به نام حضرت حق
وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی
جناب آقای میدری
با تقدیم سلام و احترام،
اینجانب محمد جودی، مدیر تشکل حامیان برابری معلولان، با توجه به شرایط دشوار معیشتی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد، خواهشمند است دستور فرمایید این عزیزان بهصورت مستقیم در دهکهای ۱ تا ۳ قرار گیرند تا از حمایتهای مؤثرتر دولتی بهرهمند شوند.
لازم به ذکر است اکثر خدمات سازمان بهزیستی به مددجویان، مانند کمکهزینه تحصیلی و معیشتی، بر اساس دهکبندی صورت میگیرد.
همچنین با توجه به وجود ایراداتی در رتبهبندی دهکها، بازنگری در این سازوکار را ضروری میدانیم.
پیشاپیش از توجه و دستور مساعد جنابعالی سپاسگزارم.
با تجدید احترام،
محمد جودی، مدیر تشکل حامیان برابری معلولان

بحث و گفتگو