با سلام،
پروژه ایمان مشهد که سهامداران اصلی آن در زمان تأسیس پرستاران از سراسر کشور بودند، قرار بود پس از ساخته شدن، در اختیار و اداره پرستاران سهامدار باشد. اما اکنون این پروژه توسط افرادی پرستارنما و همسرانشان به مصادره رفته، واحدهایش با قیمتهای گزاف فروخته شده و مدیریت آن در دست پرستاران نیست. سهامدارها هیچ سهمی در مالکیت آن ندارند و حتی سهامدارانی وجود دارند که سهامشان تعیینتکلیف نشده است و در نهایت قیمت سهام آنها، قیمت واقعی روز سهامشان نیست و با قیمتهای نجومی واحدها همخوانی ندارد.

بحث و گفتگو