع تو مافیا به وجودش آورده
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : اینکه بعضی از کاسبان کنکور و پادو هاشون جلو دوربین بیایند و رانت ها و فساد های موجود در کنکور رو افشا کنند بسیار کار خداپسندانه و زیبایی ست و به شدت حمایت میکنم از رسواسازی مسئولین فاسد. اما نیت کار خیلی مهم تره اینکه خیال کنید با انجام این کارها و جلب اعتماد عمومی بتونید علیه مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی جوسازی و شانتاژ کنید خیالی بس خام و باطل است. پس مواظب نیت کار های خود باشید که خدای نکرده شوم نباشه.
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): فعلا که شوراس تو ریاکاری حرف نداره✅ با بهانه کردن مناطق محروم و...... ولی به نفع مدارس شاخص به قول خودشون مصوبه رو به وجود آوردن😂😏 که آقازاده های ولگردو تنبل تشریف ببرن دانشگاه😑 اول عیب خودتو ببین بعد از بقیه عیب بگیر و چرت و پرت و مزخرف بگو👌😏درضمن مصوبه شورا انقده عیب و ایراد داره که نیازی نیست کسی جلو دوربین یا هرجا بدشو بگه✋ چیزی که عیان چه حاجت به بیان 🤗
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): شیتمان کردی دیه با این حرفای صدمن یه غازت
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : یک سوال از دلواپسان و نوچه های مافیای کنکور داشتم؛ اگر تقلب در امتحانات نهایی آسونه وبه دروغ میگفتید امتحانات نهایی بی اعتباره و سوالات لو می‌رفت چرا امسال در کل کشور فقط یک نفر معدل بیست داشتیم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اینجاست که میگم شورای عالی انقلاب فرهنگی با این مصوبه عادلانه معضل تقلب های گسترده رو تا حدودزیادی حل کرده و داد متقلبان رو در آورده تقلب در ۳۰ تا امتحان تشریحی عملا ناممکنه . فقط مونده کنکور بی اعتبار و رانتی که به امید خدا به تدریج حذف میشه و ناشران دلواپس کتاب تست و متقلبان کنکور سکته خواهند کرد و به زباله دان تاریخ واصل خواهند شد 🤣😉
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): یک سوال از تو علاف داشتم مگه نگفتی امتحانا از کنکور آسونتره راحتره اینکه سخت تر از کنکور بودن !!!!!!!!! پس چی شد !!!!یک سوال دیگه مگه تو کنکوری نیستی اینجا چیکار میکنی دقیقا ؟؟؟؟کار نداری زندگی نداری درس نمیخوای بخونی ما اجیر شده ایم به قول تو تو که نیستی دقیقا بگو اینجا چیکار میکنی؟؟؟حالا اینارو جواب بده خیلی سوال دارم ازت بپرسم 😐
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): کاهشششش ظرفیت پزشکی در کنکور 402،😏😏😏😏دیگه دهنت رو ببند و خفه خون بگیر که شورای عالی انقلاب فرهنگی می خواد با افزایش ظرفیت پزشکی عدالللللت رو اجرا کنه پس کو عدالت؟؟؟؟!!!! افزایش که پیدا نکرد هیچ نسبت به پارسال کمتر هم شد‌‌. توی دهنی محکمی برای تو و امثال تو بود که سنگ مصوبه رو به سینه می زنید این چندمین وعده شورا بود که محقق نشد. از امام حسین خجالت بکشید.خدا جای حق نشسته امیدوارم مسببان این مصوبه به زمین گرم بخورند
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به سمیه یونسی: این شیاد از طرف اربابای مافیاییش از شما عذر خواهی میکنه چون روسیاهی زیادی به بار اوردن این چندمین باره🤣🤣🤣هی هر بار یه چیزی میگن میزنن زیرش🤣🤣چقد اینا کودن و شل مغزن خدا🤣
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : خب سمپاد هم همه دوبار فرصت دارن بروند یکبار هفتم یکبار هم دهم حالا هم اگه نرفتید برای جبرانش باید از خدا کمک بخواهید خودتون بخونید هرچند بعضی از معلم های دولتی دلسوز هستند بعدش سربازی اجباری هست همه باید برن ربطی به عرضه نداره بعدش هم من از نظامی شدن بدم نمیاد ولی حداقل سرهنگ باشم بهتره تا سرباز
💬 پاسخ
کمی تامل در پاسخ به محمدرضا فروتن: سرهنگ سرهنگ زاییده نمیشه کم کم مقامش می‌ره بالاتر . سرهنگ هم یک روز سرباز بوده
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : یادمه یک زمانی میگفتن ۱۰۰۰ تا معدل ۲۰ داریم الان که شده یکی میگن چرا یک نفر بیست شده واقعا شما جز ماست مالی کاری بلدید؟
💬 پاسخ
داود همتی : 🥀 کمپین درخواست لغو امتیاز تأهل و فرزند در آزمون‌های استخدامی https://www.karzar.net/79361 🥀 کمپین درخواست لغو امتیاز قانون جوانی جمعیت در تمامی آزمون‌های استخدامی و نیز بررسی دفترچه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰ https://www.karzar.net/79142 با امضاهای خود، ما داوطلبان را در جهت رقابتی عادلانه براساس شایسته سالاری و جذب کارمندانی متخصص تر برای ایرانی آباد یاری کنید.
💬 پاسخ
محمدرضاحدادیان نائینی : باسلام وعرض ادب واحترام وتسلیت ایام سوگواری سالارعدالتخواه شهیدان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی هدف ازمصوبه کنکوری دکترنادری در درجه اول تبدیل تاثیر قطعی معدل به تاثیر مثبت است وگرنه بقیه بندهای مصوبه مشکلی برای دانش آموزان فراهم نمی کند. لذا از مقام عالی خواهشمندیم در روز برسی این طرح نوع تاثیر معدل را خودبا رای گیری مثبت کنید وبقیه امورکنکوررا به شورای سنجش وپذیرش محول کنید. چرا که درغیر اینصورت با بازگشت عمومی ها به کنکور وتاثیرقطعی اتخاذی ازسوی شورای سنجش وپدیرش که بیشتراعضای ان انقلاب فرهنگی هستند عملا مشکل مضاعفی برای بچه های مردم فراهم آورده اید.من الله التوفیق واجرکم عندالله وشماراقسم به خون پاک سالارشهیدان آقااباعبدالله الحسین ع وعده ما....... اول مردادساعت۱۰مقابل مجلس نه به تاثیرقطعی معدل
💬 پاسخ
هانا حیدری : این محمدرضا فروتن اقرار کرد سمپادیه اونوقت اظهار رضایت هم میکنه خو تو باید خوشحال باشی بخاطر مصوبه پ عمه من خوشحال باشه همه میدونن به نفع تو سمپادیاس به نفع من که نیست 😏😏😏خیلی زحمت کشیدی فروتن با رضایتمندیت من نمی دونم تو اون کیهان بیکار الدوله اگر کنکوری هستین این جا چیکار میکنین ؟؟؟آقا ۴۰۲ تموم شد رفت ۴۰۳ هم داره میاد مگه کنکوری نیستین؟؟
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به هانا حیدری: این از حرفاش مشخصه از اوناس که نه عرضه درس خوندن داره نه سربازی کردن،اومده اینجا با این شیاد شل مغز به خیال خودشون شاهکار کنن نمیدونن کار از کار گذشته اینا دیر به خودشون اومدن مجلس داره با شورای نگهبان مکاتبه میکنه دهن اینارو سرویس کنن
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): آره همین 😂😂😂😂به امید خدا همه چی درست میشه از دست اینا هم راحت میشیم
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): دیگه خسته شدیم از این وضعیت 😥
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به هانا حیدری: ان شاالله بساط مافیای معدل و حامیان جیره بگیرش جمع خواهد شد،ولی یادتون نره چه کسانی دلسوز ماها بودن،تاریخ نام کسانی مثل خانم دکتر مقصودی نماینده ای که نه تنها صدای کنکوری های شهر خودش بلکه تمام ایران شد رو فراموش نمیکنه،حضرت دکتر هامون سبطی و دکتر علی امرایی و دیگر بزرگان پدرانه برای اینده ما فداکاری کردن حتی الان بعضی انتشارات به سایتهای فروش کتاب و کتابخونه های بزرگ گفتن نباید از انتشارات ایشون(ک جهت تایید کامنت نمیتونم اسمشونو بگم) کتاب بخرید و بفروشید وگرنه ما با شما قطع همکاری خواهیم کرد
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : دم شورای عالی انقلاب فرهنگی گرم با این مصوبه عادلانه حداقل کاری که انجام داده اینه که معضل تقلب های گسترده رو حل کرده دمشون گرم. تقلب در ۳۰ تا امتحان تشریحی نهایی کار خیلی سختیه و همین موضوع داد متقلبان و شیادان رو در آورده. دم شورای عالی انقلاب فرهنگی و آقای رییسی گرم 🌷🌷🌷 💪 این مصوبه عادلانه به امید خدا سالیان سال اجرا خواهد شد و شیادان آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهند برد 😉 💪 دیگه بیشتر از این وقتم رو اینجا هدر نمیدم با یک عده بی ادب بی تربیت که انگار خانواده ای ندارند‌
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : دم شورای عالی انقلاب فرهنگی گرم با این مصوبه عادلانه حداقل کاری که انجام داده اینه که معضل تقلب های گسترده رو تا حدودی حل کرده دمشون گرم. تقلب در ۳۰ تا امتحان تشریحی نهایی کار خیلی سختیه و همین موضوع داد متقلبان و شیادان رو در آورده. دم شورای عالی انقلاب فرهنگی و آقای رییسی گرم 🌷🌷🌷💪
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: بیخود خودتو وشورارو تحویل نگیر و گلبارون نکن هنره چند نفر ازما اینکارو بکنیم نه تو که اجیر شده شورایی 😆😆😆😆😆😆😆😆😆گلم میده 😑😆😆😆😆😆
💬 پاسخ
سمیه یونسی : افت 2 نمره ای معدل در امتحانات نهایی دوازدهم. این توی دهنی محکمی برای کسانی که می گفتند که امتحانات نهایی در حد کتاب هست و این مصوبه شورا به نفع طبقه محروم هست که البته به لطف شورا، در حد کتاب که چه عرض کنم در حد کنکور برگزار شد. ماه پشت ابر نمی مونه حالا معلوم میشه که پشت پرده این مصوبه چی بوده. البته معلوم پر کردن جیب موسسات و مدارس غیر انتفاعی های خودشون و البته تبلیغ مدارس غیر انتفاعی های خودشون.
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : بنظرم کنکور ۱۴۰۳ به بعد دیگه باید اطلاع داشته باشن این کارا فایده نداره برن درسشون بخون همون طور که ما خوندیم از وضعیت فعلی هم راضی هستیم خداراشکر
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : میگن متقلب ها چون وارد دانشگاه شدن و دیگه داوطلب نیستند قانون در موردشون صدق نمیکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و اخراج متقلبان از دانشگاه آثار منفی تو روحیه شیادان داره !!!!جوووون؟!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی با همین دلیل آدم می‌تونه پناهندگی بگیره بخدا اوخی چه مهربون فکر روح و روان متقلب ها و شیادان هستند مسئولین ما اوخی اشک تو چشمام حلقه زد🥴😑 پس یکی آدم کشت هم بگید چون قبلاً آدم کشته و الان دیگه قاتل نیست قانون درموردش صدق نمیکنه و اعدامش نکنید!!! همین قدر بی منطق همین قدر توهین به شعور مخاطب #نه_به_فساد_نه_به_حق_خوری_نه_به_رشوه_خواری # اخراج_بی_چون_چرای_متقلبان_کنکور_از_دانشگاه در هر مرحله ای که باشند حتی ترم اخر
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): اینو خوب اومدی چه عجب ای کاش به کار اشتباه شورا هم به اعتراضی چیزی میکردی
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : سال پیش کلی متقلب با همراهی ویژه مجلس و سنجش وارد دانشگاه ها شدند ببینیم امسال چند هزار نفر با تقلب و خرید سوالات وارد دانشگاه میشن 😑 الان یک مسئول میاد شدیدا انکار می‌کنه و وزیر تایید می‌کنه فساد و بی کفایتی و رشوه بگیری موج میزنه .. اونی که می‌گفت مصوبه عادلانه شورا پوست موزه و خلاف عدالته و امثالهم چرا در این خصوص سکوت اختیار کرده اندو باد تو غبغب نمیندازن؟ فاتحه کنکور بی اعتبار ایران رو بخونن کنکوری که توش اینترنت قطع نشه پشیزی اهمیت ندارد #قطع_اینترنت_در_زمان_برگزاری_کنکور #اخراج_بی_چون_چرای_متقلبان_کنکور_از_دانشگاه_ها #نه_به فساد_گسترده_در_کنکور #نه_به_حق_خوری_نه_به_رشوه_خواری
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : سال پیش کلی متقلب با همراهی ویژه مجلس و سنجش وارد دانشگاه ها شدند ببینیم امسال چند هزار نفر با تقلب و خرید سوالات وارد دانشگاه میشن 😑 الان یک مسئول میاد شدیدا انکار می‌کنه و وزیر تایید می‌کنه فساد و بی کفایتی و رشوه بگیری موج میزنه .. اونی که می‌گفت مصوبه عادلانه شورا پوست موزه و خلاف عدالته و امثالهم چرا در این خصوص سکوت اختیار کرده اندو باد تو غبغب نمیندازن؟ فاتحه کنکور بی اعتبار ایران رو بخونن ، کنکوری که توش اینترنت قطع نشه پشیزی اهمیت ندارد #قطع_اینترنت_در_زمان_برگزاری_کنکور #اخراج_بی_چون_چرای_متقلبان_کنکور_از_دانشگاه_ها #نه_به فساد_گسترده_در_کنکور #نه_به_حق_خوری_نه_به_رشوه_خواری
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): برادر من خدا وکیلی یکم بشین با خودت رو راست باش وقتی کنکور که این همه تدبیر کوفتی براش اندیشیدن و یه ازمون این همه تقلب هست .چه انتظاری از نهایی داری .چرا نمیخوای باور کنی که نهایی ۱۰۰۰ برابر کنکوور تقلب شده .چرا هرگز حرف از امنیت امتحان نهایی نمیزنی .تو که عاشق مصوبه شورایی مصوبه شورا هم ربط به نهایی داره کنکور که همون قبلم بوده .هیچ فکری برا نهایی نشده چرا وزیر اموزش و ..... نمی یاد در این رابطه توضیح بده توضیح بده از حق ضایع شده ی ما .کنکور هم بد هست ولی نهایی بد تره .
💬 پاسخ
حامد كمالى : سلام ، انگار مصوبه شورا براى ٤٠٣ هم دوباره ادامه پيدا مى كنه . پس چى شد نماينده هاى مجلس گفتن اين كار رو مى كنيم فلان مى كنيم چى شد پس آقاى نادرى ، خانم مقصودى. پس از اين به بعد ديگه هم انتخابات مجلس رو شركت نكنيم چى همه تصميم ها رو شوراى انقلاب فرهنگى مى گيره . والا نمى فهمم چه خبره توى اين كشور
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به حامد كمالى: این مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی به کوری و مرگ مافیا های شیاد کنکور و نوچه هاش سالیان سال اجرا خواهد شد 💪 ذره ای شک نکنید
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن در پاسخ به حامد كمالى: اژه ای هم میگه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکم قانون هست یعنی چی یعنی مجلس هرچی گفت باور نکنید
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : احمقانه ترین کار سنجش انداختن نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ به اردیبهشته واقعا عقلانی نیست این کار، اردیبهشت کنکور بگیرن دوباره کمتر از دو ماه دیگه یک کنکور دیگه این تصمیم کاملا مغرضانه و با هدف شوم برای بد جلوه دادن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگیه این مصوبه حسابی منافع مافیا های کنکور و ذی النفعان شون رو در خطر انداخته و هر کاری برای بد جلوه دادن این مصوبه دارند میکنند و هیچ کس تو‌ این خراب شده نیست که جلوشون رو بگیره . واقعا چرا نباید نوبت اول در همون اواخر دی برگزار بشه مثل ۱۴۰۱ دی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! کسی تو این خراب شده نیست جلوی اینا رو بگیره همه در حال دزدی و اختلاسند؟
💬 پاسخ
سمیه یونسی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): دفعه دیگه خواستند در مورد کنکور تصمیم بگیرند حتما از توی عقل کل اجازه می گیرند،😆😆😆😆😆حتما کور بودی ندیدی که دی ۴۰۱ یک سری مناطق چه جوری بود
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به سمیه یونسی: بعد کنکور خیلی میچسبه که دوباره به شیادان مافیایی و ذی النفعان بیشرف و نماینده هایی که باد تو غبغب میندازن و از عدالت آموزشی حرف میزنن ولی در مورد پذیرش متقلبان در دانشگاه ها لال مونی گرفته اند و حتی حمایت میکنند بگم آرزوی لغو این مصوبه عادلانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رو به گور خواهید برد 🤣😉
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): یه مدت اینقد دلم واست می سوخت گفتم چیزی بهش نگم گناه داره بخاطر همین هی پیامارو می خوندم اما چیزی نمیگفتم،بچه جون برو یه شغل بهتر پیدا کن!ادم هر کار غیراخلاقی بکنه از فروختن هویتش خیلی بهتره،تو و امثال تو در حدی نیستین ما وقتمونو بخاطرشون هدر بدیم،زنجیر و حلقه ی بردگی و جیره خوری رو از گردنت در بیار از شدت بگیر بودنت کم کن و سعی کن یه جای دیگه از اول شروع کنی و به لیست انسانها اضافه بشی پمادتم روزانه مصرف کن باباجان
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): ایول خوب جوابشو میدیا 😂😂😂😂😂😂😂
💬 پاسخ
هانا حیدری : درجواب این مافیامعدل باس بگم بهتره از الان تا وقت اومدن نتایج کنکور هرچی قرص فشار تو داروخانه ها هستش جارو کنی و احتکار کنی قیافه ایکپیری تو اون اربابات خیلی دیدنی میشه 😂😂😂😂😂😂😂😂یه پا طنز میشین بهتره انقده اینجا زر بزنی فکر قرص فشار باشی وگرنه کاسه چکنم دستت میگیریا از ما گفتن 😢😢😢😢😢😢
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به هانا حیدری: نوع ادبیاتت نشون میده که، کی فشار میخوره و نیاز به قرص فشار داره مافیا های شیاد کنکور و نوچه هاشون از دست این مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی عصبی باشند و از این عصبانیت بمیرند😉
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): مافیا که تو باشی که با مصوبه موافقی چرا سکته کنی مثل اینکه مرگ خودتو از خدا میخوای 😂
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به هانا حیدری: فشار به جاهای حساسش رسیده کار از قرص گذشته🤣🤣🤣🤣🤣
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : جدیدا مافیا های کنکور علاوه بر انکار وجود مافیا های کنکور و گردش مالی شون 🤣( مافیا و چیزایی که به کنکور می‌بندن!!! یادتونه؟🤣 می‌بندن!!!!!) تقلب های اندک در امتحانات نهایی رو بهانه ای برای جوسازی علیه مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی کرده اند ما تقلب ها رو در امتحانات نهایی هرچند اندک انکار نمی‌کنیم ولی سطح امنیت سوالات نهایی به مراتب بیشتر کنکور است و همین موضوع باعث کمی عادلانه شدن رقابت ها میشود . سوالات کنکور با توجه به تستی بودن و از همه مهمتر قطع نشدن اینترنت و حجم بالای لو رفتن هیچ گونه اعتباری ندارد همانطور که در سال پیش از ۹۶۰۰ نفر ظرفیت پزشکی ۳۸۰۰ نفر متقلب کشف شد و این یعنی فاجعه قابل توجه اینکه اکثریت این ۳۸۰۰ نفر در آزمون مجدد حتی قادر به پاسخگویی ۲۰ درصدی ( ۲۰ درصد از درصد کسب شده) به سوالات هم نبودند و نمره منفی گرفتند! پس بالا غیرتا تقلب های اندک رو در امتحانات نهایی بهانه نکنید که مضحکه میشید 🤣 راحت بیا بگو کتاب تست عمومی هام رو دستم باد کرده دارم سکته میکنم 🤣🤣🤣 یا بگو دیگه به خاطر معدل افتضاحم با خرید کنکور نمیتونم رتبه برتر بشم دارم از سوزش تاول میزنم 🤣. شیادان و ذی النفعان رشوه بگیر آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهند برد 😉 ذره ای شک نکنید. به امید حذف کامل کنکور ناسالم و فاسد ایران
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): تاثیرگذار بود حالا بیا پایین سرمون درد گرفت
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): همون کسایی که مصوبه ناشتای مافیایی شمارو تصویب کردن اجازه قطع اینترنت در روز کنکورو ندادن و اصن از قطع اینترنت حمایت نکردن و حرفیم ازش نزدن!!! دیدی امسال کارو به اربابای مافیات سپردن چه گندی زدن؟😂نعل بردگی رو از خودت بکن و بیا و مث ادم زندگی کن پسرخوب
💬 پاسخ
هانا حیدری : آره حق باتو من مافیام و نمی تونم مصوبه رو لعو کنم شما مافیانیستی و دهن تک تک نماینده های مخالف رو بستی هرکدوم مخالفت کردن زودی بعد دوروز موافق مصوبه شدن من مافیام یاتو ؟؟؟؟؟مافیا اونه که قدرت هرکاری رو داره الانم مافیای خطرناک تر از مافیای کنکور به وجود اومده مافیای معدل ☺گردن کلفت ترو دزد تر از اونا مافیای معدل انقده قدرت داره که ماهارو مافیا میخونه و هرکی مخالف مصوبس میشونه سر جای خودش اونوقت من مافیام که یه سال از عمرم تباه شد بخاطر این مصوبه لعنتی مافیا تویی که شورا ازت نظرخواست خودشم به زبون خودش گفت برو گوگل یه سرچ بزن با جزئیات میاد برات ☺اره من مافیام 😏جنابان مافیای معدل و کنکور افسار گسیخته حق بچه های مناطق محروم کردستان خوردن نداره ☺
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به هانا حیدری: تموم شد ؟ خیلی تاثیر گذار بود حالا برو اشک اربابتو پاک کن قرص فشار هاشو هم بده 🤣
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): تاثیر گذار بود حالا برو دم تکون بده که جیرتو بیشتر کنن .آفرین
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به هانا حیدری: خداروشکر من عین شما سگ نوچه و مزدور نیستم
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): اتفاقا هستی خودت خبر نداری مثل تو سگ نوچه و مزدور بودن نوبر والا 🤗😑ندیدم که میگم 😂😐
💬 پاسخ
فاطمه رضایی : خدا نگذره از اون کسی که تاثیر معدلو قطعی کرد تباهمون کردین به خدا واگذارتون میکنم میدونید الان چقد پشت کنکور ها معدل ۲۰ و ۱۹ گرفتن با امتحانای راحت بعد ما بیچاره ها با این سطح سوالات فجیع سزای این کارتون فقط با اون بالاسری این بود عدالت اموزیشتون
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به فاطمه رضایی: آره واقعا خدا نگذره ازشون 🤣حالا شما چطوری با معدل های افتضاح و خریدن سوالات کنکور و تقلب رتبه برتر بشید ؟ واقعا خدا ازشون نگذره ظالم ها🤣🤣🤣🤣
💬 پاسخ
فاطمه رضایی : تاثیر قطعی معدل باید برای ۴۰۳ حذف بشه این گندی که زدین هرچه زودتر جمعش کنید سال دیگه مثبت کنید تا ما بیچاره ها که می مونیم پشت کنکور حداقل بتونیم بریم دانشگاه افسرده و تباهمون کردین با این بی عدالتی اموزیشتون این لکه ننگ تو تاریخ کنکور را هرچه زودتر پاک کنیدددد
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : آقای رییسی رییس جمهور میگه کنکور چیز مهمی نیست که اینترنت براش قطع بشه!!! واقعا آینده میلیون ها جوان که سالانه به کنکور بستگی داره مهم نیست ؟!!! هیچ روش دیگری بهتر از قطع اینترنت وجود ندارد. حداقل اینترنت سیم کارت های حوالی حوزه های کنکور رو قطع کنید. #قطع_اینترنت_در_زمان_برگزاری_کنکور #نه_به_فسادوتقلب_در_کنکور #نه_به_حق_خوری
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): حرفی هم از مادر عروس😁🤣🤣🤣🤣
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به ضد مصوبه ننگین شورا: خفه شو شیاد متقلب مکار
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به ضد مصوبه ننگین شورا: وقتی ساده و مختصر بزنی دکوراسیون یه نفرو بیاری پایین🤣🤣🤣🤣دمت‌گرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
💬 پاسخ
هانا حیدری : من نمیدونم چرا انقده مطمئنین که شورا نگهبان طرح رو رد میکنه 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔همش اینو میگید ؟؟؟؟؟؟
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع : شیادان مافیایی آرزوی لغو این مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی رو به گور خواهند برد شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس جمهور اونقدرا حقیر و بی اعتبار نشدن که چند تا مافیای شیاد بتونن اعتبار شورای عالی انقلاب فرهنگی رو زیر سوال ببرند و مصوباتشون رو ملغی کنند.
💬 پاسخ
فاطمه رضایی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع: خدا ازشون نگذره همینو بس
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع: اخییی ملت و مردم و مجلس داوطلبان کنکور یه طرف تو و شورا جون یه طرف .حالا بگو لغو نمیشه .خدا شفات بده .
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) : خب دوستای بزرگوارم اخرین خبری که تا این لحظه داریم(تاریخ ۲۰خرداد۴۰۲)اینه که به لطف خدا بندهای مصوبه به طور کامل اماده شده و همونطور که قبلا گفتم فردا ۲۱م باید وارد صحن میشد و همینطورم هست اما در ردیف ۱۵م دستور کار قرار داره و الحمدلله به لطف خدای متعال تا اواخر خرداد نوبتش میرسه و حق به حق دار خواهد رسید.فقط نیازه یه جایی هماهنگ بشیم تا یه سری فعالیتارو رو با هم هماهنگ بشیم.اگر شما راضی باشید من ایدی تل خودمو بدم گروه بندی کنیم و ان شاالله این یک هفته الی ده روز رو شبانه روز کار کنیم و پیگیر بشیم به کوری چشم مافیاهای شیاد و دله دزد چاله میدون و مالخر و اجیر شده و مفتخور،،با هم و در کنار هم و پشت در پشت هم با این مصوبه ناعادلانه خواهیم جنگید
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): تو ایتا یاسروش بزن که همه بتونن بیان من که میام زدی لینکش بزار اینجا
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): آیدیتو ببخشید😅 اگه سروش با ایتا باشه من میام
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به هانا حیدری: اخه کمتر کسی ایتا یا سروش داره به نظرم تل داشته باشی بهتره
💬 پاسخ
?ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? : من هیچ وقت با مصوبه ضد مافیای شورای عالی انقلاب فرهنگی مخالفت نکرده نمیکنم و نخواهم کرد هیچ وقت . بعضی از جیره خور های شیاد مافیا از نام من سو استفاده میکنند و به جای من کامنت میگذارندو با مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی مخالفت میکنند.
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع : 🔴🔴 نوچه های مافیای کنکور از شدت فشار و سوزش زیاد از اسم من سو استفاده میکنند و به جای من به دروغ کامنت میذارن و با مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی مخالفت میکنند 🤣🤣🔴🔴🔴 آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهید برد.
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع: چیه ترسیدی شورا بیاد بگه چرا با مصوبه مخالفت کردی و جیرتو قطع کنه و حسابت شارژ نشه 😂😂😂ای بدبخت بیچاره تو چقد بدبختی که چشم دوختی به پول ماها تو باید بری بمیری که از این راه پول درمیاری سکته و مردن واسه موجودی مثل تو 😏
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع: عادلانه رو خوب اومدی 🤣🤣🤣🤣🤣خدایی اگه شرف داری یه سر به حوزه های امتحانی بزن بعد حرف از عدالت بزن .اون تدابیر فضایی که شما برا امنیت امتحان نهایی ازش حرف میزنی تا ۲۰ سال دیگه هم محقق نخواهد شد .اینجا دروغ میگی حداقل با وجدان خودت صادق باش .
💬 پاسخ
فاطمه رضایی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع: اصن تو کی هستی که از اسمت سو استفاده کنن هریییی
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع : جدیدا عده ای بیشرف از اسم من که موافق پروپاقرص مصوبه عادلانه و مافیاسوز شورای عالی انقلاب فرهنگی هستم سو استفاده میکنند و از طرف من و به نام کامنت میذارند و با مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی مخالفت میکنند. این اوج استیصال و سوزش این افراد رو نشون میده 🤣 شیاد های بی وجود 🤣 سکته کنید بمیرید
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع: تو برو سکته کن و بمیر و از رو زمین محو شو خیلی پستی
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : یک نفر این وسط دروغ می‌گوید! آمار تعداد معدل بیست چندتاست؟ خسرو ساکی (رییس مرکز سنجش و پایش) تصریح کرد در سال ۹۹ تنها ۶۳ نفر در رشتهٔ تجربی معدل بیست کسب کرده‌اند، اما برخی افراد به نقل از منابعی مدعی آمار چند هزار نفرهٔ تعداد معدل ۲۰ شده‌اند. اما کدام ادعا صحیح است؟ افرادی که می‌گویند چند هزار بیست داریم، در پاسخ به آقای ساکی مدعی هستند که آمار کنکور تجمیعی از آمار چند سال است، اما یک تقسیم ساده نشان می‌دهد حداقل ۲۱۰ سال نیاز هست تا ۱۴۰۰۰ معدل بیست (طبق ادعای دوستان) به وجود بیاید و بدیهی است که شدنی نیست! اما از شما می‌پرسیم، اگر ۱۴ هزار معدل بیست داریم، یعنی با وجود ۵۰۰ هزار داوطلب تقریبا از هر ۳۵ نفر یک نفر معدل بیست دارد! آیا این عدد با تعداد معدل بیست مدرسهٔ شما جور درمی‌آید؟ لازم است یادآور شوم که مدرسهٔ ما «هاشمی‌نژاد ۱ (سمپاد) مشهد» تنها یک نفر در سال ۱۴۰۰ معدل بیست گرفت! از بین ۱۴۰ نفر!
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور (کیهان) : ادامه بدین برای لغو کردن این مصوبه این مصوبه قراره لغو شه و میشه مسئولیت ما اینه درگیری فکریو روحی برای شما ایجاد کنیم هرروز به نماینده ها پیام بدینو زنگ بزنین این مصوبه برای امسال و سالهای بعد لغوه دوستان
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? سو استفاده ممنوع در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور (کیهان): دلم سوخت واستون حقیقتا اوج استیصال و ضجه
💬 پاسخ
هانا حیدری : میدونین اگه ما به جا این همه کامنت چندتا پیام میتونستیم به نماینده ها بدیم مطمین باشین خیلیاشون از این مصوبه و طرح خبر ندارن ماباید بهشون پیام بدیم و آگاهشون کنیم خواهشا برید به نماینده ها پیام بدین یه دست صدا نداره اگه تاثیر قطعی باشه و بمونه هیچ وقت نمی تونیم پزشکی مهندسی حقوق روانشناسی و ...... قبول بشیم این یه سال اینجا کامنت گداشتیم هیچی عایدمون نشد که نشد خیلیامون تنها دلخوشیمون کنکور دانشگاه رشته اییه که دوسش داریم .
💬 پاسخ
هانا حیدری : بچه ها خواهشا خواهشا لطفا برید به نماینده ها پیام بدین بجا کامنت گداشتن اینجا و عصاب خوردی اینجا یه هفته دیگه فقط مونده که طرح مجلس بره صحن خواهشا بهشون پیام بدین بگید تاثیر مثبت میخوایم مشکل ما فقط تاثیر قطعی معدل خواهش میکنم ازتون این آخرین فرصت فقط الان باید تمام انرژی و وقتمون بزاریم رو این مسئله من الان بیام عصاب خودمو خورد کنم که چی کامنت بزارم اینجا خواهشا برید به نماینده ها پیام بدید من خودم پیام میدم همش آخرین فرصت اومدن اینجا و کامنت گداشتن تاثیر نداره ❤❤❤❤❤❤❤❤
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : محمد رضا فروتن مثال خوبی زد دمش گرم هر وقت قانون حجاب اجباری لغو شد این مصوبه هم لغو میشه 🤣🤣🤣 این به معنی موافقت من با حجاب اجباری نیست نشان دهنده اعتبارو قاطعیت بالای مصوبات شوراست ..چند تا شیاد ذی النفع و پادو هاشون توهم زدن اعتبار مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی رو زیر سوال ببرند و مصوبه عادلانه کنکوری شورا رو لغو کنن بارها گفتم هزاران بار دیگه هم میگم شیادان مافیایی و ذی النفعان آنان آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهند برد ذره ای شک نکنید
💬 پاسخ
محراب محمودی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): چن میگیری واسه این کارت؟؟ واسه بازی با روان بچه های مردم ، هم وطنات ،، حداقل تواین یه مورد صادق باش ،چن میگیری ؟؟؟؟
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به محراب محمودی: من خدارو شاهد میگیریم ریالی از کسی پول نگرفتم ولی حاضرم قسم بخورم مافیا های کنکور نوچه هاشون رو اجیر کرده اند که بیان داخل سایت ها علیه مصوبه شورا جوسازی کنند.
💬 پاسخ
هانا حیدری : ضد مثلا مافیا ماخیلی وقته فاتحه آیندمونو با این مصوبه شورا خوندیم تقلب که چیزی نیست ☺ای کاش انقد که پیگیر کنکوری پیگیر امتحانات نهایی هم میبودی ☺😏 گیر سه پیچ دادی به کنکور 😏هعیی
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به هانا حیدری: خداروشکر. آینده مافیای کنکور چیزی جز بدبختی و فلاکت جوانان مملکت نیست. خداروشکر که فاتحه آینده تون رو خوندید شما نوچه های حقیر مافیای کنکور
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : بنظر من کنکور و سربازی کشور به فنا دادن و باید هردو ان شاءالله اصلاح یا حذف بشن کنکور که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی خداراشکر الحمدالله اصلاح شد ان شاءالله سربازی هم اصلاح شود باید به فکر بچه ها بود و بچه های که میگن کنکور خوبه من نمیدونم چرا اینو میگن البته مطمئن گول مافیا رو خوردن و یا ذینفع هست یا متقلب
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به محمدرضا فروتن: واقعا تو خوبی ؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂این همه جک چیه میگی ممنونم از اینکه موجبات خنده و شادی مارو فراهم میکنی😂😂😂😂😂😂انقد مزخرف نگو فروتن یک جوری چکت میزنم که بری بچسبی به تاریخ و جغرافیا 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ایول بازم جک بگو
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : اگه این هفته بیاد صحن مجلس شاید به کنکور ۱۴۰۳ برسه در صورت تصویب در صحن و تایید شورای نگهبان که بعید میدونم رای بیاره چه برسه به تایید شورای نگهبان ، مجلس از ۲۱ تا ۲۳ خرداد احتمال داره مصوبه ش رو بیارن صحن که اگه صحن مجلس دوباره برگشت ش بده به کمیسیون به احتمال ۱۰۰ درصد به کنکور ۱۴۰۳ نمیرسه
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : اگه این هفته بیاد صحن مجلس شاید به کنکور ۱۴۰۳ برسه در صورت تصویب در صحن و تایید شورای نگهبان که بعید میدونم رای بیاره چه برسه به تایید شورای نگهبان
💬 پاسخ
محراب محمودی : عه این کارزار ک به 60 درصد هم رسیده بود چطور یهو کم شد معلوم میشه کارزار یه چیز الکیه
💬 پاسخ
حامد كمالى در پاسخ به محراب محمودی: سلام ببين كارزاي ها جورى هستش كه اول تا ٢٠٠٠ امضا هستش بعد وقتى از ٢٠٠٠ رد ميشه به طور اتوماتيك ميره روى ٥٠٠٠ امضا . اون ٦٠ درصدى رو كه شما بزرگوار ميگيد براى ٥٠٠٠ تا امضا بود . الان كه اتوماتيك رفته روى ٣٠٠٠٠ امضا ميشه ١٠ درصد .
💬 پاسخ
محمد جریده : با سلام و احترام؛ لطفا کارزار زیر که نفع عمومی آحاد جامعه را در بردارد را نیز مورد حمایت قرار دهید و به همگان اطلاع رسانی فرمایید. جامعه با نشاط در گروه عدالت و رعایت به حقوق کلیه شهروندان است. https://www.karzar.net/76302
💬 پاسخ
هانا حیدری : درجواب این محمدر ضا فروتن چیه همش پز ۳۰۰۰میدی همشون از دم فیکن دا کلا تو کار فیکین والا من که موافقی نمی بینم ندیدم نخواهم دید کلا نگرد نیست کجا موافق مصوبن این سه هزار نفر حداقل باید دونفرشون فوقش یه نفرشون به پست من خورده باشه کو موافق 🤔🤔🤔شورا انقد ترسید نظر سنجی توکنکور نزاشت دا الان این همه موافق از کجا اوردش 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 بعدش شما دوتا اسکل هم دانش اموز نیستین که موافقین کارمندای شوراین حالا به شورا ربط پیدا میکنین خلاصه آمار فیک واس شما کاری نداره ☺☺حالم ازتون به هم میخوره که انقده روی ظلمتون پافشاری میکنین واقعا انسانم آرزوست 😕
💬 پاسخ
هانا حیدری : سلام بچه ها لطفا از این کارزار حمایت کنین https://www.karzar.net/76562
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) : در جواب خانوم هانا حیدری: زیاد با عقب مونده ها بحث نکنید جواب ابلهان خاموشیست در مورد لباس و قومیت و توهین این اجیرشده ی خودباخته ی مافیا شخصیت و هویتش در همین حده وگرنه به لباس ما توهین نمیکرد نمیدونه هر دست لباس کوردی پول یه سال تحصیلش بعلاوه پول تو جیبیشه
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): ایول خوب گفتی 😅😅😅👏اخع این چندمین بار این حرفو میزنه .بله شما درست میگید واقعا با همچین آدمی نباید بحث کرد
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): آدم های فریبکار فتنه گر. من هزار بار گفتم من پوشش کرد های عزیز رو مسخره نکردم من کار شما شیاد های حیله گر مافیایی که تن آدم های خودتون که تهرانی هستند شلوار کردی کردید که به دروغ بگید مثلا از مناطق محروم هستند رو مسخره کردم فریبکار های مکار
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): ببین بی هویت بی ریشه ی بی جربزه،تو و امثال تو حتی در مقابل زبون دراز خودشونم نمیتونن مسول باشن و همیشه از زیر حرفاشون در میرن پس حرفی نزن که بعدا واسه توجیه کردنش دست به دامن توجیه های بیخود تر از ریختت بشی مزدور بیشعور
💬 پاسخ
آنتی مافیای معدل(شیادان معدل) : اقا من سفارش مشتریام روز به روز داره بیشتر میشه هاااا البته تعدادشون همونه فقط سوختگیشون بیشتر میشه #پماد_سوختگی این مافیای شیاد که همه جا واسه نون خشک دم تکون میده با کارتون سفارش میده بهش تخفیف خوب میدم شیاد مافیا اماده باش تا اواخر خرداد قراره مجلس بزنه دهنتو سرویس کنه یه حالی ازت بگیرن فقط منتظرم زود اون روز برسه🤣🤣🤣 فک کن ۹۰درصد بچه ها مخالف مصوبه کج و کوله و مافیای شورا باشن بعد یه عده جم شن نعره بکشن و دم تکون بدن بگن مجلس و هرکسی که حرف حق میزنه ارزوی لغو مصوبه را به گووووووور خواهد برد🤣🤣 بهترین کار خرید پماده همین! تبلیغاتم نمیکنم بخدا ولی حال و روزتون خیته
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): گفتم چیه ضد مافیا کمتر میاد مغز مارو بخوره و زر بزنه پس قضیه اینه😂😂😂😂😂
💬 پاسخ
هانا حیدری در پاسخ به آنتی مافیای معدل(شیادان معدل): بزار کنار براش قول میدم مشتری میشه 😂😂😂😂
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


ثبت رسمی در دبیرخانه

نامه تأیید امضاهای این کارزار جهت ثبت و پیگیری صادر شد.

ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: